Spring naar bijdragen

wist je dat

Gast Hallowed
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
12 minuten geleden zei the duke:

Waar ben je beland? Je moest naar Zwitserland dus ik gok dat dat de Bodensee is. Maar daar zitten weinig op geen parkings met restaurants. Ik herinner me er 1 eigenlijk

Zwitserland is Friedrichshafen geworden. ZF lossen en laden. Tis wel de grens dus ik vergeef het de planner. Voor restaurantjes (sta plaatsen voor het weekend zit er bij ons wel eentje die dat perfect weet) heeft  jaren niet anders gedaan als Zwitserland en Italie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei the duke:

Waar ben je beland? Je moest naar Zwitserland dus ik gok dat dat de Bodensee is. Maar daar zitten weinig op geen parkings met restaurants. Ik herinner me er 1 eigenlijk

Effe voorbij Friedrichshafen weet ik de Aral,op de B 31 afslag Kressbrunn, 24 uur/7 dagen per week open.

En op wandelafstand van de Bodensee.

https://www.google.nl/maps/place/Bodenmeer/@47.6083794,9.5774365,15z/data=!4m5!3m4!1s0x479afbf7fa3b0d05:0xa6ecbe699c9f1a2b!8m2!3d47.6363377!4d9.3892445

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 minuten geleden zei europeaan:

Effe voorbij Friedrichshafen weet ik de Aral,op de B 31 afslag Kressbrunn, 24 uur/7 dagen per week open.

En op wandelafstand van de Bodensee.

https://www.google.nl/maps/place/Bodenmeer/@47.6083794,9.5774365,15z/data=!4m5!3m4!1s0x479afbf7fa3b0d05:0xa6ecbe699c9f1a2b!8m2!3d47.6363377!4d9.3892445

Dank je wel, Ben ik gisteravond geweest maar stond vol helaas. Sta nu ook op een best plekje vlakbij ZF.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
31 minuten geleden zei fleur:

D’n ‘Arizona’ truckstop jaren later ook niet meer is als het ooit was. Stond altijd een glazen pot met zware shag en vloeitjes op de stamtafel. Mooie herinneringen 👍

09F3C201-81F7-4533-B9B4-29D3A4D38A2E.jpeg

Is volgens mij al jaren geen chauffeursrestaurant meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
D’n ‘Arizona’ truckstop jaren later ook niet meer is als het ooit was. Stond altijd een glazen pot met zware shag en vloeitjes op de stamtafel. Mooie herinneringen

Was ooit een top tentje met Twan en Toine. Ik heb nooit geweten wiens naam in het Brabants werd geschreven en wie de Franse schrijfwijze had.

De douche was er ook een van het antieke soort. Wanneer ze in de keuken warm water nodig hadden werd de douche gelijk ijskoud.

—- nulli cedo —-
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Ik ivm ziekte gister bij de doktor NIET meer door de keuring gekomen ben. Zodra mijn RBW uitloopt ik niet meer een bus mag besturen (bv een iveco daily met 12 personen) maar nog wel met een 40+ tonner over de weg mag?

IK nu een verzoek in moet dienen bij de Fylke (provincie) voor alsnog te mogen rijden, daar ziekte beeld geen gevaar vormt voor mij of de samenleving......

• Verward 3
  • Sneu 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ oeh, dat klinkt weer als een klote situatie....
Hopelijk komt het goed en is de Noorse autoriteit niet zo traag als de NL.
(maar begreep ik dat jouw werkgever een semi-overheid is? Dus misschien dat wat telefoontjes van de werkgever de zaak kunnen bespoeden?)

Sterkte in ieder geval.

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei europeaan:

Je kunt beter een cursus voor de wetgeving,EU 561/2006, die door de tachograaf geregistreerd word ,leren Matthieu,daar heb je meer aan.

Nou, hier ben ik iig geen zak mee opgeschoten. Hopelijk volgende week wat meer.

Toch mooi 14 uur en daar gaat t om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei matthieu:

Nou, hier ben ik iig geen zak mee opgeschoten. Hopelijk volgende week wat meer.

Toch mooi 14 uur en daar gaat t om.

IK heb van die hele cursus code 95 wel wat opgeschoten: zeker 4 nieuwe moppen gehoord daar.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites