[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Valse beschuldigingen Beneluxvet Dronten


barones

Recommended Posts

  • Forumlid

Freddy???????????

Speciaal voor jouw kwam dit tegen denk laat ik het je even weten

Dronten Beschuldigingen Beneluxvet onjuist 25-11-2009

Twee recherchebureaus moeten hun beschuldigingen aan het adres van Beneluxvet in Dronten rectificeren. De rechtbank in Lelystad veroordeelde hen tot het plaatsen van een advertentie op de voorpagina van De Telegraaf.

De beide recherchebureaus, uit Almere en Apeldoorn, beschuldigden Beneluxvet in september in die krant van diefstal en oplichting. Volgens de rechter zijn die beschuldigingen niet op feiten gebaseerd.

Daarom moet er binnen tien dagen een rectificatie in de krant verschijnen. Aan de rectificatie is een dwangsom van maximaal 250-duizend euro gekoppeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Blijkbaar is dit filmpje waardeloos

Nog een stuk gevonden Freddy????

Ze zoeken nog personeel hahahaha

Niks voor jouw Freddy???

Gr De Barones

De eigenaren van twee detectivebureaus moeten binnen tien dagen op de voorpagina van De Telegraaf een rectificatie plaatsen over het bedrijf Beneluxvet B.V. in Dronten. Dat heeft de voorzieningenrechter van de rechtbank Zwolle-Lelystad dinsdag bepaald in kort geding. De twee beschuldigden Beneluxvet van (betrokkenheid bij) diefstal van gebruikte oliën en vetten en van oplichting. Zij deden dat eind september in een artikel in De Telegraaf onder de kop ,,Misdaad in Flevoland loont''.

De voorzieningenrechter heeft geoordeeld dat de detectives geen bewijs hebben aangedragen voor hun beschuldigingen. Voldoen de twee niet aan de opgelegde straf, dan moeten zij een dwansom van 10.000 euro per dag betalen tot een maximum van 250.000 euro.

Advocaat Thomas van Vugt van Beneluxvet benadrukt dat de detectives geen enkel bewijs hebben geleverd tegen zijn cliënt. ,,Ze zeiden te beschikken over een rapport waaruit De Telegraaf heeft geciteerd. Zij hebben dat rapport noch aan de rechtbank noch aan mij overlegd.'' Volgens de raadsman hebben de twee detectives dat samen opgesteld, in opdracht van de concurrentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Juridisch is dat inderdaad zeer goed mogelijk dat het filmpje waardeloos is...

Dat gebeurt wel vaker..een eigenaar van een woning waarin wordt ingebroken bijvoorbeeld.. die het geheel heeft opgenomen met een webcam..Gebeurt regelmatig dat die geen kans maken voor de rechtbank.. Is het dan ook geen inbraak ?? ... zo zijn er wel meer dingen.. Als een rechter het bewijs niet toestaat of niet voldoende vindt wil het nog niet direct zeggen dat het niet gebeurt is.

Maar goed, ik gok erop dat jij veel te maken hebt met Benelux en vind het ook jouw goed recht om het te proberen goed te praten.

--== Freddy ==--

Blijkbaar is dit filmpje waardeloos

Nog een stuk gevonden Freddy????

Ze zoeken nog personeel hahahaha

Niks voor jouw Freddy???

Gr De Barones

De eigenaren van twee detectivebureaus moeten binnen tien dagen op de voorpagina van De Telegraaf een rectificatie plaatsen over het bedrijf Beneluxvet B.V. in Dronten. Dat heeft de voorzieningenrechter van de rechtbank Zwolle-Lelystad dinsdag bepaald in kort geding. De twee beschuldigden Beneluxvet van (betrokkenheid bij) diefstal van gebruikte oliën en vetten en van oplichting. Zij deden dat eind september in een artikel in De Telegraaf onder de kop ,,Misdaad in Flevoland loont''.

De voorzieningenrechter heeft geoordeeld dat de detectives geen bewijs hebben aangedragen voor hun beschuldigingen. Voldoen de twee niet aan de opgelegde straf, dan moeten zij een dwansom van 10.000 euro per dag betalen tot een maximum van 250.000 euro.

Advocaat Thomas van Vugt van Beneluxvet benadrukt dat de detectives geen enkel bewijs hebben geleverd tegen zijn cliënt. ,,Ze zeiden te beschikken over een rapport waaruit De Telegraaf heeft geciteerd. Zij hebben dat rapport noch aan de rechtbank noch aan mij overlegd.'' Volgens de raadsman hebben de twee detectives dat samen opgesteld, in opdracht van de concurrentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goh ineens is er een Barones op het chauffeursforum?

En die reageert heel bewust op enkel één onderwerp... Dat zou ik ook gedaan hebben als het mij betrof en ik mij er bewust van was dat de berichten over mij bejegenend waren (zo ben ik hier immers ook terecht gekomen!) Maar ik had dan wel het fatsoen om mij voor te stellen en om mij gewoon met mjn eigen naam aan te melden en geen aliassen te gebruiken.

Dus leg eens uit? Wat is jou rol in deze handel en/of topic. Het wil nog niet zeggen dat als er een rechter heeft besloten dat er een rectivicatie plaats moet vinden iedereen gepast of ongepast nergens mee te maken heeft hoor!

Ik pas hier toe: hoor en wederhoor, dus laat eens horen hoe je er over denkt..... Dan kunnen de anderen hier ook weer over oordelen!

gr,

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het heeft weinig zin om te reageren Mark jij hebt je oordeel al klaar

zou bijna denken dat jij in de vetwereld zit .

De Bewuste chauf op het filmpje is ontslagen stond ook vermeld in de telegraaf.

Maar dat nu het bedrijf(personeel) dan gelijk als crimineel word bestempeld.

Zou het er iets mee te maken hebben dat Benelux te groot word en het beleg van hun boterham dunner word .

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet .

Gr Chantal allias de barones

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het heeft weinig zin om te reageren Mark jij hebt je oordeel al klaar

zou bijna denken dat jij in de vetwereld zit .

Misschien eerst eens research doen, dan zul je lezen dat Mark EN niet in de vetwereld zit (ook niet in de onderwereld) EN zich niet zomaar een oordeel laat aanpraten als je zijn berichten terugleest...

De Bewuste chauf op het filmpje is ontslagen stond ook vermeld in de telegraaf.

Maar dat nu het bedrijf(personeel) dan gelijk als crimineel word bestempeld.

Zou het er iets mee te maken hebben dat Benelux te groot word en het beleg van hun boterham dunner word .

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet .

Gr Chantal allias de barones

Wat ik al zei, je hebt het recht om ervoor op te komen omdat ik vermoed dat je er heel veel mee te maken hebt... Prima.. Ik weet zoals veel andere vetboeren ook dat Benelux geen steek veranderd is en nog steeds zo werkt.. bij de 1 heel veel betalen en dan een paar gratis (lenen) meenemen bij de ander om zo de gemiddelde uitgaves niet al te hoog te laten oplopen.

Je kunt wel 100* roepen dat het niet zo is.. vind ik allemaal goed.. Alleen we weten wel beter.

Daarom nogmaals.. Dat een rechter de feiten niet genoeg onderbouwd vind betekend niet automatisch dat er ook niks loos is... Ik heb er over gezegd wat ik vind en laat het hier dan ook bij.

Wat je eerdere bericht aangaat over dat ze vacatures hebben en of het iets voor mij is... Helaas, ik ben reeds goed voorzien en hou me eigenlijk ook niet bezig met criminele zaken. Dus moet ik passen.. Ik weet het het is een aderlating voor Beneluxvet om een zeer goede vetboer niet binnen te kunnen halen, maar het is niet anders.. Men moet het verlies maar nemen.

Groeten

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach ja vette markje?LOL ik kan er wel om lachen!

Nee ik veroordeel niemand, en ik geef ook schroom toe dat ik ook hier zo op het forum terecht gekomen ben....

Je kunt van mij alles zeggen (vet/groot/dik/lul/aarig je verzint het maar) Maar één ding is zeker ik laat mij de kaas niet (onterecht) van het brood eten door een ander.

Wat dacht je dat ik nooit iemand aan het werk gehad heb die iets gestolen heeft of met een misdrijf betrokken is geweest. Maar zodra ik me er van bewust was, dan was het snel afgelopen met de pret.

Natuurlijk gebeuren er met auto's waar mijn naam op staat ook wel eens iets wat niet door de beugel kan. Maar dan wacht ik niet tot een rechter een uitspraak gedaan heeft.:mad:

Ik meld mij op voorhand wel aan, en loop niet achteraf te "zwarte pieten / wellus of nietten".

En ik heb niets met vet te maken, behalve het vet van cafetaria de Haven in Enschede..... (onze bedrijfskantine), daar worden ze bruin in gebakken!:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Blijkbaar is dit filmpje waardeloos

Nog een stuk gevonden Freddy????

Ze zoeken nog personeel hahahaha

Niks voor jouw Freddy???

Gr de barones.

Niveauloos en dom leedvermaak, maar wel te laf om ff te laten weten wie je bent, Chantal.

Voor mij hoeft het ook verder niet, jij hebt gezegd wat je zeggen wou, geprobeert om Freddy ff in het openbaar voor schut te zetten. Verder heb je laten merken dat je niet weet met wie je het hier te doen hebt.

Ik ga er verder van uit dat jij geen positieve inbreng hier op het forum meer zult brengen, dus laat het maar en blameer jezelf hier niet nog meer

Noud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Terwijl ik dit lees zie ik dat er een nieuw lid is, "beneluxvet".

Zo Mark, ben je gelukkig met jezelf?;) Dat is alles wat telt:tu:.

Heb je gezien op meerdere fotoos, gewoon een flinke gast die een mooi bedrijf heeft. Dus zullen mensen die jaloers zijn je proberen zwart te maken.

Als ik in NL woonde en als chauffeur werk zocht, dan zou ik zeker even bij Lampe transport binnen lopen.

Helaas leest de eigenaar alhier mee............:D.

Serieus, je hebt een goed bedrijf lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Terwijl ik dit lees zie ik dat er een nieuw lid is, "beneluxvet".

Zo Mark, ben je gelukkig met jezelf?;) Dat is alles wat telt:tu:.

Heb je gezien op meerdere fotoos, gewoon een flinke gast die een mooi bedrijf heeft. Dus zullen mensen die jaloers zijn je proberen zwart te maken.

Als ik in NL woonde en als chauffeur werk zocht, dan zou ik zeker even bij Lampe transport binnen lopen.

Helaas leest de eigenaar alhier mee............:D.

Serieus, je hebt een goed bedrijf lijkt me.

Hij leest niet alleen hier mee Ibo, ook dit is slecht voor je sollicitatie

http://chauffeursforum.nl/showthread.php?t=23039

LOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is vrij bekent dat mensen die hard feesten ook hard werken.;)

Er zijn ook bazen welke dat stimuleren en zelf uitdragen.

De slogan van een gewezen baas van mij; overdag hard werken, dan s'avonds hard drinken.

(helaas heeft z'n andere slogan hem de das omgedaan; wat ze thuis niet weten, dat weten ze thuis niet)

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden