[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forumversie 4.. problemen


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ook niet als ik je een PB-tje stuur?? :D

Oke, oke, speciaal voor jou maak ik deze keer een uitzondering :D.

Wat mij opvalt is dat als ik naar nieuwe berichten ga ik de laatste pagina van het topic op het scherm krijg, maar dan bovenaan en niet meer bij het bericht dat nieuw is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De eerste upgrade was niet echt een oplossing.. Dat weten ze bij vbulletin inmiddels ook al.. Het is nu even door de zure appel heen bijten en wachten op een betere update.

Enige wat er aan tips is : Verwijder tijdelijke internet bestanden en je cookies...

Dat is meestal de enige tip die bij inlogproblemen kan helpen.

En inderdaad.. hier ook met Firefox geen problemen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410

inloggen gaat automatisch dus geen probleem, maar gisteravnd rond 22u30 paar keer geprobeerd om op forum te komen maar gaf die iedere keer aan: "deze pagina kan niet worden weergegeven"

waren de heren met de knopjes aan t spelen...? :D

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo valt het niet mee om in te loggen:

53351215.jpg

Internet Explorer 7 of lager ?

I.E 8 schijnt er geen last mee te hebben..

inloggen gaat automatisch dus geen probleem, maar gisteravnd rond 22u30 paar keer geprobeerd om op forum te komen maar gaf die iedere keer aan: "deze pagina kan niet worden weergegeven"

waren de heren met de knopjes aan t spelen...? :D

gr.Den

Nee..Datacenter had een storing.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij safari op mijn telefoon zit t hokje om aan te kruisen in de banner van transport online. Da's effe goed mikken! Maar ik klaag niet...

En T-O ook vast niet met de extra bezoekjes :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb steeds als ik wat gepost of bekeken heb dat dat bericht niet meer in de lijst voorkomt als ik weer inlog.:confused: Staat er dan een instelling niet goed?

Had ook problemen met inloggen maar dat werkt weer na aanvraag van mijn eerste inlogcode.

Peet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb steeds als ik wat gepost of bekeken heb dat dat bericht niet meer in de lijst voorkomt als ik weer inlog.:confused: Staat er dan een instelling niet goed?

Had ook problemen met inloggen maar dat werkt weer na aanvraag van mijn eerste inlogcode.

Peet

Ik neem aan dat je bedoelt in "nieuwe berichten" ? ...

Theoretisch klopt dat als een bus.. zodra je klikt op antwoord verwerken toont ie het bericht en is dus gelezen.... en dus geen nieuw bericht meer.. Maar daar zijn we nog niet uit hoe dat te omzeilen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zie links bij i e 7 dat inlogvenster:confused: bij ie 8 staat ie rechts?? en heb je er geen last van dat ie buiten scherm valt of heeft die gebruiker misschien nog een 15 inch monitor?:D:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
IE 7 Freddy

Dacht ik al... Internet Explorer 7 wordt door veel nieuwe sites (programma's) niet meer ondersteund. Misschien een updat naar Exploder 8 of Firefox een optie ?

zie links bij i e 7 dat inlogvenster:confused: bij ie 8 staat ie rechts?? en heb je er geen last van dat ie buiten scherm valt of heeft die gebruiker misschien nog een 15 inch monitor?:D:stom:

Ook op 15 inch monitor met Explorer 8 valt ie nog op de normale plek (misschien wat ingekrompen, maar dan nog :D ).

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met rechter muisknop het stukje selecteren, dan word het blauw, dan met linker muisknop klikken, dan op kopieëren klikken.Dan ga je naar waar je het wil hebben, klik links en klik op plakken.Zo doe ik het altijd.Je kunt ook nog voor het plakken op "citaat " klikken en dan er tussen plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Mebo 07!:ok:

Dan rest mij ook nog een vraag hoe je een youtube filmpje direct kan plaatsen op het forum, ipv een link te kopieëren.....:ja:

reageer op, of maar een nieuw bericht.

klik op het icoontje: post-1146-1394781711,9699_thumb.jpg, dat staat in het rijtje waar ook "link toevoegen" staat.

je krijgt dan het volgende scherm:

post-1146-1394781711,911_thumb.jpg

daar kan je een link van bv youtube inzetten.

klik op "ok" en het moet lukken!

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sinds gisteren zijn mijn geplaatsten stukies ineens smal!! Heb niks aan de instelling gedaan ofzo.

En als ik naar 'nieuwe berichten' ga, dan 'alle nwe breichten', kom ik wel op de laatste nwe pagina uit, maar moet ik zelf kiezen wat t laatste nwe bericht is. Lastig, maar dit is natuurlijk op te lossen, het WAS tenslotte goed tot n dag of 10 terug.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Stond er in de oude versie niet een knop bij om alle berichten van iemand op te vragen?

Bijvoorbeeld onder "laatste bericht" net zo als bij Blog entrys het geval is.

Dat gebruikte ik vaak als ik wel wist wie wat gepost had, maar niet meer in welk topic het stond

post-1719-1394781713,8957_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stond er in de oude versie niet een knop bij om alle berichten van iemand op te vragen?

Bijvoorbeeld onder "laatste bericht" net zo als bij Blog entrys het geval is.

Dat gebruikte ik vaak als ik wel wist wie wat gepost had, maar niet meer in welk topic het stond

Dat kan nog steeds. Dan moet je even de betreffende naam aanklikken, en dan komt 'toon forum postings' te voorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sinds gisteren zijn mijn geplaatsten stukies ineens smal!! Heb niks aan de instelling gedaan ofzo.

En als ik naar 'nieuwe berichten' ga, dan 'alle nwe breichten', kom ik wel op de laatste nwe pagina uit, maar moet ik zelf kiezen wat t laatste nwe bericht is. Lastig, maar dit is natuurlijk op te lossen, het WAS tenslotte goed tot n dag of 10 terug.:ja:

Is hier nog wat aan de doen mannen? Het was goed sinds de nwe server en sinds een week of 2 verkloot:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden