[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Als dat maar goed gaat!!!!!!


Gast

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast schrootmalloot

Maar goed zijn baas is weer een paar illusies armer en een paar euro's ook...Maar hij loopt daar nog wel te worstelen,en dan nog terugladen ook...Of hij wil nooit meer anders,of alleen nog maar noord duitsland...:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leukverhaal over transport naar noord noorwegen.

http://www.sties.nl/sties-verhalen/rit-naar-noord-noorwegen-met-sties/

dat is idd een mooi verhaal. lees het verhaal maar en bedenk hoe je je zelf zou voelen. ik kan helge wel begrijpen. ik zit niet anders achter het stuur. beetje bellen enzo. ;)

ondanks dat dat verhaal waarschijnlijk 20jaar geleden gebeurt is, verandert er niet veel.

zoals een collega van me altijd zegt. en die zit pas 35jaar in de vis. de verhalen blijven hetzelfde, de verhalen over de auto's blijft hetzelfde, het werk blijft hetzelfde, alleen zijn het elke keer nieuwe chauffeurs.

de naam stie's is vergaan. en nu staat er op de auto's thermo transit.

maar de winter is gebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind er niks stoer aan, gewoon dom door niet te luisteren, afgezien van de rekening van de viking.

gewoon de palletjes in zuid noorwegen dumpen, succes ermee jullie mogen het verder regelen.

die discursie hebben we geloof ik al gehad.

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=22960

Hoop voor hem dat de standkachel vannacht er niet mee stopt.

de motor laten draaien. vanmorgen had die geloof ik -21c.

Mijn bek valt open van dit verhaal, je denkt dat het niet erger kan en elke update verbaas ik me meer.

ham, daar gaat je mond van dicht.;)

mijn bek valt niet open. maar ik begrijp dat dit al schokkend genoeg is?

er is eigelijk nog niks gebeurt. beetje sneeuw en ijs. gewoon winterweertje.;)

kan, en gaat denk nog erger worden. kan wel iets verzinnen wat er nog kan gaan gebeuren. in een afdaling houd die hem bv niet, met 60-80km/u duikt die het bos in, of een fjord.

op een ijzige weg een tegenligger tegenkomen, en niet genoeg naar de kant gaan. met 160km/u 2 vrachtwagens tegen elkaar. hij valt misschien om in een greppel(zie foto), buiten -20c of iets frisser. vriest die dood in ze'n spijkerbroek met hema jas. diesel, leidingen, luchtdrogger, oid bevroren. misschien een eland tegen de grill. in de klim niet boven komen, terug glijdende, de hele auto kort rijden, of erger nog in een fjord donderen. zal maar stoppen, anders krijg je misschien een drama. ;)

heb ook respect voor kalakuski, alleen hij rijdt daar dagelijks
dat respect hoef niet hoor. ben gewoon met me werk bezig. zoals een binnenlander met 50adressen centrum amsterdam in gaat. brrr, moet er niet aan denken. ieder zijn werk.:ja:
hij heeft het daar ook moeten leren, en hij zal ongetwijfeld ook wel een keer op zijn bek zijn gegaan door eigenwijsheid.

klopt. me nieuwe auto en koeler was 9dagen oud. gat in de koeler, cabine in elkaar. reed nog bij me nederlandse werkgever, en ik was een klootzak. zit nu 9jaar voor me finse werkgever terijden, maar schade? nee nog nooit. zou teminste niet weten wat. wel eens een ongeluk gehad in spanje, maar op sneeuw en ijs. nee al 9 jaar schadevrij. nog geen spiegel kapot. geluk? misschien.

maar ik heb goede leermeesters (gehad) geboren laplanders.

morgen nieuwe kansen, hou je ons wel op de hoogte Willem.
ja hoor. dit verhaal is nog niet klaar. zoals gezegt, hij is straks pas leeg. moet die nog vol ook. maar leeg eerst ergens heen. en zoals ik al eerder schreef, ik denk dat ik wel weet waar die terug gaat laden. nee, hij heeft het nu nog niet slecht. zoals gezegt, de bodohoek is een rothoek.
Trouwens moet jij niet rijden deze week?

nog maar een keer dan. ik MOET niks. nog altijd de vraag, wil je......?

maar ze hebben niet gebeld vandaag, dus morgen vrij. vis is daghandel, niemand weet wat er morgen teladen is. weet ik op zijn vroegst morgen rond 14.00 pas, of ik woensdag aan het werk kan.

zal wel niet, wat er is een storm aan de gang in noord noorwegen (finnmark) (800km noorderlijker als waar die jongen nu bezig is, en dan kunnen ze niet vissen)

hoop dat die chauffeur hier zijn foto's wil neerzetten, zou hem wel sieren, want ik heb met hem te doen.

wat denk jij? zou die foto's maken?;)

ik weet dat zijn zoon meeleest. en wel meer mensen trouwens.

Hoe is hij eronder? ziet ie het nog zitten, en die collega, weet ie wat hem te wachten staat.

laat ik eerst zeggen, die chauffeur doet niet anders als finland en zuid noorwegen rijden.(laten we geen bedrijsnamen noemen) hij is er niet bepaald goed onder. hij staat tetrillen op zijn benen. weet bijna zeker dat die een sneeuw en ijs drama aan overhoud. jammer, want voor sneeuw en ijs gelden regeltjes. sneeuw en ijs rijden is niet moeilijk. ik ga temiste nog elke keer met plezier aan het werk. ik vind sneeuw leuk. echt waar.

mischien is de vergelijking met sex niet zo verkeerd. je kan een maagd even flink aandouwen, of je doet het teder. de eerste zal heel der leven nooit geen plezier in sex hebben, terwijl de tweede er niet genoeg van kan krijgen.

weet wel dat zijn planning/planner vind dat het nu wel erg lang gaat duren. tja.

en die collega. die chauffeur kent hem, en heb gezegt, je geef me nummer maar. weet niet of die me nummer heeft. mij heeft die iig niet gebeld. heeft misschien geheim werk, of weet het misschien al. geen idee. usacandyman zou ook niet bellen zoals je kan lezen.

denk dat ik nog maar een biertje neemt. warm hier bij het kacheltje.

en voor het geval die chauffeur dit ooit leest. als je narvik binnen komt, eerste industrieterrein aan de rechterkant. eerste straat links, eerste gebouw wat je links ziet. aan de achterkant lossen.:ja:

en als je leeg ben, dan kan je naar de lofoten, of naar vesteralen, en kan je in een dorpje vis laden. en vervolgens heb je minder als 60uur de tijd om op padborg tekomen. en das maar 2500km. maar tegen die tijd is het al weer weekend. sinterklaas is dan al geweest.

dwaal af. nee die heeft nog niet gebeld. :tu:

ps op de lofoten en vesteralen hebben ze helemaal geen ijs hoor. :nee:

lieg een beetje, beetje ijs dan. cm of 5. leggen ze meestal op de weg. raar volk die noren.

Succes ermee
biertje bedankt. komt goed. :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Al dat voor een broodje vis......

Wat Rudy min of meer probeert te vertellen, het kan overal spoken. Hier kun je lekker rustig rijden in BV. Nebraska, en van de 1 op de andere seconde is er een 120km per uur windvlaag. Ben zelf ooit eens van de linkse baan, was net naar links gegaan om iemand van een oprit de snelweg op te laten gaan.

Was tot de max geladen, zat in de linkse baan, volgende seconde op de vluchtstrook. Niet zo tof als je ruim 100 rijd.

Paar mijl verder bij de scale waar je naar binnen moet even srtaan buurten met de scalemaster. Hij vertelde mij dat de dag daarvoor stilstaande trucks omver werden geblazen....

En sneeuw, geloof dat Oregon of Washington het record heeft, 30 meter.:D

Zal het later vanavomd even opzoeken.

Het beste Willem, groeten van een collega die nooit geen liefde voor sneeuw heeft gehad.:ja::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje ik zeg dit ritje gaat echt dik geld kosten,900 euries per keer...:(

jip, x2. hij staat nu in de garage, en naar zijn zeggen á 150 euro per uur.

nog een paar nieuwe kettingen erbij.

en hij is nog niet eens leeg.

verleden winter ongeveer een zelfde verhaal gebeurt. ook een nederlander. anders vertel ik dat niet. echter was die toen geladen met een vracht vis. dat drama was nog groter als deze nu.

ik weet wij claimen 3000nok/ong 360euro per uur telaat. en die kwam 24uur telaat aan. 8640euries, en die had de viking 3x nodig= 2700euries, en er is toen een noorse chauffeur opgestapt. weet de prijs niet, maar ik gok voor 2dagen, 7000nok/840euries. maakt 12.180euries.

ohh en de kettingen ook kapot. maar dan kan je wel een poolcircelsticker op je auto plakken. staat stoer naast die noorse vlaggetjes en je stie's map.

mmm iemand intresse in een poolcircelsticker? vriendenprijsje, slecht 5000euro. ps ik bezorg aan huis. :D

Ik reed met een combi en heb altijd gezegd dat ik kettingen voor mn hanger moest hebben,heb ze nooit gekregen...Was te duur...

kettingen zijn idd duur. :ja:

maar aan de andere kant, jij bleef ook rijden zonder. het is jou leven. ik en die planner(s)/baas nemen nog een biertje

borden gaven aan gesloten, en toch doorrijden...Het eerste stuk ging nog wel maar toen kwam de sneeuw en gladheid,metertje of tig vangrail plat, en onder politie begeleiding weer naar beneden...En wat zwitserse frankjes armer...:cool:

weet niet wat het in zwitserland kost. noorwegen is duur, dat weet ik wel.

maar ik begrijp je collega wel hoor. die klant stond op die pallet stukgoed tewachten.:ja:

ben nooit boven de lijn oslo, bergen uitgekomen en het was zomer.

wat ik daar in zuid noorwegen gezien heb op de binnenwegen, ja we moesten ook wel eens zelf bij een zalmkwekerij in een fjord laden, dat loog er niet om.

wegen waar ik van dacht nou nou als er sneeuw en ijs ligt en je moet er dan langs, poeh poeh das nog een hele klus.

goed zo freddie.:ok:

daar blijven. en zeker eens in de winter gaan kijken.

zoals jij het zegt is het mooi. ik ben het nederlandse idee een beetje kwijt. bedankt voor jou zicht erop. wat er bovenin kan gebeuren wil je dan helemaal niet weten.:nee:

weet wel een paar leuke adresjes. uit stilstand/ laadplaats 11%omhoog.:D

een betere, na belading 180graden rond, en 16% omhoog een T-kruising op. :tu: en we komen er elke dag. lieg ik, op zaterdag en zondag niet. :D

naar trondheim

dat doet me ergens aan denken.

ik sta in vestby. de zaak van ons net onder oslo. staat een nederlander, nooit in noorwegen geweest. ik vroeg, waar ga je heen? ohh even naar trondheim (ik kwam er net vandaan) even? ja is maar 550km. nou je gaat na 50km sneeuw krijgen. succes, maar dat "even" moet je vergeten.

was niet zo:nee:, hij zou morgenochted lossen, rust maken, terug laden, en de volgende dag op vestby weer lossen. goed man, succes.

de volgende dag niks. :D

de volgende dag word ik wakker, staat die telossen. goed gelopen man, beetje weer gehad? :D

@#$%^ ga weer spanje rijden. het was toch maar.....

ps biertje smakte best.:D

bewerkt door Gast
ging even fout.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The mountain
jaja.

corydon. het gaat mij niet om de sneeuw of ijs.

ik vind het getob van deze chauffeur "leuk" omdat ik nu kan vertellen waarom men niet naar noord noorwegen moet gaan.

"live" kan men nu lezen hoeveel ellende het kan opleveren, en de bedragen.

"hopelijk" verongelukt deze chauffeur. kan je eens "live" mee maken hoe dat gebeurt, en waarom.

ik/wij zitten er elke dag terijden. problemen? nou nee. problemen zat ja, maar daarvoor moet het heel wat erger worden. bv zoals je zegt van die wind. ik zal jan putter als voorbeeld gebruiken. nu onderweg naar marokko, en de korte broek heeft die bij hem. mooi, wat het is daar +21c zag ik.

maar noord spanje, en madrid kan ook sneeuw. komt die daar straks ligt er 20cm sneeuw. staat die dan met zijn korte broek.:confused:

heb ook liever +20c en een zonnetje. maar het is winter. geef mij dan maar een witte winter, inplaats van de regen winter in NL.

jij zit daar. mooi natuurlijk, maar ik ben er niet bekent. spanje vind ik ook prachtig. lekker weer etc.

maar als ik lees over de ellende. bv de politie, inbraken, vergassen, contole's, spanbanden tussen de deuren, zeilen snijden, file's, nou dan zit ik hier beter. totaal vreemd is me dat.

ik ben net zoveel nederlander als jou. ik vond sneeuw en ijs ook niks. tot ik het geleert heb. ik heb er geen problemen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

naar noorwegen slijmde.

de hele zomer hoorden we van hem grote verhalen over hoe mooi het was en dat het allemaal wel meeviel daar.

ik vroeg hem heb jij al met die en die gepraat, want het word binnenkort winter, weet je wat je voor hulpmiddelen mee moet nemen als het winter word.

nee zei die heb nog niet met hem gesproken maar het zal wel loslopen ik rijd nu al zo lang daar.

juist freddie. stie's mapje ook?

kristiansand (noorwegen) marrokko, is korter, als krisiansand, noord noorwegen.

vooral niet vragen waneer de winter begint, want die begint zodra er sneeuw ligt. zie het verhaal maar. er ligt geen sneeuw. ijs wel trouwens.

tijdens de eerste rit daarheen toen er sneeuw lag, is hij onderweg op een rechte weg van de weg geraakt, half gekanteld tegen een paar bomen blijven hangen.

uhh ja. wij rijden per jaar een auto of 4kort. weten we al. wat is het probleem?

ik stond in de haven van bergen op de ferry naar hanstholm denemarken te wachten.

het begon te sneeuwen, het werd zo donker dat het nacht leek.

en die bui duurde maar 10 minuten, maar na afloop lag er wel 20cm sneeuw, en dat eind oktober!

de sneeuw was laat, of was je er niet eerder in okt/sept?

donker? onder me reisverslag staat het. steek je arm uit, en je ziet je hand niet meer. maar wat bedoel je met donker?

jaja, bergen. paar weken geleden het sneeuwde, nou sneeuwde. ok er kwam wat naar beneden. lampjestrans uit NL reed daar ook. mooi rustig. kilometertje of 60 per uur. een collgea van mij rijd hem met 90 voorbij. in de haven vraagt die, het sneeuwde hoor, het was glad. ohh was het? :eek:

nou als jij dat dacht, 60 rijden dan, had er geen last van. :D

lampjes trans heeft sleepassen gekocht. noorse style. :ok:

gaan ze binnenland noorwegen mee rijden. :ok:

zorgen over de verhoging naar de 67jarige pensionleeftijd hoeven die chauffeurs der eigen niet temaken. :nee:

neemt niet weg dat ik daar graag zou willen rijden ook in de winter, maar dan wel met de juiste uitrusting, en de nodige tips van echte sneeuw kennende mannen zoals willem!

freddie welkom hoor. het is dat we geen vacature's hebben.

met alle liefde leer ik je alles. moet je wel willen leren natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hou zelf wel van rijden in winterse omstandigheden en dan wel graag met wat asdruk

www.willemsfanclubdiesneeuwnietergvind.nl of www.10tonasdrukisgoed,15tonisbeter.nl

heeft daar natuurlijk een megavoorsprong op alles en iedereen.

nee hoor. collega's van me hebben 20jaar meer ervaring. :ja:

of bedoel je die 18jarige die we soms meenemen, en leren rijden?

denk dat het grootste verschil is, dat ik nederlands praat. ;)

het is gewoon transport hier. de oren klapperen hier als je over file's begint. parijs begrijpt niemand hier.:eek:

ps john, ik dacht dat jij een mooie geldgever heb, en veel vrije tijd.

stap eens een reisje in.;)

als je nu werkelijk op pad gestuurd wordt met de verkeerde spullen is het niet zo moeilijk om de wagen op tijd stil te zetten en te melden aan de thuisbasis dat het niet meer verder gaat en dat hun de beslissingen moeten treffen.

ben je eigelijk al telaat. je kan het al weten lijkt mij. en bellen onderweg dat je niet meer gaat is lastig. de planning laten beslissen is op noorwegen niet verstandig. maar wachten op beter weer ook niet.

op 23dec vertrekken naar italie terwijl je met de kerst thuis wil zijn is ook niet verstandig. en noorwegen...... dat is noorwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem kun je hem niet vragen als ie thuis is, om hier op het forum te reageren???

Hoop echt dat het goed gaat komen, denkt er toch stiekem overdag aan hoe zal het verder gaan.

kan ik vragen aan hem. of die reageert weet ik niet. hij is niet veel thuis.

hij weet dat ik het hier post. zijn zoon leest mee. en die vriend ook. en meerdere mensen heb ik ondervonden. krijg er teminste tel van.;)

ik hoop met je mee marcel. de ellende is nog niet over.:nee:

hij is niet de enige hoor. ik heb 24uur per dag tel dienst. mijn tel gaat nooit uit, en gaat mee naar bed. vanacht 5uur gelegen. toen ging die weer.

geef ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb met hem te doen

ik ook.;)

maar bedenk die andere collga maar eens.

In tijden dat het wat minder gaat proberen bedrijven ook ander werk uit zonder zich eerst juist te laten informeren , soms hebben ze mazzel en gaat het een paar keer goed en denkt men zich al rijk , tot de natuur zijn ware gezicht laat zien en het dik geld kost , om over het lot van de chauffeur maar niet te spreken.

precies gé. 10x gaat het goed, maar de elfde keer.

de noorse prijzen zijn goed(uhum) teminste ze denken dat ze "dik" betaald zijn. je kan beter voor 70ct vooruit naar frankrijk, als voor 1,20 achteruit naar noorwegen. ahfijn je kan het nu volgen.

Maar goed zijn baas is weer een paar illusies armer en een paar euro's ook...

:nee::nee::nee: leren ze niks van. is niet de eerste keer. :nee::nee::nee:

het hele trieste van het verhaal is. het is een charter. het kost die firma niks. het is zo'n geweldige firma dat ze ook niks gaan betalen. over de betaling helemaal maar niet tespreken.:mad:

en die planner. paar jaar terug stond die hier nog. we hebben staan praten. moest die ook naar noord noorwegen. nog foto's staan maken. leuk en gezellig hoor.:ja:

maar nu zit die op kantoor. die chauffer is een klootzak. zal wel.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit hele verhaal gaat nog een staart krijgen. het verhaal, of noem het rustig een soap begint pas.

de weersvoorspellingen zijn in ieder geval niet beter, eerder slechter.

voor de mensen die het plaatje nog niet helemaal rond hebben, of geen voorstelling kunnen maken. dagen lang is het nu dik onder de -10c geweest. de kou zit in de grond. (hal heet dat in het nederlands?)

morgen +1c en regen.

om het plaatje nog even compleet tekrijgen. zondagmorgen stond die aan de grens, nu is het maandagavond. morgen staat die nog in de garage, en is het dinsdagmorgen. 48uur verder en al 35km noorwegen in. nog 150km tegaan tot zijn losadres. en dan moet die nog gaan terug laden.

zoals ik schreef, de soap begint pas. zet de chips maar klaar.

die chauffeur weet dat ik dit schrijft. en ik praat wel op hem in. dit kan die gelukkig nog niet lezen. maar hij gaat nog veel meer ellende krijgen.

zoals gezegt, ja ik weet elke hobbel teleggen. ken heel de weg. maar hij zit/rij daar, en ik zit aan de biertje

en vergeet niet, hij heeft ong 5uur daglicht.

en misschien niet onbelangrijk, laten we die andere collega niet vergeten. ook met een voorloper onderweg.

ik neem nog een biertje

me tel lig naast me.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je maar openstaat voor info van buitenaf en je eigen ervaring kunt delen dan komt het met de juiste dosis verstand wel goed.

dit is nou net wat Willem probeert uit te leggen maar dat niet velen het snappen, mooi verwoord, eerlijk gezegd weet ik inmiddels dat Willem dr een dagtaak aan heeft, houd m ook wel bezig hoor :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaja.

maar als ik lees over de ellende. bv de politie, inbraken, vergassen, contole's, spanbanden tussen de deuren, zeilen snijden, file's, nou dan zit ik hier beter. totaal vreemd is me dat.

\

al jaren moet ik dat soort verhalen horen, (22jaar om precies te zijn) net als kaas, vlees enz. op Italie rijden....nooit ergens last van gehad...heb wel het 1 en ander meegemaakt maar niet zo erg als verteld wordt, denk goed na voor je aan een rit begin en reken vooral goed je uren uit om een bepaalde probleempost te passeren, op deze manier ook nooit echt een lange blokkade gehad in Frankrijk/Spanje tijdens staking of zo, het beste om een blokkade te passeren is overigens tussen 3u en 5u s'nachts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MAAR HOE OUD BEN JE DAN?????

Shoot, the smileys doen het niet, denk er 4 smileys bij, minimaal.

lolbroek :D, jonger dan jij dat weet je wel :D:D:D:D heb geen andere smileys nodig, kan best wel tegen een grapje weet je ook wel, toch heel ff nu het kan..... :hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::hamer:LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is nou net wat Willem probeert uit te leggen maar dat niet velen het snappen, mooi verwoord, eerlijk gezegd weet ik inmiddels dat Willem dr een dagtaak aan heeft, houd m ook wel bezig hoor :ok:

dat is gemeen. jij weet meer als wat ik schrijf.;)

ik heb idd een dagtaak.

biertje namelijk.

en tussen door een beetje chauffeurs uit de shit helpen.;)

voor me vrienden ben ik bekent als computer centum.

ik weet wat er 800km verop gebeurt (daar waar die chauffeur is)

ik heb het nergens anders druk mee.

corydon. jacq. damens zijn nooit oud. ze zijn altijd jong.:D

raar volk die yanken. :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dit hele verhaal gaat nog een staart krijgen. het verhaal, of noem het rustig een soap begint pas.

de weersvoorspellingen zijn in ieder geval niet beter, eerder slechter.

die chauffeur weet dat ik dit schrijft. en ik praat wel op hem in. dit kan die gelukkig nog niet lezen. maar hij gaat nog veel meer ellende krijgen.

zoals gezegt, ja ik weet elke hobbel teleggen. ken heel de weg. maar hij zit/rij daar, en ik zit aan de biertje

en vergeet niet, hij heeft ong 5uur daglicht.

en misschien niet onbelangrijk, laten we die andere collega niet vergeten. ook met een voorloper onderweg.

ik neem nog een biertje

me tel lig naast me.;)

Ook ik volg dit topic, ondanks de woorden keuze soms (laat ik het daar maar op houden).

Maar ik vraag me af Willem of het wel verstandig is wat je hier allemaal neerzet (zie rode tekst hierboven).

Je schrijft zelf dat zijn zoon ook mee leest, nou ik denk als ik daar zou staan en Stefan zou dit lezen hij stapelgek zou worden.

Het is al erg voor de familie dat ze niks kunnen doen en jij "voorspelt" nog meer ellende. Ik denk dat ze nog veel meer in de shit komen te zitten hier door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, geen regen, maar sneeuw dus. maar het is wel +1c.

had hem zojuist aan de tel. hij had weer een verhaaltje voor me (zo zei die het) er stond een deen op een parking kettingen teleggen. hij stopt om aan die deen info tevragen. hij verzet zijn auto nog een keer, en ze auto begint teglijden. klaboem zo tegen de vangrail. zijkant in elkaar.:(

en dan stond gelukkig die vangrail daar. glomfjord, fjord..... klinkt niet goed. en dan staat die op een parkeerplaats.

is het nog ver grote smurf? ja nog 26km heeft die tegaan. hij heeft de viking maar weer gebeld, en die rijd nu voor hem de laatste 26km.

het is inmiddels woensdagmiddag. 3dagen en 200km verder. en lossen vandaag doet die waarschijnlijk niet meer. dan zal die waarschijnlijk morgen niet laden. en dan is het alweer vrijdag. en dan zijn we 7dagen verder. 7dagen verder als toen die dacht, het is (maar)1800km.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bert. de woordenkeuze mag misschien niet goed zijn, maar lees straks het hele topic nog maar eens door, en je zal zien dat ik het allemaal al wist.

ps het is trouwens niet zijn zoon, maar zijn broertje die meeleest.

hij is nog steeds niet leeg he. hij heeft er nu 27ton inzitten. straks moet die leeg gaan rijden.

ik had hem gisteren denk een uurtje of 7 aan de tel. en hij weet dat ik het schrijft. en hij ging nu de planning de link naar dit topic geven. de planning gaat nu ook meelezen.

ken je de planning, een planning die vind dat het allemaal maar lang gaat duren. joh van het zandt gaat waarschijnlijk ook meelezen.

welke woordenkeuze moet ik gaan gebruiken dan? van de koetjes en de kalfjes? er word toch niks van geleert. vergeet niet, er is er nog een onderweg. maar vooral niet bellen.:nee:

de chauffeur zegt straks hier te reageren, en foto's teplaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden