[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

nieuwe zeilen voor oplegger


boerontour

Recommended Posts

Gast nico/gery

Neem eens contact op met Akto in Apeldoorn; die kan je wellicht helpen. Ik weet van 2 eigen rijders die de zeilen met opschrift van hem hebben. :bey:

ik wil nieuwe zeilen in mijn oplegger, schuifzeilen, weet iemand hier een adres voor, kom allen maar aan albers, en via google kom je alleen maar bij sites die zeilen verkopen aan boten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil nieuwe zeilen in mijn oplegger, schuifzeilen, weet iemand hier een adres voor, kom allen maar aan albers, en via google kom je alleen maar bij sites die zeilen verkopen aan boten

welke boot koopt er tegenwoordig nog een zeil?

en wat kost een beetje spinaker of rolgenua tegenwoordig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb ze besteld, zijn nog aan het dubben over wat voor reclame maar dat is na dit weekend ook wel rond denk ik, ik zocht eigenlijk meer naar een zeilenboer in het noorden, had ik erbij moeten zetten, maar hier vindt je dus vele botenzeilenbouwers, voor trailers weinig keuze, de meeste reageren varierend van wel erg veel werk tot we bellen wel terug.

maar een ieder bedankt voor reactie, de groet'n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden