Spring naar bijdragen

Kalakuski


Gast Hallowed

Recommended Posts

Ik lees de berichten van hem best graag en met mij volgens mij velen.

Oke, hij neemt niet altijd een blad voor de mond en soms gaat het wel wat ver, maar tot mijn verbazing en volgens mij ook die van velen is hij nu opeens gebanned???

Het hoeft geen discussie te worden waarom hij geband is, maar misschien zou het geachte (;)) forumbeheer een tipje van de sluier op willen lichten waarom dit is gedaan?

Link naar opmerking
  • Forumlid
Ik lees de berichten van hem best graag en met mij volgens mij velen.

Oke, hij neemt niet altijd een blad voor de mond en soms gaat het wel wat ver, maar tot mijn verbazing en volgens mij ook die van velen is hij nu opeens gebanned???

Het hoeft geen discussie te worden waarom hij geband is, maar misschien zou het geachte (;)) forumbeheer een tipje van de sluier op willen lichten waarom dit is gedaan?

Hier sluit ik mij bij aan.

Link naar opmerking
Ik lees de berichten van hem best graag en met mij volgens mij velen.

Oke, hij neemt niet altijd een blad voor de mond en soms gaat het wel wat ver, maar tot mijn verbazing en volgens mij ook die van velen is hij nu opeens gebanned???

Het hoeft geen discussie te worden waarom hij geband is, maar misschien zou het geachte (;)) forumbeheer een tipje van de sluier op willen lichten waarom dit is gedaan?

Nou hallowed over deze ban laten we niks los het is in het adminteam beslist en uitgevoerd .

We mogen/hoeven over zo'n besluit geen verantwoording naar de mede-forrumers af te leggen .

Er is iets voorgevallen :mad::mad:en dat nemen wij als admins HEEL hoog op en daarom is meneer Kalakuski gebanned.

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Gast schrootmalloot

marcel laat mij dan is ff weten dan via pb wat er voorgevallen is?

weet dat willem geen blad voor de mond nam,maar ik mis ff een stukje sinds gisteravond...?

Link naar opmerking
eindelijk een persoon.die weet waar hij over lult .wordt zon persoon gebandt .waren toch echt wel mooie verhalen en opmerkingen,

Moeten wij dan voor mooie verhalen en opmerkingen voor zo iemand dan de ogen sluiten .

Dacht het niet want wij ( alle ) admins nemen onze hobby ( 2de beroep) serieus deden wij dat niet was dit forum allang terziele wat ik en de andere admins niet willen , en ik geloof de leden ook niet .

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
  • Forumlid
Het hoeft geen discussie te worden waarom hij geband is, maar misschien zou het geachte (;)) forumbeheer een tipje van de sluier op willen lichten waarom dit is gedaan?

Lees z'n geschiedenis er maar op na en waarschijnlijk vind je daar het tipje van de sluier wel.

Idd jammer, het is één van de weinige posters waarvoor ik hier nog meelees.

Link naar opmerking

ik zie het ook nu pas en was ook altijd geboeid aan het lezen en ja hij kon recht voor zijn raap zaken belichten, maar met dat heb ik geen moeite.

ik ben zelf ook heel direct en kan daar mee leven.

ik denk dat vele forummers het niet weten en of begrijpen, maar ik denk dat er toch wel iets gebeurd is dan waardoor de admins dit besluit hebben genomen.

zal niet uit de lucht komen vallen.

zoals phil collins al zong....both sides of the story.

ik wacht het wel af , mocht hem wel maar dat is persoonlijk.

Link naar opmerking
Heeft die planner soms geklaagd? Ik betrapte me er soms op dat ik uitkeek naar z'n volgende bijdrage. Kan er dan ook slecht mee omgaan dat er geen reden voor de banning gegeven word. :mad:
jammer allemaal. erg jammer weer

:sjalom::sjalom:

Die man had kennis en prachtige verhalen/foto's. Nog even en we moeten elke letter die we posten maar 10x overlezen.

Link naar opmerking
:sjalom::sjalom:

Die man had kennis en prachtige verhalen/foto's. Nog even en we moeten elke letter die we posten maar 10x overlezen.

Nou nee steef dat hoeven jullie niet alleen die net iets te ver dreigen te gaan .

Daar willen we een hand aan gaan leggen .

Verder gaat alles zoals het gaat hier op het forum.

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Nou nee steef dat hoeven jullie niet alleen die net iets te ver dreigen te gaan .

Daar willen we een hand aan gaan leggen .

Verder gaat alles zoals het gaat hier op het forum.

Grz -= Marcel =-

Sorry Marcel, ik weet niet waarom hij gebanned is maar als het de reden is van zijn 'discussie voeren'? Je kan en mag een persoon niet beoordelen op zijn persoonlijke aard en op zijn manier van discussiëren. Iedereen is daar verschillend in.;)

Link naar opmerking
Sorry Marcel, ik weet niet waarom hij gebanned is maar als het de reden is van zijn 'discussie voeren'? Je kan en mag een persoon niet beoordelen op zijn persoonlijke aard en op zijn manier van discussiëren. Iedereen is daar verschillend in.;)

Lees mijn eerste reactie maar er staat niet of niks in waarvoor of waarom maar dat is ons standpunt .

er is iets voorgevallen dat wij als admins niet pikken dus daarom.

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
  • Forumlid

Er is iets voorgevallen :mad::mad:en dat nemen wij als admins HEEL hoog op en daarom is meneer Kalakuski gebanned.

Grz -= Marcel =-

Er staat 'Wij" Matthieu, denk niet dat het 1 persoon is.

Ben zelf vaak laat op t forum en soms ging het er wat vreemd aan toe op 19.....

Ook is Marcel iemand die bijna nooit in grijpt, dussss

Was echter de laatste 48 uur vrijwel niet on line.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ok, ik begrijp alle commotie wel die er om is, Kalakuski leverde inderdaad een nuttige bijdrage aan het forum, dat is zondermeer waar.

Ik wil even niet op de reden ingaan, dit wil ik eerst even met de rest van de admins bespreken.

Feit is dat jullie als gebruikers van het forum geen flauw idee hebben waarom deze persoon een ban heeft. En ik denk dat daar de schoen een beetje wringt.

Wellicht is het een goed idee een forumrubriek voor dit soort gebruikers in te richten waar de forumgebruiker kan zien wat er fout is gegaan. Dan zal een ieder begrijpen waarom hij 1 maand een ban heeft, en dan wel volledig volgens de huisregels....Wij vinden het bannen van een gebruiker ook absoluut niet leuk !

Tip: lees de huisregels eens aandachtig door, wellicht gaat er al een lampje branden.

En het recht voor z'n raap regageren staat hier volledig buiten !

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden