[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forum is over naar VB4


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
Elke keer moet ik opnieuw inloggen, en ja ik heb wel dat vierkantje van herriner mij aangetikt, .

Ik kan mijn naam invullen, mijn wachtwoord en het vinkje. Dan krijg ik te zien Welkom Herman en daarna de opmerking dat ik me moet registreren of inloggen.....

Als ik onderaan de pagina kijk bij wie er aanwezig zijn sta ik daar wel tussen.

Geschiedenis en koektrommel leeggemaakt, helpt niet.

Nu kan ik alleen inloggen via een link die ik van Wilbert kreeg met een nieuw password. Het wil wel maar is erg omslachtig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ben je ook ff een dagje weg en ik kreeg pijn aan me ogen toen ik het vertrouwde forum opzocht.

hier is ff veel veranderd

zal wel wennen worden of vriend van hans anders worden ( speciale forumbril laten aanmeten. )

ik vindt het vooral flets geworden.

verder duurde het slechts 15 sec voordat ik wist waar ik in moest loggen:angel:

en ik mis de grijnzende emicon.

zucht we gaan ff surfen kijken waar alles verstopt zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het allemaal wel meevallen, hoor. Natuurlijk zitten er nog wel een paar onvolkomenheden in, maar die groeien er wel uit.

En wanneer men over een half jaar terugkijkt naar de oude lay-out, zal iedereen moeten toegeven dat dat echt niet meer kon...! :nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat het na een paar x inloggen wel went

Hmm nu wil ik NA mijn smiley verder tikken zet hij de tekst VOOR de smiley.Em ik zie uiterst rechts maar halve smileys:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb één belangrijke aanmerking over het nieuwe forum:

In de lijst van recente berichten staat geen datum en tijd meer bij de laatste reactie. Je wist wanneer je voor het laatst op het forum was, dus kon je aan die tijd zien of je het bericht al gelezen had.

Nu er geen tijd meer bij staat in die lijst moet je een topic eerst bekijken om te bepalen of je de laaste reactie wel of niet gelezen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb één belangrijke aanmerking over het nieuwe forum:

In de lijst van recente berichten staat geen datum en tijd meer bij de laatste reactie. Je wist wanneer je voor het laatst op het forum was, dus kon je aan die tijd zien of je het bericht al gelezen had.

Nu er geen tijd meer bij staat in die lijst moet je een topic eerst bekijken om te bepalen of je de laaste reactie wel of niet gelezen hebt.

eehhh.. waar staat de lijst met recente berichten ?

We hebben nu zoveel forum gezien dat we door de bomen het bos soms niet meer zien.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

allereerst gefeliciteerd met het vernieuwde forum

en een extra pluim voor het behouden van de oude berichten :p

geweldig dat ook ik nog een gewaardeerde poster ben gebleven

de rest zal ik wel met vallen en opstaan moeten ontdekken

wat ik wel vervelend vindt is de fletse kleurstelling krijg er lasogen van dat was met de oude precies goed dus ik hoop echt dat je die kleurstelling weer boven water tovert

en wat de andere ook al zeggen over nieuwe berichten daar sluit ik mij bij aan

gewoon weer op de oude manier graag :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hij bedoeld zeker "nieuwe berichten"

Als ik iets schrijf en ik plaats dat, dan duurt dat best lang voordat dat bij "nieuwe berichten"bovenaan staat.

had om 12:05 uur iets geplaatst, en pas 7 minuten later stond het bovenaan, gewoon 7 minuten in een soort niemandsloand dat bericht.

het begint wel al te wennen de nieuwe lay out.

Alleen na een uur achter het scherm krijg ik last van mij ogen door de felle licht kleur.

het is net of ik een uur in de sneeuw zit te kijken.

hoop dat je dat nog gaat veranderen, zet nu gewoon een zonnebril op, dit is geen grap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
heb een half uur geleden een stukje geschreven in een topic met als titel "als dat maar goed gaat".

kan ik dus helemaal niet terugvinden bij "nieuwe berichten"

waarom staat dit er niet tussen, en waar is het uberhaupt gebleven.

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?23748-Als-dat-maar-goed-gaat!!!!!!/page15

Staat gewoon in de lijst als je op nieuwe berichten klikt....:confused:

Wellicht snap ik de theorie al: Het is voor jou geen nieuw bericht meer omdat je hem al gelezen hebt...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja had ik ook. Ik maakte mijn tekst, selecteerde dan die smiley die achter die tekst stond en sleepte hem dan naar waar ik wou. :D Zoals zo... Als je op de smiley klikt komen er 9 rechthoekjes om heen te staan, dan kun je hem slepen.

(I.E)

ja zo werkt t inderdaad wel:ok:

bedankt!!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor vandaag heb ik het wel even gehad met aanpassingen.. We hebben weer een vertrouwde gele balk (die nog moet worden aangepast en ingevuld).. hier en daar wat kleurveranderingen (omdat het wit wel erg wit was).

Ook zijn er kleine bugjes aangepast... wie weet vanavond nog wel het 1 en ander.. maar in elk geval voor nu is het mooi zat geweest..

@dokus.. Dank voor de manier van uitleggen (met bijlages).. zo zien we tenminste direct wat er bedoeld wordt.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik op een foto klik opent die foto niet meer zoals eerst in een nieuw venster, maar gewoon in het huidige venster.

De oude situatie vond ik veel prettiger

Kleine tip:

Gebruik de shift toets erbij!

bij veek websides werkt dat om een link in een nieuw blad te openen.

Ligt ook aan de site, maar meestal werkt dat wel.

shift in gedrukt houden en op de link drukken!

gebruik het zelf bijna altijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Euh, ik kijk al bijna 14 dagen naar dit uiterlijk, maar welke balk bedoel je ?

In het verleden kom je duidelijk aan de opmaak zien dat je te maken had met HET chauffeursforum. tegenwordig staat er: het chauffeursforum word mede mogelijk gemaakt door.... (klein)

Nergens staan de KOEIE LETTERS: CHAUFFEURSFORUM.NL en dat mis ik wel een beetje....

Het draait niet alleen om de sponsers maar toch ook om het forum opzich, doormiddel van de naam chauffeursforum juist in beeld te brengen werk je aan naamsbekendheid.

Ik had laatst iemand op de zaak, en toen was ik ff op het chauffersforum aan het neuzen (in de baas zijn tijd ja) en die zij goh zit je op TO? Ik zei nee op CF!!!!:mad:

Hij las nl. wel de banners van truckstar / TO en ADR maar kon de naam CF niet herkennen, wel een teken dat de banners werken maar niet duidelijk dat ik mij inspan voor en/of ontspan met het CF:angel::ja::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Moet ik je eigenlijk ook helemaal gelijk in geven... Hier gaan we op inspelen.. het is en blijft ten alle tijde CF.... Gaan we aan werken Mark...

--== Freddy (die nu scrooged gaat kijken...coole film) ==--

In het verleden kom je duidelijk aan de opmaak zien dat je te maken had met HET chauffeursforum. tegenwordig staat er: het chauffeursforum word mede mogelijk gemaakt door.... (klein)

Nergens staan de KOEIE LETTERS: CHAUFFEURSFORUM.NL en dat mis ik wel een beetje....

Het draait niet alleen om de sponsers maar toch ook om het forum opzich, doormiddel van de naam chauffeursforum juist in beeld te brengen werk je aan naamsbekendheid.

Ik had laatst iemand op de zaak, en toen was ik ff op het chauffersforum aan het neuzen (in de baas zijn tijd ja) en die zij goh zit je op TO? Ik zei nee op CF!!!!:mad:

Hij las nl. wel de banners van truckstar / TO en ADR maar kon de naam CF niet herkennen, wel een teken dat de banners werken maar niet duidelijk dat ik mij inspan voor en/of ontspan met het CF:angel::ja::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
voor degenen die recente berichten willen zien, en dan niet alleen de ongelezen berichten.

(die vraag kwam al een paar keer voorbij.)

http://www.chauffeursforum.nl/search.php?&searchid=844

dat is voor de berichten van de laatste 24 uur,

misschien een knop voor fabriceren?

nu staat de knop voor ongelezen berichten er ook dubbel...

of het dan ook nog onderverdeeld kan worden per categorie, zoals men gewend is?

Ja graag en dat inloggen is nog steeds niks. koekjes allemaal opgegeten en alles weggegooid. Op andere site's werkt het wel, ook al kom ik er 3 - 4 dagen niet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden