[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forum is over naar VB4


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Ziet er heel strak uit. Wat ik jammer vind is dat wanneer je op nieuwe berichten klikt en heel veel dubbele topics getoond worden.Is het niet mogelijk om te zorgen dat je na het klikken op nieuwe berichten bij het eerste ongelezen bericht in dat topic terecht komt?Op ons forum krijg je na klikken op nieuwe berichten een icoontje voor topictitel. Als je daar dan weer op klikt kom je automatisch bij het eerste ongelezen bricht in dat topic uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ziet er heel strak uit. Wat ik jammer vind is dat wanneer je op nieuwe berichten klikt en heel veel dubbele topics getoond worden.Is het niet mogelijk om te zorgen dat je na het klikken op nieuwe berichten bij het eerste ongelezen bericht in dat topic terecht komt?Op ons forum krijg je na klikken op nieuwe berichten een icoontje voor topictitel. Als je daar dan weer op klikt kom je automatisch bij het eerste ongelezen bricht in dat topic uit.

Vind ik ook lastig Corné. En zoals eerder vermeld om even op ´alles gelezen´ te drukken en morgen verder te kijken, doe ik niet. Dan kan je/ik naar niet-gelezen berichten gaan zoeken. Veel te bang dat ik iets oversla:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het was ook voor mij ff schrikken. Wist mijn gebruikersnaam en ww niet meer. Maar na ff snuffelen in mijn geheugenboekje (schrijf alles tegenwoordig op) had ik het weer.

Meteen deze topic gelezen.

Mannen ik heb bewondering voor jullie. Al het werk dat jullie in zo'n korte tijd hebben verzet :ok: .

De achtergrond kleuren is (voor mij persoonlijk) goed gekozen. Ben namelijk stapelgek op de kleur blauw.

Met het typen van dit bericht heb ik nergens last van. Geen verlies van letters, en ik typ behoorlijk snel. Sommige letters zijn bij mij ook "gekleurd" (oranje achtig), maar heb er geen last van.

Het enigste puntje dat ik heb zijn de smileys aan de rechterkant. Sommige zijn niet erg duidlijk (stickytongue, big grin, wink, frown, confused, rolly eyes, EEK!,) en enkele zijn heel klein en vallen gedeeltelijk weg (taart, dansende kerstpoppetje, kus, lets kill (mega klein), hamer, stupid).

Nogmaals :ok::ok::ok:

Hele fijne feestdagen en een gelukkig 2010

Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op het forum kijk dan klik ik Wat is er nieuw? (Moet dat geen vraagteken zijn?) aan voor de nieuwe berichten. Dan reageer ik ergens op en klik ik weer op Wat is er nieuw?

Dan kan ik het bericht waar ik op gereageerd heb niet terug vinden. Terwijl dat toch bijna boven aan zou moeten staan.

Kan dat wel geregeld worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het forum is inderdaad nu sneller dan vanmorgen.

PB ga ik strakkies nog ff proberen ... eerst wakker worden met een kop koffie ;)

Ik vind overigens de smileys aan de rechterkant iets aan de kleine kant om goed te kunnen zien wat ze moeten voorstellen, of staat het knipoog er niet tussen?

De berichtpictogrammen hebben wel de juiste grootte.

Ik vind overigens die blauwe achtergrond er minder vriendelijk uitzien.

Alles is nu koud blauw = inclusief het veld waarin ik dus nu zit te typen.

Ik vond het oude forum er wat dat betreft vriendelijker uitzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik lees nu zoveel dingen waar ik het verhaal amper van snap.. :D ..

Misschien is het mogelijk om een printscreentje te maken en dan met bijv PAINT even aangeven wat men bedoelt en dan als bijlage in het bericht zetten.. maakt het voor ons wellicht een stuk makkelijker als lezen..

Ook lees ik dat de shoutbox traag is.. Vandaag even bij Wilbert aan het testen geweest... nu schijnt het dat met Firefox er geen last is.. en met Internet Exploder wel. .... Ik kan met firefox niet zo snel tikken dat ie een letter vergeet... We zullen het eens in de gaten houden.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij mij werken de smilies wel alleen als ik ze geplaatst heb kan ik daarna niks meer intypen!!

dus na een smilie kan ik niet verder typen!!!

gr.Den

ja had ik ook. Ik maakte mijn tekst, selecteerde dan die smiley die achter die tekst stond en sleepte hem dan naar waar ik wou. :D Zoals zo... Als je op de smiley klikt komen er 9 rechthoekjes om heen te staan, dan kun je hem slepen.

(I.E)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij de vorige kon ik subforums, zoals bv over de buschauffeur dicht klappen en dan bleef die dicht.

Hier kan ik het wel dichtklappen maar zodra ik wat aangeklikt heb, gaat die weer open.

kwestie van cookies en cache verwijderen lijkt mij. Of je browser staat veel te strak ingesteld. (Dat hij b.v. cookies weigert).

Inklappen werkt hier voor 100%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kwestie van cookies en cache verwijderen lijkt mij. Of je browser staat veel te strak ingesteld. (Dat hij b.v. cookies wijgert).

Inklappen werkt hier voor 100%

Koekjes en cake? Voor als ik op het forum ben???:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor degenen die recente berichten willen zien, en dan niet alleen de ongelezen berichten.

(die vraag kwam al een paar keer voorbij.)

http://www.chauffeursforum.nl/search.php?&searchid=844

dat is voor de berichten van de laatste 24 uur,

misschien een knop voor fabriceren?

nu staat de knop voor ongelezen berichten er ook dubbel...

of het dan ook nog onderverdeeld kan worden per categorie, zoals men gewend is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook geen stukjes tekst meer naar het forum slepen, als ik iets wil plaatsen!!!:confused:

lukt hier wel.....

even iets van het internet gesleept:

Een rijke man verlaat 's ochtends zijn huis en ziet tot zijn grote schrik dat de hele achterkant van zijn nieuwe Mercedes is gehavend. Maar hij haalt weer opgelucht adem als hij onder de ruitenwisser een briefje ziet zitten. Hij pakt het papiertje en leest : "Beste Mercedes-eigenaar. Terwijl ik dit schrijf staan er in deze straat 50 mensen naar mij te kijken, zij denken dat ik mijn naam, adres, kenteken en polisnummer opgeef. Dat is dus niet zo!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden