Spring naar bijdragen

Radio spam


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
we hadden niks uit handen gegeven, de verkeerde partij was ook bestuurslid van chauffeursforum on the road.

het draaiboek was inderdaad niet verkeerd, alle contacten waren gelegd, de route was bekend en goed gekeurd, de sponssoren waren er.

alles was geregeld, we waren er onwijs druk mee geweest, en waarom?? een trap in je rug

Dan is het toch jammer dat je 'droom', die zo goed in elkaar zit en uitgewerkt was in de prullenbak verdwijnt? Ik denk er misschien wel wat te makkelijk over, maar ik zou niet degene(n) die het naar de kl*ten heeft geholpen, maar één seconde laten denken dat die gelijk heeft gehad of zijn zin heeft gekregen o.i.d. Ik zou zeggen, mes uit de rug en begin eens voorzichtig te bedenken of het echt niet haalbaar is nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

A: Ik heb totaal geen organiserend vermogen.

B: ik heb er de tijd niet voor

anders had ik best mee willen doen.Ik rij bij ons ook mee(alleen dit jaar niet gedaan)en de vreugde van de kids is onbeschrijflijk mooi.

Ik kan me de reactie van midweek en frank wel voorstellen.Ik denk dat ik na zo'n akkefietje er ook weinig zin in zou hebben.Ik hoop dat er toch iemand te vinden is hier die wel met marcel de stap/gok wil wagen.Al was het alleen maar om de andere partij even een poepie te laten ruiken.Maar de kinderen zijn natuurlijk belangrijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou om te beginnen wil bij deze even zeggen dat ik groen licht heb gekregen van Freddy om de naam die wat we eerder hadden namelijk Chauffeursforum on the road kortweg CF-otr toch te mogen gebruiken als naam om te gaan proberen een truck-run op te zetten .

Bij deze Fred & Wilbert alvast bedankt ik zal proberen julie vertrouwen niet te beschadigen na alles wat gebeurd is .

Ik weet het is en wordt een zware taak om alles in goede banen te leiden en te realiseren .

Maar met behulp van een goed team wat ik nog moet vormen zal ik het proberen om het waar te kunnen maken met wat ik in mijn hoofd heb gehaald .

Als 1ste er zijn nog vacature's voor bestuursleden .

wie zich er tot aangetrokken voelt en wat vrije tijd in het weekend over heeft kan zich bij mij via PB of mail aanmelden .

Het mail adres is marcel@chauffeursforum.nl.

Grz -= Marcel =-:ok::ok:

P.S

Ik heb er zin in .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nou nu uit andere antwoorden blijkt dat dat niet het geval is....

neem aan Alex kennende dat hij zijn eigen wel kan verdedigen en dat niet via jouw zal doen zo steekt die jongen niet inmekaar weet ik toevallig, zal me wel weer niet in dank afgenomen worden maar ja ik ben bevriend met wie ik wil en niet wat me wordt opgelegd door de meute

met vriendelijke groet Rimero

Geef Freddy gelijk, ik ben het ook met jou eens.

Ik weet waarom ik met bepaalde mensen hier op het forum goed kan: Eerlijk tegenover elkaar, onduidelijkheden meteen open en eerlijk bespreken, via PB, Email, Gsm of bij een bakkie koffie. gewoon eerlijk en elkaar in z'n WAARDE laten.

Giedsche, kom jong, dink aon echte vrun en loat de ress verekke.

Noud

bewerkt door Noudi
taalfoutjes en schrijffoutjes door de emoties bepaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Al met al.. hebben we vandaag in elk geval een bezoekersrecord gehaald.. :D

En dat voor een zondagje (die ook nog niet eens om is ) zie http://extremetracking.com/open;sum?login=emp1re1

En volgens mij is dit ook het meest bezochte topic op 1 dag...:D

We kunnen er nog lang of kort over hebben, we zijn het schijnbaar eens dat het niet de manier is om met mekaar om te gaan..

Zo nu eerst een biertje

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

die heb je verdient freddy.

wat zoiets al niet teweeg kan brengen.

maar goed weg gaan het toch nog een keer proberen ondanks alles wat er gebeurd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Veel geluk Marcel.

Nou iets over Bonny.

Ken haar niet persoonlijk, maar jullie zijn wel vrij hard tegen haar, wat ieder zijn goed recht is.

Echter, heb enkele PB en E mails van haar gekregen over de loop van wat jaren. Ze vraagt nooit om niks, maar wilt altijd weten hoe het met Jennifer is en of er nog fotoos van haar zijn.

Zo, in mijn mening heeft ze alles oprecht bedoelt en het hart op de juiste plaats, zoals de meeste natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hard of eerlijk Ibo ??

Ik heb met de persoon Bonny geen probleem, echter als ze de berichten plaatst zoals haar eerste posting in dit topic.. Dan kan je verwachten dat er reactie op komt.. Ik twijfel er niet aan dat die berichten richting jou niet oprecht zijn..dat zal ongetwijfeld zo zijn.. En als Bonny denkt dat mijn reactie niet klopt of niet eerlijk is, mag ze bij me langskomen en kan ik alles aantoonbaar laten zien dat het klopt wat ik heb gezegd

Maar ze gaf zelf de reactie in dit topic en dan is het antwoord wellicht niet wat ze hoopt maar wel wat ik er van vind... En ik denk (mijn mening) dat anderen dat ook doen..

--== Freddy ==--

Veel geluk Marcel.

Nou iets over Bonny.

Ken haar niet persoonlijk, maar jullie zijn wel vrij hard tegen haar, wat ieder zijn goed recht is.

Echter, heb enkele PB en E mails van haar gekregen over de loop van wat jaren. Ze vraagt nooit om niks, maar wilt altijd weten hoe het met Jennifer is en of er nog fotoos van haar zijn.

Zo, in mijn mening heeft ze alles oprecht bedoelt en het hart op de juiste plaats, zoals de meeste natuurlijk.

bewerkt door Freddy
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerlijk duurt het langst Freddy.

Dacht zal eens iets positiefs over haar vertellen, denk dat ze echt een toffe meid is.

En dat denk ik van jouw ook Freddy.

Oh

Wacht even, sorry......:D.

Toffe gast.

Een forum is een forum, soms vinden leden mij een ettertje, maar dat kan iedereen gewoon zeggen, makt niet uit.

Het is zeker jammer van alle tijd, en tijd is ook geld, dat jullie erin hebben gestoken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik zat in het ALLER begin, toen was jij er nog niet eens bij betrokken.... wij zouden het idd in een andere naam doen. Maar toen is besloten het via CF te doen

Wij als TO hebben nog geld gestort voor de run, ben benieuwd in welke zakken die verdwenen zijn want de run is niet doorgegeaan maar het geld is ook nooit geretourneerd! :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wij als TO hebben nog geld gestort voor de run, ben benieuwd in welke zakken die verdwenen zijn want de run is niet doorgegeaan maar het geld is ook nooit geretourneerd! :mad:

Jahh.. wij hadden ook met mekaar geld geschonken voor die kaalscheer actie.. Zou volgens mij ook voor kikarun zijn... Ook niks meer van gehoord waar dat is gebleven.. Misschien gestort naar KIKA..

Was mooi geweest als we dat ook hadden vernomen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daar ik dat alweer helemaal vergeten was heb ik de toenmalige penningmeester toch maar even gemailed... Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar eigenlijk..

En inderdaad als het bij Kika ligt zijn wij dik tevreden...TOP zelfs

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kom al een tijdje heel weinig op het cf ,maar nu wil ik toch even reageren.

Ik zelf ben met alle betrokken partijen bevriend en wil dit graag zo houden.

Dit heb ik persoonlijk met Frank en Kitty besproken en zij begrijpen mijn beweegreden en blijven gelukkig toch mijn vrienden.

Dat Feddy reageert zoals hij doet kan ik best begrijpen gezien de situatie.

Ik vond en vind het nog steeds jammer dat de truckrun niet doorging omdat het toch de pinodetrucker run zou zijn.

Een eerbetoon aan de man die in hart en nieren chauffeur was en waar we veel te vroeg afscheid van moesten nemen.

Bij deze dan ook dank aan allen die er zoveel tijd en energie in hebben gestoken. hiier wil ik het bij laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij als TO hebben nog geld gestort voor de run, ben benieuwd in welke zakken die verdwenen zijn want de run is niet doorgegeaan maar het geld is ook nooit geretourneerd! :mad:

Daar wisten wij niks van .

Dat zou dan op de vergadering gemeld moeten worden .

Ik en de medebestuursleden hebben voor zover ik weet niks vernomen .

Bij deze nog sorry Esther .

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neem aan dat Esther kan nakijken naar wie ze het heeft doorgestuurd, vindt dit niet zo een mooie streek en dat mag echt wel even rechtgetrokken worden door de bewuste ontvanger.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inmiddels heb ik ook bericht terug gekregen van de toenmalige penningmeester..

Het komt er op neer dat het nog steeds in kas zit, daar het hem niet duidelijk was wat nu te doen, daar er een breuk was tussen beide partijen.

En hij is bereid om een onafhankelijk adviseur beide partijen te vragen wat men vind dat er moet gebeuren.

Ik heb mijn (lees: MIJN) mening gegeven dat het geld wat mij betreft naar Kika mag.. in elk geval dat gedeelte wat wij gedoneert hebben.

Het zou gaan om een bedrag van 823 Euro

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heb ik ook bericht terug gekregen van de toenmalige penningmeester..

Het komt er op neer dat het nog steeds in kas zit, daar het hem niet duidelijk was wat nu te doen, daar er een breuk was tussen beide partijen.

En hij is bereid om een onafhankelijk adviseur beide partijen te vragen wat men vind dat er moet gebeuren.

Ik heb mijn (lees: MIJN) mening gegeven dat het geld wat mij betreft naar Kika mag.. in elk geval dat gedeelte wat wij gedoneert hebben.

Het zou gaan om een bedrag van 823 Euro

--== Freddy ==--

Van mij mag het ook naar KIKA gestuurd worden maar hij moet niet vergeten om er wel bij te vermelden dat het om de kaalscheeractie gaat van het bestuur van CF-otr en wat hij er van maakt omtrend dat anderepartij moet hij zelf weten .

Maar het moet gewoon naar KIKA ....of worden terug gestort .

Trouwens wie is dan die andere onafhankelijke partij .

Er zijn er trouwens meer die de dupe zijn geworden .

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals velen heb ik alles nog eens goed doorgelezen en kan alleen concluderen dat er nogal wat gebeurt is destijds.

Als buitenstaander krijg je toch nooit alles te horen, en dat wil ik ook helemaal niet.

Ik heb toen wel een sponsor gevonden voor het eten.

Is toen met frankie en midweek (dacht ik) over gesproken hoe in te vullen.

Dus heb ik ook bij hun moeten melden dat het niet doorging.

Volgens mij kunnen we 2 dingen doen:

1. Het geheel voor eens en altijd uitspreken en mekaar of vergeven of vergeten.

2. Leren van de dingen die er gebeurt zijn en deze gebruiken in de toekomst, want ik merk wel dat er nog steeds genoeg potentieel en animo is voor een run te organiseren. Alleen moeten we het nu geheel in eigen regie houden door een otr-team te vormen die door de cf-leden zijn gekozen. Ik denk dat Freddy hier een heel belangrijke rol in kan (moet) spelen.

Verder denk ik ook dat het belangrijk, noodzakelijk zelfs, om met openheid van zaken te werken en niet zoals destijds dat we een tijd niets horen en maar moeten afwachten tot er ons weer iets wordt verteld.

Als we weer een run gaan organiseren zal ik zeker weer proberen om sponsoring binnen te halen, maar ik zal me verder met het bestuurlijke niet bezig kunnen houden, hoe graag ik ook zou willen, door persoonlijke redenen die bij Frank en Kitty bekend zijn, daar het voor mij belangrijk is dat er iets voor de kinderen wordt georganiseerd en dat ook voor kika geld wordt opgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vind je het erg als ik pas ?

De eerste run stond ik ook buiten, dat was het OTR team die het op poten wou zetten.. Na het gedonder heb ik de naam van het CF onttrokken aan het OTR team omdat we geen zin hadden gelinkt te worden aan zoiets dubieus als toen is gebeurd. (gelukkig viel het allemaal wel mee).

Vergeven/vergeten is geen optie evenals het uitspreken geen optie is, Daar wij totaal niets met de andere partij meer te maken wensen te hebben... Wij willen kunnen werken met mensen waar we op kunnen vertrouwen en geen eigen agenda hebben.. Daarom is die partij ook totaal voor ons een gesloten boek.

Wat hebben wij wel toegezegd ?

Ik heb telefonisch met Marcel overlegd en die wil (en wou) het CF-OTR weer proberen nieuw leven in te blazen.,, Na overleg hebben we besloten om het ook een 2e kans te geven met de naam van het CF.. dus weer gewoon CF-OTR... Maar dan wel met dien verstande dat ze het op eigen kracht gaan proberen op te zetten..

Wij hebben het forum opengesteld voor promotie of wat men ook denkt nodig te zijn... We hebben de site (www.chauffeursforum-ontheroad.nl ) weer open gesteld en kan ingericht worden naar eigen smaak...

Net als de vorige keer zal ik of Wilbert geen zitting nemen in het bestuur, maar kan men voor advies (als we die al kunnen geven) wel bij ons terecht. Ook zijn we bereid om een eigen forumdeel in te richten voor bekendmakingen en eventueel een afgeschermd deel voor het bestuur..

Ik geef aan de nieuwe (of oude) bestuursleden alleen de tip mee: Probeer het op eigen kracht opdat je niet zo buitenspel wordt gezet zoals eerder. Het zal ongetwijfeld moeilijk worden en mocht je een 2e partij nodig zijn, maak dan goede afspraken.

Het moeilijkste zal toch zijn mensen te vinden die in het bestuur willen zitten en zich ervoor inzetten.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je standpunt is duidelijk en begrijpelijk dat je op de achtergrond blijft.

Feit is wel dat de cf naam weer gebruikt gaat worden en dat men jou ziet als de eigenaar van het cf, wat in principe ook zo is.

Ik denk dat je juist daarom een vinger in de pap moet houden en een compleet beeld moet krijgen van wat er in otr gaande is om problemen vroeg te tackelen, als die er al komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
neem aan dat Esther kan nakijken naar wie ze het heeft doorgestuurd, vindt dit niet zo een mooie streek en dat mag echt wel even rechtgetrokken worden door de bewuste ontvanger.:ja:

Is overgemaakt naar Erwin:

24-02-2009 Boekdatum : 23-02-2009

Verwerkingsdatum : 23-02-2009

************ af trans.gif 50,00 Voor de Truckrun

Groetjes Esther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou maar hopen dan dat deze Erwin met een tegenreactie komt hoop het van harte.........:ja:

dat heeft hij al gedaan heeft mij en vivian van zijn hyves afgegooit en alex heeft het zelfde gedaan ...maar daar zit ik niet mee .

Maar een reactie van hun hier denk niet dat dat er komt.

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden