[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

'Km-kastje simpel te kraken'


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid

AMSTERDAM - De kilometerheffing gaat niet door als blijkt dat het registratiekastje niet sabotageproof kan worden gebouwd.

Dat stelt minister Eurlings (Verkeer) in reactie op waarschuwingen van beveiligingsexperts dat het registratiekastje eenvoudig zal worden gekraakt.

"Het systeem moet gewoon goed zijn", reageert Eurlings."

Daarom gaan we het de komende jaren uitvoerig testen.

Mocht in die testfase blijken dat de kastjes, tegen het beeld van alle geraadpleegde experts in, niet fraudebestendig zijn, dan komt de kilometerprijs er niet. Zo simpel is het."

Lees hier het volledige artikel.

Bron: De Telegraaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Software is altijd te kraken, dus een waterdicht systeem is onmogelijk.

Ze moeten er gewoon 50.000 euro boeten op zetten.

Dan denk je wel na voor je zoiets doet.

Ze moeten gewoon een bindend referendum houden.

Maar 3 vragen er ïn:

Bent u VOOR of TEGEN de kilometerheffing?

Wilt u WEL of NIET vrijwillig door werken tot uw 67e?

Bent u VOOR of TEGEN verplicht door werken tot uw 67e?

Omdat het hier om vraag 1 gaat is daarna dat hele kastje, die hele software, dat hele geldverslindende project niet nodig.

En wie moet dat geld voor dat project opbrengen? Juist, de automobilist. Wij mogen dadelijk zelf betalen voor een kastje wat kan bepalen waar wij rijden etc.

Is net of je zelf een privedetective inhuurt die controleert of jezelf niet vreemd gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

de automobilist krijg je echt het openbaar vervoer niet in.

ik zie mijzelf nog niet in de trein een sigaret roken, en in mijn auto mag dat wel.

of ff lekker de radio hard zetten en meebrullen.

dat kan allemaal niet in trein of bus, dus gewoon lekker aanschuiven in de file.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Reis de laatste maanden veel met de trein of bus of Regio taxi En het bevalt mij best En het is goed koper ook nog Want ik bestel een Kaartje via internet is de helft goedkoper Reis tijd maakt niks uit Venray naar Utrecht 1.5 uur doe het met de auto maar is. En het kost mij 12 Euro Wat ik weer terug krijg.Met eigen auto krijg ik het niet klaar Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Reis de laatste maanden veel met de trein of bus of Regio taxi En het bevalt mij best En het is goed koper ook nog Want ik bestel een Kaartje via internet is de helft goedkoper Reis tijd maakt niks uit Venray naar Utrecht 1.5 uur doe het met de auto maar is. En het kost mij 12 Euro Wat ik weer terug krijg.Met eigen auto krijg ik het niet klaar Huub

Heb jij ff geluk........... maar ik moet 'smorgens meestal tussen 4 en 5 uur beginnen. Zelfs de krantenjongen slaapt dan nog........... :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden