[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forumversie 4.. problemen


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ja, ikke... Het went wel, maar 'even snel een rondje' kost iets meer tijd.

En zaterdag of zondag, dat weet ik even niet meer, was er zelfs tijd voor koffie tussendoor;)

Maar dat heeft zich alweer opgelost inmiddels!

Maarten

Dat was Zondag :D....We weten zelf ook nog niet wat de precieze oorzaak is geweest..

Ik heb hier weinig problemen mee... We zijn er wel achter dat Internet Explorer meer problemen oplevert als Firefox, en zeker in de snelheid.

Internet Explorer 6 wordt al helemaal gek van Vbulletin versie 4.. (maar ja, dat is ook al errug oud..) I.E 8 wordt eigenlijk wel ge-adviseerd als men toch I.E wil gebruiken.

---== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was Zondag :D....We weten zelf ook nog niet wat de precieze oorzaak is geweest..

Ik heb hier weinig problemen mee... We zijn er wel achter dat Internet Explorer meer problemen oplevert als Firefox, en zeker in de snelheid.

Internet Explorer 6 wordt al helemaal gek van Vbulletin versie 4.. (maar ja, dat is ook al errug oud..) I.E 8 wordt eigenlijk wel ge-adviseerd als men toch I.E wil gebruiken.

---== Freddy ==--

Ik heb IE8 erbij lopen maar doe zelf persoonlijk alles met GChrome en merk dat het beter is de IE8 ,

Verder heb ik geen problemen alleen laatste zondag dan toen heb ik fred:grote smurf: maar even gebeld .:D

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klinkt als chinees Gé??

heb zelf dat als je nieuwe berichten opent en je ze gelezen hebt dat ze weg zijn ,terwijl er in de eerste weken duidelijk te zien was wat je gelezen had dmv dik en dun gedrukte tekst je zoekt je rot in de sub forums wat je wel en niet gelezen hebt?? dus geen beginnen aan als je wat specefiek aan het zoeken bent. Daarbij als je de pagina sluit is alles automatisch geregistreerd als gelezen en dat was in den beginne ook nie dacht ik zo desalnietteplus:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het 1 en ander hier verwijderd... voor reden zie laatste regel van de eerste posting.

Vantweekend gaan we weer verder tunen(spelen) met de instellingen en kijken waar en hoe we het 1 en ander nog kunnen verbeteren, en naar de opgegeven problemen kijk of er iets aan te doen is.

Verder hebben we rechts van het forum nu ook het filenieuws lopen van fileindex.nl evenals de headlines van Truckstar

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voordat ik weer wat klachten post wil ik eerst de complimenten voor degene die de uiterste best doen om het er goed te laten werken, helemaal top. :ok:

Het dicht blijven van topic`s dat werkt bij mij nog steeds niet, ik heb firefox.

En als ik bij een forum zoals Transportnieuws die een subforum heeft, je klikt daar markeren voor gelezen.

Dat werkt niet voor het gedeelte eronder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voordat ik weer wat klachten post wil ik eerst de complimenten voor degene die de uiterste best doen om het er goed te laten werken, helemaal top. :ok:

Het dicht blijven van topic`s dat werkt bij mij nog steeds niet, ik heb firefox.

En als ik bij een forum zoals Transportnieuws die een subforum heeft, je klikt daar markeren voor gelezen.

Dat werkt niet voor het gedeelte eronder.

Inderdaad ik heb ook firefox en die werkt ook niet... staat op de to-do lijst..

--== Freddy ===--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik gebruik IE8 en die traagheid is wel minder maar nog steeds niet als vanouds..:nee:Maar ik heb geduld, kon trouwens deze smiley ook niet tussen mijn tekst zetten (moest na stippeltjes )

zo dus :D

Als je tekst getypt hebt, smiley plaatsen, aanklikken dan komen er blokjes om de smiley staan, dan kun je hem verplaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sinds vandaag werkt bij mij de knop links in het menu van "ga na eerste nieuwe bericht" niet meer.

Daar bedoel ik dus mee dat ik na het eerste nog niet gelezen nieuwe bericht in een thread wil gaan.

Als ik nu op die knop druk kom ik terecht boven in het onderwerp, weliswaar wel b.v. op bladzijde 2 of 4, maar krijg ik niet direct het eerste ongelezen bericht onderin te zien.

Ik werk trouwens met Opera versie 10.10

Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier werkt het na enig aandringen wel weer op m'n oude inlogcode?? :stom:

Voor degene bij wie het niet werkt: Hier is de code: ******

Nou als we dan toch openheid geven in de code, hier is de mijne : 00000

Ik zeg alleen niet in welke volgorde :p:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden