[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dronkenman verwoest leven pasgetrouwd stel


PIET

Recommended Posts

  • Forumlid

Dronkenman verwoest leven pasgetrouwd stel

Zwaar verkeersongeval kost jonge Wichelse vrouw het leven

WETTEREN - Het leven lachte Koen en Ann toe sinds ze trouwden op 22 augustus. Tot een dronken chauffeur zondagochtend zijn 4x4-wagen in de flank van hun auto boorde toen ze terugkeerden van het trouwfeest van vrienden. Ann overleefde de klap niet.

Koen Ganseman (29) en Ann De Lausnay (27) waren pas sinds 22 augustus van dit jaar getrouwd. Zaterdagnacht waren ze samen op weg naar huis van een trouwfeest van een bevriend koppel. Iets na vijf uur werd hun auto op de Zuidlaan in Wetteren geramd door een terreinwagen. Bestuurder S.V. uit Gijzenzele verloor de controle over het stuur en reed op het verkeerde rijvak. Koen probeerde uit te wijken, maar een geparkeerde vrachtwagen liet weinig ruimte. De 4x4 boorde zich in de flank van zijn wagen, waar Ann zat. Ze was op slag dood. Koen zelf en de chauffeur van de terreinwagen kwamen er met lichte verwondingen af. Onderzoek wees uit dat de 20-jarige S.V. meer dan 2 promille alcohol in zijn bloed had. Zijn rijbewijs werd ingetrokken.

'Mijn zoon stelt het gezien de dramatische omstandigheden goed', zegt Jozef Ganseman, vader van Koen. Zelf was Koen te aangeslagen om te reageren.

'Hij vindt steun bij ons en zijn familie. Wij zijn de regelingen voor de begrafenis aan het treffen. Het mag een wonder heten dat Koen alleen schaafwonden in zijn gezicht en een pijnlijke rug aan de klap heeft overgehouden. Maar de mentale wonden zijn zeer groot. De omvang van wat er is gebeurd, moet nog doordringen. De shock is groot, het verlies onmetelijk.'

Het koppel was actief lid van de Wichelse atletiekclub Eerlijk Streven. 'Tweeënhalf maand geleden was ik te gast op de mooiste dag van hun leven', zegt trainer Danny Van de Putte. 'Nu is Ann er niet meer. Dat is zo pijnlijk. Ann was een fijne en voorname vrouw. Ze stond altijd voor iedereen klaar, was altijd vriendelijk en goedlachs. Door haar positieve karakter was ruzie maken met haar onmogelijk. Vorige week hielp ze nog mee tijdens onze kaas- en wijnavond. Die dag deelde ze de bedankingskaartjes voor haar huwelijk uit. Het lijkt nu een soort afscheidskaartje. '

Peter Dirix

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G312HMN37

:mad::mad::mad:

Die gast moet een jaar in de cel en opnieuw op rijles en examen. Niet rijbewijs voor 14dg of een maand intrekken, nee kopleet opnieuw beginne en zelf betalen. Eens zien wat effect die konsekwentie heeft voorbiertje op de weg.

Hier moeten rigoreuse maatregels tegen komen. Het zijn crminelen onveratwoorden die dubbel gestraft moeten. Dronken rijen is geen verminderde toerekeningsvatbaarheid; ge weet dat ge zuipt dan moet ge ook weten niet te mogen cq kunnen rijen.

Ik ga me er eens mee bezig houden en zien of het onderste uit de kan te halen is, beroepshalve dan.

Dronkaars zero tolerance beleid. En cafebazen die zo een gast uit hun zaak zien vertrekken moeten ingrijpen, moreel verplicht. Het minste wa ze kunnen doen is 112 bellen en die zuiplappen die rijen direc doorgeven. Liefst ze nog tegenhouden en de flikken bellen.

Een kroegbaas die laat begaan is moreel medeverantwoordelijk en zou ook juridisch zo gesteld moeten worden.

Als iemand zich straalzap wil zuipen, moet die zelf weten, eigen vrijheid.

Maar dan moet hij ook de gevolgen dragen, niet rijen en desnoods hierin belet worden en maar zorgen voor taxi of ander alternatief vervoer.

Met innige deelmeming aan de getroffen familie.

Ten hemelschreiend, pas getrouwd en dan al weduwnaar door zo een zuipschuit, ben nog :mad: als ik het lees.

En het is niet de eerste keer dat zoiets in de krant staat, valt de laatste tijd wel op. Heb ze allemaal in mijn verkeersdoc-map zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier stond een tijdje geleden in de krant, dat er ongeveer 9000mensen met teveel drank op achter het stuur zitten.

net zoveel als er taxi's rondrijden.

theoretich, elke keer als je een taxi tegenkomt, kom je ook een bestuurder tegen met teveel drank op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dronkenman verwoest leven pasgetrouwd stel

Zwaar verkeersongeval kost jonge Wichelse vrouw het leven

WETTEREN - Het leven lachte Koen en Ann toe sinds ze trouwden op 22 augustus. Tot een dronken chauffeur zondagochtend zijn 4x4-wagen in de flank van hun auto boorde toen ze terugkeerden van het trouwfeest van vrienden. Ann overleefde de klap niet.

Koen Ganseman (29) en Ann De Lausnay (27) waren pas sinds 22 augustus van dit jaar getrouwd. Zaterdagnacht waren ze samen op weg naar huis van een trouwfeest van een bevriend koppel. Iets na vijf uur werd hun auto op de Zuidlaan in Wetteren geramd door een terreinwagen. Bestuurder S.V. uit Gijzenzele verloor de controle over het stuur en reed op het verkeerde rijvak. Koen probeerde uit te wijken, maar een geparkeerde vrachtwagen liet weinig ruimte. De 4x4 boorde zich in de flank van zijn wagen, waar Ann zat. Ze was op slag dood. Koen zelf en de chauffeur van de terreinwagen kwamen er met lichte verwondingen af. Onderzoek wees uit dat de 20-jarige S.V. meer dan 2 promille alcohol in zijn bloed had. Zijn rijbewijs werd ingetrokken.

'Mijn zoon stelt het gezien de dramatische omstandigheden goed', zegt Jozef Ganseman, vader van Koen. Zelf was Koen te aangeslagen om te reageren.

'Hij vindt steun bij ons en zijn familie. Wij zijn de regelingen voor de begrafenis aan het treffen. Het mag een wonder heten dat Koen alleen schaafwonden in zijn gezicht en een pijnlijke rug aan de klap heeft overgehouden. Maar de mentale wonden zijn zeer groot. De omvang van wat er is gebeurd, moet nog doordringen. De shock is groot, het verlies onmetelijk.'

Het koppel was actief lid van de Wichelse atletiekclub Eerlijk Streven. 'Tweeënhalf maand geleden was ik te gast op de mooiste dag van hun leven', zegt trainer Danny Van de Putte. 'Nu is Ann er niet meer. Dat is zo pijnlijk. Ann was een fijne en voorname vrouw. Ze stond altijd voor iedereen klaar, was altijd vriendelijk en goedlachs. Door haar positieve karakter was ruzie maken met haar onmogelijk. Vorige week hielp ze nog mee tijdens onze kaas- en wijnavond. Die dag deelde ze de bedankingskaartjes voor haar huwelijk uit. Het lijkt nu een soort afscheidskaartje. '

Peter Dirix

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G312HMN37

:mad::mad::mad:

Die gast moet een jaar in de cel en opnieuw op rijles en examen. Niet rijbewijs voor 14dg of een maand intrekken, nee kopleet opnieuw beginne en zelf betalen. Eens zien wat effect die konsekwentie heeft voorbiertje op de weg.

Hier moeten rigoreuse maatregels tegen komen. Het zijn crminelen onveratwoorden die dubbel gestraft moeten. Dronken rijen is geen verminderde toerekeningsvatbaarheid; ge weet dat ge zuipt dan moet ge ook weten niet te mogen cq kunnen rijen.

Ik ga me er eens mee bezig houden en zien of het onderste uit de kan te halen is, beroepshalve dan.

Dronkaars zero tolerance beleid. En cafebazen die zo een gast uit hun zaak zien vertrekken moeten ingrijpen, moreel verplicht. Het minste wa ze kunnen doen is 112 bellen en die zuiplappen die rijen direc doorgeven. Liefst ze nog tegenhouden en de flikken bellen.

Een kroegbaas die laat begaan is moreel medeverantwoordelijk en zou ook juridisch zo gesteld moeten worden.

Als iemand zich straalzap wil zuipen, moet die zelf weten, eigen vrijheid.

Maar dan moet hij ook de gevolgen dragen, niet rijen en desnoods hierin belet worden en maar zorgen voor taxi of ander alternatief vervoer.

Met innige deelmeming aan de getroffen familie.

Ten hemelschreiend, pas getrouwd en dan al weduwnaar door zo een zuipschuit, ben nog :mad: als ik het lees.

En het is niet de eerste keer dat zoiets in de krant staat, valt de laatste tijd wel op. Heb ze allemaal in mijn verkeersdoc-map zitten.

Nog niet zo lang geleden is er in Belgie (Kempen?) ook een jongen doodgereden door een dronkeman die al herhaaldelijk was veroordeeld, geen rijbewijs meer had, en nog meer van die dingen.

Die jongen liep snachts naar huis en werd geschept.

De straf voor zoiets kan niet hoog genoeg zijn.

Ooit komen ze weer vrij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor mensen die met drank op gaan rijden heb ik gen respect. Gewoon rijbewijs afpakken, kaalplukken en nooit meer laten rijden. Als je niet het fatsoen hebt je aan de regels te houden dan ben je het niet waard om met mensen om te gaan. Maar ja zal wel 24 uurtjes schoffelen worden vrees ik omdat hij vroeger een moeilijke jeugd heeft gehad ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom een gevalletje, Woorden schieten te kort. Ook ik heb maar 1 mening. Rijbewijs innemen, en nooit meer achter het stuur. Maar ja, daar krijgt deze jonge man zijn vrouw niet mee terug.

Mijn oprechte deelneming aan de nabestaanden.

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kende jij dit echtpaar Piet?

Wat ik nu schrijf meen ik.

Als iemand die dronken, of onder de invloed van drugs mijn vrouw en/of dochter zou aanrijden, de oorzaak zal zijn van mij in de gevangenis te belanden................

Hier in de VS beland zo een persoon gelukkig voor zeer lange tijd in de bajes, alwaar het leven niet zo rooskleurig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn toendertijd beste vriend, samen op de MTS in Utrecht gezeten, is na koninginnedagnacht doodgereden door een dronkelap. Hij had mij naar huis gebracht op de brommer, nog geen 20 min. daarna leefde hij niet meer. Zoiets vergeet je nooit.

Laat staan dat het je vrouw is, pas getrouwd, samen kan je de hele wereld aan. Totdat zo'n maniak je alles ontneemt wat je lief is.

Celstraf, doodstraf, boetes, noem maar op, je bent je voor altijd je vrouw kwijt. Verschrikkelijk!!!

Mijn gedachten en medeleven gaan uit naar Koen, en alle nabestaanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Ben je paar plaatjes aan het draaien met een illegale zender krijg

je 1100 euro boete en 2 jaar dwangsom.

Lekker geregeld hier in Nederland:stom:

Ervaring??? ik heb liever dat ze plaatjes draaien :D kan ik er mooi naar luisteren. :banaan::banaan:.

Met drank op rijden is gewoon kansloos, rijbewijs afpakken en nooit weergeven leren ze misschien van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ze wel hun rijbewijs afpakken maar auto rijden zullen ze meestal toch wel doen,zulke mensen geven nergens iets om.Gewoon een jaar of 10 vast zetten.Geen TBS maar lekker in een kamertje laten zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden