[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Avond en nacht foto's


Emy en Martin

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

deurtjes...... :D

fotootje op a-12. fery ferry illegal om zo te knippen. Maar vind de foto wel wat hebben.

foto bij een klant. De eerst maanden zal het er zo uit zien, zelfs nog donkerder... maandag morgen om half 7 weer.

Een fotootje van mijn oude wagen. Maar die heeft hier geloof ik al eens gestaan. Ach ja, ik moest er ook elke dag tegen aan kijken, dan jullie ook nog maar een keertje...

post-530-1394779032,1596_thumb.jpg

post-530-1394779032,3784_thumb.jpg

post-530-1394779033,4524_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 6 months later...

emy en martin

mooie foto's, maar als het daar al zo lekker donker is, hebben we nog een mooie prent tegoed van het italiaanse kruis.

dat zal nu wel overuren maken.

heb je al reacties gehad in noorwegen over dit kruis in je wagen.

je zult toch wel de enige zijn met zo'n kruis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
emy en martin

mooie foto's, maar als het daar al zo lekker donker is, hebben we nog een mooie prent tegoed van het italiaanse kruis.

dat zal nu wel overuren maken.

heb je al reacties gehad in noorwegen over dit kruis in je wagen.

je zult toch wel de enige zijn met zo'n kruis

Ik heb controle gehad in Svinesund (N) politie en douane, heb ook 'n kruis voor het raam staan maar geen reactie van de controlerende instantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
emy en martin

mooie foto's, maar als het daar al zo lekker donker is, hebben we nog een mooie prent tegoed van het italiaanse kruis.

dat zal nu wel overuren maken.

heb je al reacties gehad in noorwegen over dit kruis in je wagen.

je zult toch wel de enige zijn met zo'n kruis

ik moet het kruis even fixen...een rijtje onderin deot het niet, morgen even met de soldeerbout aan de slag, ik ga het kruis waarschijnlijk nu aan de achterwand vastmaken, lijkt me ook wel een mooi ...

20071012132829bordermc3.jpg

20071012134207borderlg8.jpg

20071012133236bordersl2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast Trucklily
Dan kan ik niet achterblijven. 's Avonds bij een boer in de buurt van Etten-Leur gemaakt.

Eikelenboom, daar ben ik eens geweest toen ik nog voor Wijnberg Transport reed!

Mijn nacht"foto's" zijn eigenlijk filmpjes.....te zien op www.trucklily.nl en dan zoeken op "trucklily aan het werk" maar dan zie je alleen waar ik rijd en niet waarmee :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

hoi Emy en Martin. Mooie foto's van mooie auto's in het nog mooiere Norge. We missen het land nog iedere dag. Heb bij een Nederlands bedrijf gereden voor een Noorse opdrachtgever. (Eurocarrier Stokke) Was een beetje teveel van huis (van zondag 17:00 tot zaterdag 21:00) en daarom gestopt maar blijf Noorwegen het mooiste land vinden waar ik heb gereden.

groeten Bulldog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden