Spring naar bijdragen

Forum naar Vbulletin 4


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

We hebben zojuist een licentie gekocht voor vbulletin versie 4.0.

Dit is eigenlijk een pakket met zowel een portal als een blog ingebouwd.

Voor diegenen die het voorproefje alvast willen zien en testen.. Kijk eens op :

www.chauffeurs-forum.nl

Daar staat een compleet CF met de database van gisteren. Men kan het hier testen en doen... Voor diegenen die ge-interesseerd waren in het bloggen. Probeer die versie ook eens.

LET WEL.. ALLES WAT DAAR GEPOST OF GEBLOGGED WORDT ZAL WORDEN VERWIJDERD ALS WE CF OVER ZETTEN

Waarom we het nog niet op het CF hebben gezet is omdat A: De shoutbox er nog niet op wil werken en B: het een BETA versie is (Dus nog niet helemaal goed). Zodra de GOLD RELEASE uitkomt en de shout erop wil lopen, dan pas gaan wij ook daadwerkelijk van versie 3 naar versie 4 van vbulletin.

Het voordeel wat we nu hebben is dat we geen jaarlijkse betaling aan jelsoft meer hoeven te doen voor updates.. wij hebben voor de hele 4 serie nu betaald ...pas als vbulletin 5 op stapel staat moeten we weer in de buidel.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb volgens mij een kevertje gevonden...

Ik kan bij het topic server offline maar 10 posts lezen en hij geeft ook maar 1 tot 10 aan terwijl er toch meer staan.

www.chauffeurs-forum.nl

Daar staat een compleet CF met de database van gisteren.

--== Freddy ==--

ik gok er op, dat het daar aan ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de lay-out die je daar ziet, is standaard van vBulletin. alleen de typwinkel is er in gezet. alle gebruikelijke instellingen, zoals ook de gele balk en alle andere instellingen, zijn er niet in verwerkt.

komt vast goed, maar gaat ze in groningen een heleboel werk geven.

dit is alleen om een idee te geven wat voor mogelijkheden er kunnen zijn, niet hoe het er uit komt te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kan echter iedereen wel aanraden om daar een beetje rond te kijken en klooien, daar wij toch binnen niet al te lange tijd zullen overstappen op die versie.. en er zullen echt dingen anders zijn als in deze versie.

De gele balk bijvoorbeeld.. die zal waarschijnlijk anders worden...

en zo zijn er nog wel wat dingen...Graag ook jullie bevindingen hier plaatsen, kunnen wij kijken of we het mee kunnen nemen in het bewerken van de layout.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er in de nieuwe versie ook een mogelijkheid om bestandjes te downloaden?

Ik denk hierbij aan het excel bestandje wat ik gemaakt heb om je Verbijfkosten te berekenen en je uren bij te houden.

Ondertussen heb ik dit al meer dan 200 keer verstuurd, maar het is misschien makkelijker als de CF-leden dit gewoon rechtstreeks van het forum kunnen dowloaden.

Het kan ook makkelijk zijn om POI's, ed uit te wisselen.

als het goed is kan je je excelbestand nu als bijlage invoegen.

poi's moet ook wel lukken

DAF_DEALERS.ov2

DAF_DEALERS.bmp

(dafdealers in europa voor tomtom)

bewerkt door midweek
bmp wil nog niet lekker blijven plakken. in vBulletin4 gaat het prima nu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je je tekst in de shout typt...is dat best klein. Is dat iets dat aangepast kan worden? (voor de mensen met slechte ogen)

Als je een stukje verder naar beneden in dezelfde shout had gelezen, daar stond dat Freddy er mee bezig is, de rest van de tekst was net zo klein, maar dat heeft ie al aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden