[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

't kin net


Hendrik

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik moet drie keer in de week bij een klant lossen waar het nogal krappies is m.b.t de hoogte

Er staat wel mooi een bord bij van 4.00 meter doorrijhoogte maar dat viaduct loopt schuin dus op het hoogste punt is ie die 4.00 meter :stom:

Aangezien ik richting het laagste punt moet rijden om goed voor het toegangshek te komen komt het krap aan

Ik weet nu dat het past maar de eerste keer toch even de dubbele check gedaan :D

post-796-1394781508,0552_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan ga je wel zachtjes de bocht om zeker? Een bakwagen wil nog wel n's wat "schommelen".

Voorheen kwam ik nog wel n's lossen op het Ponypark Slagharen. Vanaf de weg de bocht om en meteen onder die huif door:nee: Vond ik niet zo verstandig, dus stak em eerst achteruit naar de overkant van de straat en dan recht onder de huif door:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan ga je wel zachtjes de bocht om zeker? Een bakwagen wil nog wel n's wat "schommelen".

:ja:

Inderdaad en dan ook nog te bedenken dat het uitlaatpijpje van de koelmotor ook nog iets boven de laadbak uitsteekt :eek:......blijft een leuk vak chauffeurtje spelen :ok:

En als ik dan bij die klant weg kom moet ik uiterst links rijden das helemaal interresant voor de andere weggebruikers die even rapido door de bocht willen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zohee ... maar hebben jullie die bakhoogte ook nodig?

Ik wel Angelique anders moet ik met mijn lengte kruipend de bak in ;)

Nee wij doen er geen donder mee maar de hoogte heeft wel te maken met de combinatie container/ koelmotor

Zijn we rond de 3.50 dan zouden te hoge containers niet meer onder de koelmotor passen voor tegen het kopschot (groot deel van de koeler hangt boven in de laadbak)

Maar in princiepe is het niet handig nee je moet de hele ruimte wel koel houden , op moment gaat dat best maar bij de zomerdag en benauwd weer dan heeft ie er moeite mee om de handel op 4/-22 graden te houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vooral de indraai bij de parkeergarage daar ......vraag Distrivers maar ;)

Wat ik heb begrepen bij ons aan de koffietafel, wordt die draai nog ietsje aangepast. Neemt niet weg dat die hele loskuil en de weg ernaar toe een beetje raar blijft. Hulde voor de man die laatst met oplegger naar beneden ging. Trekker eerst!

grtz Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Inderdaad en dan ook nog te bedenken dat het uitlaatpijpje van de koelmotor ook nog iets boven de laadbak uitsteekt :eek:......blijft een leuk vak chauffeurtje spelen :ok:

En als ik dan bij die klant weg kom moet ik uiterst links rijden das helemaal interresant voor de andere weggebruikers die even rapido door de bocht willen

Hendrik, als ervaren chauffeur zal jij daar ook aan gedacht hebben, maar wat als je de luchtveering naar beneden zet?

En heb je ook luchtveering op de stuuras?

Misschien een andere bandenmaat nemen als ze vervangen moeten worden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hendrik, als ervaren chauffeur zal jij daar ook aan gedacht hebben, maar wat als je de luchtveering naar beneden zet?

En heb je ook luchtveering op de stuuras?

Misschien een andere bandenmaat nemen als ze vervangen moeten worden??

je kunt ook de banden wat leeg laten lopen:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben in australie geboren

als ik dan door australie gezien werd als slimme mens en uitgezonden werd naar nederland dan heeft nederland toch geaccepteerd dat ik als slimme mens mocht blijven

dan moet ik helaas constateren dat jullie ( noudi en corydon ) theorie niet waterdicht is:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik ben in australie geboren

als ik dan door australie gezien werd als slimme mens en uitgezonden werd naar nederland dan heeft nederland toch geaccepteerd dat ik als slimme mens mocht blijven

dan moet ik helaas constateren dat jullie ( noudi en corydon ) theorie niet waterdicht is:D

Dit gaat enkel op voor hollanders John, sorry.:rolleyes:

Heb je het staatsburgerschap nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik ben in australie geboren

als ik dan door australie gezien werd als slimme mens en uitgezonden werd naar nederland dan heeft nederland toch geaccepteerd dat ik als slimme mens mocht blijven

dan moet ik helaas constateren dat jullie ( noudi en corydon ) theorie niet waterdicht is:D

Hé John, mischien hebben ze jou wel naar NL gestuurd om wat te leren.

En eerlijk ik geloof dat het best sucsesvol was. Helaas kunnen IBO en ik niet meer over onze "secret missions" vertellen LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit gaat enkel op voor hollanders John, sorry.:rolleyes:

Heb je het staatsburgerschap nog?

nee ik ben nu ollander ( en maar 1 paspoort )

ja je hebt gelijk maar dat betekent dat je dus niet meer terug kan want je mag maar een keer de grens over gestuurd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé John, mischien hebben ze jou wel naar NL gestuurd om wat te leren.

En eerlijk ik geloof dat het best sucsesvol was. Helaas kunnen IBO en ik niet meer over onze "secret missions" vertellen LOL

wat moet ik hier leren:confused:

de slimme mensen sturen ze het land uit en de dombo's blijven dan achter.

nu weet je ook waarom ik graag buitenland rij........daar kom je de slimme mensen tegen en daar leer je nog wat.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden