Spring naar bijdragen

Forum naar Vbulletin 4


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
Als je een stukje verder naar beneden in dezelfde shout had gelezen, daar stond dat Freddy er mee bezig is, de rest van de tekst was net zo klein, maar dat heeft ie al aangepast.

ALS....heb niet de moeite genomen om terug te lezen :(. Dat doe ik in een shout maar zelden. Maar dank je wel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

home knop werkt niet.

Wat is de functie van die knop? Je hebt een homeknop en een forumknop... Lijkt me dubbel op.

Veel dingen staan ook nog in het Engelands. Dat is op het oude forum wat minder. Ik kan er wel mee omgaan, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat even goed beheerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

home knop werkt niet.

Wat is de functie van die knop? Je hebt een homeknop en een forumknop... Lijkt me dubbel op.

Veel dingen staan ook nog in het Engelands. Dat is op het oude forum wat minder. Ik kan er wel mee omgaan, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat even goed beheerst.

"home" is de beginpagina, waar als onderdeel bv nieuws en forum in ondergebracht kunnen worden.

zoals bv bij transport-online.

hebben we hier ook gehad, kan ik zo snel niet terugvinden ;)

er moet nog één en ander vertaald worden,

komt ook vast wel goed.

freddy en wilbert zijn er weer druk zat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
spellingcontrolle zit daar ook in............

werkt momenteel alleen voor de engelse taal, nederlands volgt nog

Deze add-on is dus echt niet nodig.

Daarmme verdwijnt een stukje charme van van het forum.

Is soms wel geinig die dikkevingers op dat smalle knopje, hoewel ik moet toegeven dat als je alleen een leestekenscorrectie kunt doen dit wel weer nuttig zou kunnen zijn bij sommige posters mis ik die nogal wel eens zo links en recht punt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden