[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

oefeningen RV1 (verkeer techniek)


seinhuis

Recommended Posts

  • Forumlid

Volgende week heb ik examen in RV1, het oude verkeer en techniek. Hierbij heb ik in totaal 50 vragen, waarvan max. 10 fout mag hebben. Omdat ik graag wil slagen, ben ik al druk bezig met leren uit de boek. Om wat extra oefeningen te maken, ben ik op zoek naar extra oefeningen (op het internet). Weet iemand een site waar ik dat kan vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kreeg een pil van oefenvragen die je kon maken. Hier heb ik een aantal van gemaakt, en ik heb hierbij ook les gehad. Die lelaar kon ook vertellen wat ze zeker gingen vragen en wat je zeer zeker moest weten. Hij vertelde ook over hoe je de vragen moest lezen (ivm instinkers).

En jezelf een beetje overhoren (aansluiten wipkar/molenstel/trailer).

Verkeer en techniek vond ik persoonlijk het makkelijkste deel. Administratie vond ik erg droge stof met al die regelgeving

Groetjes Laurens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • Forumlid

Inmiddels heb ik niet stil gezeten, want ook voor V2 knip 1 en V2 knip 2 ben ik geslaagd. Morgen heb ik examen in theorie-B, dus daar ben ik nu druk mee. Na de zomervakantie ga ik verder met V2 knip 3 en V3, en natuurlijk de rest van me rijbewijsen. Verlang nu al naar de dag dat ik met de vrachtwagen de weg op draai:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden