[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

sportfaciliteiten bij een truckstop


bweijer

Recommended Posts

  • Forumlid

beste chauffeurs,

eerder heb ik jullie gevraagd wat voor faciliteiten jullie verwachten bij een truckstop. Hierop kwamen allerlei nuttige antwoorden over onder andere de voedselvoorziening en alles sanitaire zaken.

Nu is bij ons het idee gekomen sportfaciliteiten toe te voegen aan onze toekomstige truckstop langs de A67.

Zouden jullie hier interesse in hebben en hiervan ook gebruik willen maken als je bijvoorbeeld overnacht bij ons bewaakt parkeerterrein?

Zo ja, wat voor faciliteiten zou je dan graag zien (cardio oefeningen/kracht toestellen)??

alvast bedankt,

Bart van de Weijer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zou het een goede optie vinden als je langer zou blijven staan dan 9 uur.

Hoewel als ik eenmaal gegeten heb, zou ik dus geen zin meer hebben om te gaan sporten. Ik zou eerlijk gezegd niet weten of in kunnen schatten of zo'n sportgelegenheid een succes zou kunnen worden ...

Voordat je echt gaan investeren zou ik echt maar eens een gedegen onderzoek hierna verrichten. Ik vrees/denk dat er niet zoveel animo voor zal zijn.

Als je 9 uurtjes gaat maken heb je eigenlijk 'te weinig' tijd.

Misschien als je langer zou blijven staan ...

* Zou je begeleiders nodig hebben? Ik bedoel dan moet de sportzaal wel gaan draaien wil je die kunnen betalen.

Misschien zou het ook handig zijn om mensen van buitenaf (die daar in de omgeving wonen) een abo. te kunnen aanbieden om een vast aantal leden te krijgen.

* Chauffeurs zouden dan bijvoorbeeld kunnen kiezen uit een dagsportkaart of een soortement strippenkaart-achtig iets.

Heeeeellll misschien is een jaarabo voor een enkeling wat ... maar ja, dan moet je al haast een lijndienst hebben ;)

- Wat voor'n soort apparaten?

Nou zo'n beetje wat je bij een 'gewone' sportschool ook zo tegenkomt.

Cardio gecombineerd met krachttraining.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ken er genoeg die na een dagje rijden nog effe een stkuje gaan lopen, rennen of fietsen. Dus in principe zou dat wel een idee kunnen zijn.

Persoonlijk heb ik daar weinig zin in om na 15 uur nog te gaan zweten, dan liever een goed bord eten en een glas wijn en lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laat die luie apen maar praten, daarom hebben ze ook allemaal een pens.

Ik zeg: zet neer dat krachthonk! Lijkt me helemaal geweldig. Lekker een uurtje aan het ijzer hangen.

Kan nu alleen als ik thuis ben.

-

Juistem!! Ik ging nog al eens hardlopen. Ongeveer 3 keer in de week. Werd ik ook wel eens vreemd aangekeken als ik in mn hardloopoutfit binnen kwam om te douchen....

Maar ik ben geen luie aap, en had geen pens

Corydons motivatie om niet te sporten vind ik dan wel weer lachwekkend!

enne Freddie.....als je moe bent moet je juist gaan sporten, als je tot de bodem gaat ga je je juist beter voelen.

dus neerzetten..... en een loopband niet vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is met sporten zoals met alles, als je het graag doet dan gewoon doen. Zolang je andere er niet lastig mee valt.

Sommige chauffeurs hebben niet echt het ideaale gewicht, maar denk dat verandering van eet gewoonten al heel wat verbetering in de hand zou werken.

En een beetje spek aan het lichaam kan nooit geen kwaad, in slechte tijden komt dat nog goed van pas.

Zelf deed ik graag gewoon lopen, soms wel een km of 5 of 10.

Ben zelf 1,86 en weeg 95 kilo, niet slecht hoop ik.

Was ooit lid van een atletiek vereninging in Breda.

4 uur flink trainen, en ik was constant vooraan. Na afloop in de kleedruimte draai ik een zware van nelle:D:angel:.

Zegt die trainer,"Echte sporters roken niet".

De volgende 20 jaar zat ik in de kroeg:D:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is met sporten zoals met alles, als je het graag doet dan gewoon doen. Zolang je andere er niet lastig mee valt.

Sommige chauffeurs hebben niet echt het ideaale gewicht, maar denk dat verandering van eet gewoonten al heel wat verbetering in de hand zou werken.

En een beetje spek aan het lichaam kan nooit geen kwaad, in slechte tijden komt dat nog goed van pas.

Zelf deed ik graag gewoon lopen, soms wel een km of 5 of 10.

Ben zelf 1,86 en weeg 95 kilo, niet slecht hoop ik.

Was ooit lid van een atletiek vereninging in Breda.

4 uur flink trainen, en ik was constant vooraan. Na afloop in de kleedruimte draai ik een zware van nelle:D:angel:.

Zegt die trainer,"Echte sporters roken niet".

De volgende 20 jaar zat ik in de kroeg:D:D.

Achja, mij lijkt het wel leuk om bij de grotere bunkerskuur een fitness hal te hebben.

Als je zin hebt gewoon even een uurtje op de band of aan de krachttraining. 95 kilo is wel zwaar trouwens voor 1.86 :stom:. Dat weeg ik nog niet eens met 2,04

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@corydon

ligt aan je bouw, als je wat breder in de schouders bent plus een stevig hebt onderstel gaat het wel. Maar neig wel te zeggen dat een xtra rondje om die neus van je zeker geen kwaad kan. Ook moet je niet te veel kijken naar je 'landgenoten'. Anders krijg je het 'Lourdes-gevoel'.

Weet je wat het Lourdes-gevoel is?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, maar kan me er wel iets bij voor stellen.

Denk dat 1 derde hier in super goede conditie is, en de rest niet.

Snap zowie zo niet hoe sommige hier door de keuring komen.

Je word hier iedere twee jaar getest.

Ik denk graag dat ik een breeje ben, maar heb het iemand anders nooit horen zeggen:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jouw als ex-katholiek hoef ik niets uit te leggen over Lourdes natuurlijk. Youp van het Hek sprak het volgende over Lourdes. Mensen die naar Lourdes gaan, gaan niet voor genezing maar om te kijken naar mensen die er nóg slechter aan toe gaan dan zijzelf. Als dus iemand afreist naar Lourdes met 1 been, is de kans groot dat die persoon iemand tegenkomt die 2 benen mist, waarop persoon éénbeen denkt.....hey fuck, mijn leven ziet er zo gek nog niet uit, zie daar namelijk die tobbert zonder benen. De tweebeenmisser ziet op zijn/haar beurt iemand zonder en slechts één arm, waarop de beenloze denkt: relax!! kijk daar die ongelukkige! enfin maak het zelf maar af! Hilarisch was het moment dat Youp tegen iemand in het publiek zegt: Meneer, u heeft verreweg het lelijkste wijf van Carré, maar daar achterin! Daar zitten 2 soepjurken ohohohohhh.....dus wees gelukkig met je vrouw. Dat is het Lourdes-gevoel...

Niet dat jij moet gaan denken van.......oooo het valt bij mij wel mee, kijk maar eens daar, hij is nog véél dikker........

Anywhaytjes.....jij zit daar helemaal in de fucking UesE, met een hele berg water tussen ons en jullie....onlangs is er bij jullie een of andere zanger overleden, een ex-zwarte geloof ik, we hebben er hier in 0031 iets van meegekregen, dat wel, maar weet jij ook dat ons deze week een zeer begnadigd artiest ons ontvallen is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vond Youp nooit echt grappig, gewoon iemand met een groot bakkes die nog nooit zichzelf in de spiegel heeft bekeken, maar ja. Ieder voor zich

Is Ramses Shaffey dood? Dacht iets gelezen te hebben.:confused:

En wij hebben onze kleine meid natuurlijk, waar van alles mis mee is. Haar bijnaam is Happy, dat zegt genoeg.

Kijk, Dokus is een man waar ik mee kan praten, wilde altijd al een brandweer auto zijn.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ga er van uit dat het bij mensen net zo werkt.

Hoe minder je beweegt, hoe langer je het volhoud.

Dat is dus niet zo.

Juist door zoveel mogelijk te bewegen voorkom ik blessures en kwaaltjes. Ben 1,91 en heb nog nooit rugklachten gehad bv.

Alhoewel hardlopen heel goed is voor je conditie is het met mijn lengte (en gewicht (87/88)) niet het allerbeste. Fietsen is beter wat dat aangaat.

Met bewegen bedoel ik trouwens niet trekken aan pompwagens e.d., maar een gecontroleerde beweging. Een veel gemaakte denkfout. Van dat eerste krijg ik het óók in m'n rug!!

Maar het heeft te maken met zin.

De een vindt het leuk, voor de ander is het en opgave. Dat is gewoon een gevoel.

Maar: tis beter van wel.

-

Enne: in ons werk is op je eten letten ook heel belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In het autotransport heb je beweging genoeg. Nu zit ik een jaar in het stukgoed en spring ik bij wijze van spreken een gat in de lucht als ik met een handpompwagen mag lossen, of ik rollen papier in België mag laden en alles moet vastzetten met spanbanden en hoekkappen. Alleen ben ik nu elke avond thuis en heeft zo'n 'sportschool' onderweg voor mij geen zin.

Maar het zou voor een hoop collega's geen kwaad kunnen, wat extra beweging en inderdaad het eten.

(voor de record: ik ben 1.81m en weeg ca 78kg)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

laat ze maar lullen,het zou voor velen een goede zaak zijn als ze wat meer zouden bewegen,maar,zoals freddie al aangaf zijn de meesten 15 uur onderweg en hebben ze niet de behoefte om daar nog een uurtje fitnes bij te doen,afgezien van het feit of het gezond is of niet.Maar misschien gewoon een loopbandje of een fietsje geen dure spullen,gewoon in het cafetaria,wie weet misschien slaat het wel aan.

En voor diegenen die blijven zeggen dat beweging ongezond is,voor mij niet gelaten hoor,ieder diertje zijn pleziertje of biertje of:banaan: even goei vrienden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Normaal gesproken heeft niemand daar de tijd of de fut voor,om na een dag hard werken te gaan sporten.Fietsverhuur lijkt me een beter plan,dat is gezond en ook nog ontspannend.

Gezond voor je portemonee, denk ik? Maar zou dat nou zoveel opleveren als je je fiets gaat verhuren? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden