[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Werken op een autotransporter


Akadoenka

Recommended Posts

  • Forumlid

Tussen de 5 en 8 cm ruimte tussen het dak en de vloer erboven is genoeg, zo veel komt een auto nu ook weer niet omhoog. Als de totale hoogte in het gedrang komt kun je de carosserie ook wel vastzetten met een spanband. Meestal zit er wel een oog of een haak aan de onderkant. dan komt de auo zeker niet meer omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tussen de 5 en 8 cm ruimte tussen het dak en de vloer erboven is genoeg, zo veel komt een auto nu ook weer niet omhoog. Als de totale hoogte in het gedrang komt kun je de carosserie ook wel vastzetten met een spanband. Meestal zit er wel een oog of een haak aan de onderkant. dan komt de auo zeker niet meer omhoog.

vuist regel noemen we dat Herman :tu:

veren van die auto's valt wel mee , net wat hier boven word gezegt

5/ 8 cm is genoeg

auto word voor uit vast gezet met 1 spanriem en 2 blokken voor uit en 1 achter uit

auto die achter uit geladen word

met 2 riemen en 4 blokken kruislings

aan de onder kant vast maken doen we normaal gesproken niet

heel soms met wat raare vrachtjes :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja repatriëren van voertuigen is gewoon 't mooiste werk wat je volgens mij kunt doen:ja:.

En idd de foto's zijn echt belangrijk. Want er zijn helaas nog hele volksstammen die misbruik maken van hun pech- of schadegeval.

En ik kan zo maar een bedrijf opnoemen waar ze wel met Toplines en XXL-cabines rijden. En ook die komen overal in dit werk.

Enkele rare plaatsen waar wij 't afgelopen jaar zelf geweest zijn ,zijn bv IJsland en Grand Canaria.

post-1729-1394781438,4034_thumb.jpg

post-1729-1394781438,542_thumb.jpg

post-1729-1394781437,3085_thumb.jpg

post-1729-1394781437,472_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumlid

Ach Ibo, ik ben al zo ver dat t merk me geen ruk interesseert als ik een nwe krijg. Als er maar een hoge hoed op zit. Respect voor de collegae die dit al jaren doen met zo'n ieniemienie cabine, maar ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Als je dan ziet waar sommige thuisslapers mee rijden.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je moet maar zo denken Matthieu, Waar jij mee rijd maakt goed geld voor het baasje, wat goed is voor jouw toekomst en maandelijkse check.

Veel grote wagen eigenaren duiken vaak op in het failiesementen topic.

Zou er zelf geen probleem mee hebben om ermee te rijden, Heb ook een Volvo F7 dacht ik, gereden naar D en F. Ze zijn klein, maar zolang de centen goed waren is het OK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach Ibo, ik ben al zo ver dat t merk me geen ruk interesseert als ik een nwe krijg. Als er maar een hoge hoed op zit. Respect voor de collegae die dit al jaren doen met zo'n ieniemienie cabine, maar ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Als je dan ziet waar sommige thuisslapers mee rijden.........

Je zou er toch maar even mee te hoeven rijden? Komt er dit jaar een nieuwe misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tuurlijk Pierre, vooral als je zoals ik het petje niet zo vaak gebruikt. Ik heb er altijd veel busjes e.d. opstaan.

Lijkt mij echt vreselijk krap zo'n kleintje. Wat weegt een autolader leeg eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden