Spring naar bijdragen

Radio spam


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Nadat ik vandaag gebeld ben door Marcel of ik terug wilde komen omdat hij het cf-otr weer nieuw leven wil inblazen heb ik na overleg hierin toegestemd.

Ik ga samen met een aantal andere bestuursleden mij weer volledig inzetten en hoop dat we de kans krijgen om zonder hulp van buiten toch weer iets op poten kunnen zetten.

En voor de rest wat betreft het posten, ik ga me eerst nog even op de achtergrond houden en de toekomst zal uit wijzen hoe dit gaat lopen.

En wat betreft de run met *****, hier hebben de (oud) bestuursleden al genoeg duidelijk gemaakt dus daar laat ik het bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ik vandaag gebeld ben door Marcel of ik terug wilde komen omdat hij het cf-otr weer nieuw leven wil inblazen heb ik na overleg hierin toegestemd.

Ik ga samen met een aantal andere bestuursleden mij weer volledig inzetten en hoop dat we de kans krijgen om zonder hulp van buiten toch weer iets op poten kunnen zetten.

En voor de rest wat betreft het posten, ik ga me eerst nog even op de achtergrond houden en de toekomst zal uit wijzen hoe dit gaat lopen.

En wat betreft de run met *****, hier hebben de (oud) bestuursleden al genoeg duidelijk gemaakt dus daar laat ik het bij.

:tu::tu::tu::tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nadat ik vandaag gebeld ben door Marcel of ik terug wilde komen omdat hij het cf-otr weer nieuw leven wil inblazen heb ik na overleg hierin toegestemd.

Ik ga samen met een aantal andere bestuursleden mij weer volledig inzetten en hoop dat we de kans krijgen om zonder hulp van buiten toch weer iets op poten kunnen zetten.

En voor de rest wat betreft het posten, ik ga me eerst nog even op de achtergrond houden en de toekomst zal uit wijzen hoe dit gaat lopen.

En wat betreft de run met *****, hier hebben de (oud) bestuursleden al genoeg duidelijk gemaakt dus daar laat ik het bij.

Welkom terug Bert ..

En dat je toch je draai (ondanks dat ik je geen bevredigend antwoord heb gegeven toen) weer zult vinden..

--== Freddy ==-

dat heeft hij al gedaan heeft mij en vivian van zijn hyves afgegooit en alex heeft het zelfde gedaan ...maar daar zit ik niet mee .

Maar een reactie van hun hier denk niet dat dat er komt.

Grz -= Marcel =-

De ware aard is dus gewoon boven komen drijven.. Geen woordje van kritiek want dan ben je niet meer aardig en ga je van mn hyves af.. :D

En als ze nu ook nog die idiote actie met het verhaal dat ze zoveel aan cf te danken hebben "en wij zijn o zo goed en we deden nooit iets verkeerds, maar die verrekte groninger heeft het allemaal gedaan" zouden stoppen is het helemaal mooi..

Laat ze dat programma maar stoppen waar het donker is, want dat is puur bedoeld om zielige sympathie te kweken en wellicht wat beter in de stats terecht te komen... Alexea ranking van ons is : 883,650 waar hun nog op 26,526,659 staan... dus ze moeten nog een kleine 25 miljoen plekken stijgen.. Zegt meer als genoeg.. men kan een aardige vergelijking maken op http://www.urlappraisal.net ... Een site met meer als een miljoen hits komt daar niet zo slecht uit de statistieken...

Ik denk dat we hier langzaamaan maar een eind aan moeten breien.. Er is duidelijk gebleken dat men het niet zo op heeft met die aanstellerij en met dat programma.. Als ze het doorzetten zegt het meer over hoe zielig men daar wel bezig is, als dat ze het forum zo een warm hart toedragen zoals ze zelf aangeven... Barf:zegtniets:

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

natuurlijk welkom terug bert.

ik hoop idd.

dat we alle negatieve dingen die wel het verleden hebben gehad.

vergeten kunnen en dat we met het nieuwe CF-otr team heel veel leuke dingne georganiseerd krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Welcome back Bert.

Ik wens jou , Marcel en de rest van het te vormen team veel succes met het bedenken , organiseren en het uitvoeren van ongetwijfeld mooie projecten.

Zo krijgt al die negatieve energie (uit het verleden verkregen) toch een positieve wending.:ja:

Gé

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nadat ik vandaag gebeld ben door Marcel of ik terug wilde komen omdat hij het cf-otr weer nieuw leven wil inblazen heb ik na overleg hierin toegestemd.

Ik ga samen met een aantal andere bestuursleden mij weer volledig inzetten en hoop dat we de kans krijgen om zonder hulp van buiten toch weer iets op poten kunnen zetten.

En voor de rest wat betreft het posten, ik ga me eerst nog even op de achtergrond houden en de toekomst zal uit wijzen hoe dit gaat lopen.

En wat betreft de run met *****, hier hebben de (oud) bestuursleden al genoeg duidelijk gemaakt dus daar laat ik het bij.

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het wordt dus in elk geval positief afgesloten.

Er is openheid gegeven van het hoe en waarom het toendertijd allemaal mis is gegaan.

Tijd om het onderwerp maar te sluiten. (Aangezien het topic in amper 5 dagen meer als 3000 keer is bekeken, was het toch een hot item).

Er zijn nu andere dingen waar we ons weer mee bezig gaan houden.

De dingen zijn voor ons nu wel duidelijk geworden.

Kika gaat er hopenlijk beter van worden (een kleine 800 euro).

OTR team is weer levensvatbaar.

K mis nog 1 ding (maar dat hou ik wel voor mezelf :D )..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden