[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forum is over naar VB4


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

ik heb een heel klein probleempje.

tot eergister kon ik zonder inloggen op het cf komen (staat onder favorieten).

gister en vandaag moets ik inloggen om op de site te komen.

ik had de mazzel dat ik mijn inloggegevens opgeschreven had, anders had ik houte kaak.

wie oh wie kan me vertellen wat er loos is?

groetjes gerda

ps. ik ben ondertussen alweer gewent aan de opzet. heeft maar een uurtje gekost om te wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Geen idee wat er allemaal gebeurt is, maar de forum knop is verplaatst. Daar staat nu home. En die home, daar staat een hoop engels op, maar weinig interessants.

Jammer, ik kom voor het forum.

De rss feed, is het niet mogelijk om die standaard uit te hebben? Gisteren (of eergisteren??) 4 pagina's rss feed van T-O en een hoop oud nieuws. Dan klik je op nieuwe berichten en moet je verdikkie nog zoeken naar interessante topics. En ALS er wat leuks bij staat bij T-O (dus een interessante kop) kun je niet reageren, moet je eerst een nieuw bericht maken, het bericht van T-O gaan aanhalen (anders snapt geen mens waar je het over hebt en moet een ander ook weer op en neer gaan liggen flipperen) en kun je dan reageren.

Dan is mijn zin al over. Dat je niet kunt reageren op de rss feed vind ik gewoon onzinnig. Dan wil ik het ook niet eens zien, ga ik er niet eens tijd aan besteden.

Ja, ik weet, door 2x te klikken kun je die uit de nieuwe berichten halen, maar ik vind een oplossing voor iets wat veel gemakkelijker zou moeten kunnen.

Dat er 3 of 4 pagina's rss feed komen vind ik gewoon te gek. Vaak komen berichten 2 keer terug. Net ietsjes anders, of net wat meer info.

Als ik even met mijn telefoon wil kijken of Corydon weer wat doms heeft gezegd zit je dus soms flink te bladeren om berichten terug te vinden.

Kortom, ik vind het niet functioneler geworden en nu met die vage berichten van Freddy erbij al helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

100% met Richard eens, als ik T.O. berichten wil lezen ga ik daar wel naartoe. Hier vindt ik het ook hinderlijk.

Wat er gisteren is gesleuteld aan het Forum weet ik niet, wel dat ik me gisteren opnieuw moest aanmelden en dat de aanmeldbalk links zat en bijna helemaal buiten beeld. Het vinkje "onthoud mij" helemaal niet zichtbaar.

Als ik een lange topic (BV leden gespot) aan wil klikken krijg ik pagina 1 tm 3 te zien, op pagina 3 kan ik dan naar de laatste pagina. Omslachtig dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
100% met Richard eens, als ik T.O. berichten wil lezen ga ik daar wel naartoe. Hier vindt ik het ook hinderlijk.

Wat er gisteren is gesleuteld aan het Forum weet ik niet, wel dat ik me gisteren opnieuw moest aanmelden en dat de aanmeldbalk links zat en bijna helemaal buiten beeld. Het vinkje "onthoud mij" helemaal niet zichtbaar.

Dat laatste is een kwestie van oude browser.

Vernieuwen naar explorer 8 of andere verhelpt dit probleem.

De nieuwe berichten kan men uitkiezen. Men hoeft niet per definitie op alle nieuwe berichten te klikken.

Als ik een lange topic (BV leden gespot) aan wil klikken krijg ik pagina 1 tm 3 te zien, op pagina 3 kan ik dan naar de laatste pagina. Omslachtig dus.

Wellicht ook het browserprobleem, daar er hier ook de laatste pagina staat vermeld.

De RSS berichten zijn niks meer als kleine stukjes text opdat men kan zien wat er in nieuwsland te vinden is. En reageren op kleine stukjes text is ook vaak onoverzichtelijk, temeer een groot deel van het verhaal dan ergens anders moet worden gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat laatste is een kwestie van oude browser.

Vernieuwen naar explorer 8 of andere verhelpt dit probleem.

De nieuwe berichten kan men uitkiezen. Men hoeft niet per definitie op alle nieuwe berichten te klikken.

Wellicht ook het browserprobleem, daar er hier ook de laatste pagina staat vermeld.

De RSS berichten zijn niks meer als kleine stukjes text opdat men kan zien wat er in nieuwsland te vinden is. En reageren op kleine stukjes text is ook vaak onoverzichtelijk, temeer een groot deel van het verhaal dan ergens anders moet worden gelezen.

Dit is pas sinds gisteren, en ik heb IE8. Dat moet toch goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De RSS berichten zijn niks meer als kleine stukjes text opdat men kan zien wat er in nieuwsland te vinden is. En reageren op kleine stukjes text is ook vaak onoverzichtelijk, temeer een groot deel van het verhaal dan ergens anders moet worden gelezen.

3 pagina's kleine stukjes tekst gelinkt naar een andere website, met behalve een meute dubbele berichten ook nog het nodige oud nieuws, DAT is pas overzichtelijk...

Jaja, eerst dubbel klikken op rss feed etc.etc.etc.

Wat heeft die hele rss feed nog voor zin als je er niet meteen op kunt reageren?

Dat ik dat stukje nieuws bij T-O kan vinden? Dat weten we toch al?

Als ik het goed begrepen heb kun je niet meer reageren omdat er dubbele (en dan bedoel ik niet dubbel door T-O) discussie's verschenen. Maar zo heeft het in mijn ogen helemaal geen waarde.

Als je een keer al dan niet snel wilt reageren op een rss moet je dus een nieuw bericht aanmaken etc. zoals hier boven al beschreven. Dan staat het er dus ook dubbel in. Alleen vindt dan de discussie maar op 1 plek plaats. Maar dan (post T-O het nog een keer en dan staat het er drie keer in:D) komt Herman (of ik) weer even neuzen, drukken op nieuwe berichten en heb je meteen 2 of 3 pagina's met nieuwe berichten door te spitten. Waarvan de helft er dubbel in staat en nog een groter deel waar je niet op kunt reageren.

Dan heb ik ook zoiets van: ach wat ik wou zeggen is toch maar op zijn Corydons (off-topic dus) of teveel moeite om er een nieuw onderwerp voor te maken. Dan is het van: "láát máár!"

Maar goed, je moet het zelf weten, jullie vragen input en die krijg je...:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De rss feed, is het niet mogelijk om die standaard uit te hebben? Gisteren (of eergisteren??) 4 pagina's rss feed van T-O en een hoop oud nieuws. Dan klik je op nieuwe berichten en moet je verdikkie nog zoeken naar interessante topics.

Je kunt helemaal zelf bepalen welke forums je bij de nieuwe berichten wilt zien. Zo heb ik bij m'n bladwijzers de volgende link naar het forum:

http://www.chauffeursforum.nl/search.php?do=getnew&

exclude=206,144,157,158,211,212,213,214,215,216

Daarmee worden de T-O berichten uitgezonderd, evenals de verjaardagen en de Truckstar artikelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je kunt helemaal zelf bepalen welke forums je bij de nieuwe berichten wilt zien. Zo heb ik bij m'n bladwijzers de volgende link naar het forum:

http://www.chauffeursforum.nl/search.php?do=getnew&

exclude=206,144,157,158,211,212,213,214,215,216

Daarmee worden de T-O berichten uitgezonderd, evenals de verjaardagen en de Truckstar artikelen.

Waar kan ik dat vinden???? Zondag nacht maar eens mee aan het stoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Alleen die troep van VBCMS staat er nog steeds tussen.. :D.. ik snap niet eens waaar ie dat weghaalt.

Ik zou dat gepost hebben om kwart over 9 vanmorgen...Jeu toen sliep ik nog ..

Ach houden wij ook wat te sleutelen...

Staan toch veranderingen aan te komen de komende weken/maanden dus vervelen hoeven we ons nog niet.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb de text van welkom enz.enz. wat kleiner gemaakt.. op 1024 bij een niet al te lange naam is het goed te volgen..

Het forum gaat ook met zn tijd mee en een resolutie van 1024*768 is toch wel het minimum waar het er allemaal nog redelijk uitziet.

Zelf werk ik met 1680*1050... dus heb nog wel wat ruimte over.. :D..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden