Spring naar bijdragen

Rutger komt een FlitsAgentje tegen


Gast routier

Recommended Posts

  • Forumlid

mmmm....ik ben het er ook niet altijd mee eens...

maar draai de rollen nu eens om.....

jij doet je werk....en iemand komt je de hele tijd lastig vallen....

ik ben benieuwd of je het ook leuk gaat vinden LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mmmm....ik ben het er ook niet altijd mee eens...

maar draai de rollen nu eens om.....

jij doet je werk....en iemand komt je de hele tijd lastig vallen....

ik ben benieuwd of je het ook leuk gaat vinden LOL

Ik heb het wel vaker aangehaald Tiny, hoe vergaat het die mannen tijdens een verjaardag in hun familie of vriendenkring?? Zal toch ook niet lekker gaan??

Trouwens, ik kom Wolk maandag met een bezoekje vereren! De Havenweg 22 om precies te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tuurlijk die verslag gever is een irritant mannetje. Die agent had ook best anders kunnen reageren. Die mensen even te woord staan wat uitleggen zijn die mensen van geen stijl ook weer tevreden. Nu hij het verbied gaan die mensen van geen stijl die agent uitlokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waar het om gaat is het volgende :

Het optreden van geenstijl is ook niet wenselijk, maar het hele gedoe van de politie is er op gericht om zoveel mogelijk geld binnen te halen en niet meer bezig zijn met de dingen die ze eigenlijk moeten doen.

Dat is een hele grote frustratie voor veel mensen. Marktwerking bij de politie. Voor de agenten is het ook heel frustrerend, maar dit is een gevolg van de zgn. waarden en normen waar JP het altijd over heeft.

Hierdoor kunnen de korpschefs waarschijnlijk ook extra bonus krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor dit soort "helden" heb ik niet eens het geduld om naar het filmpje te kijken. Je weet van te voren al hoe dit soort gesprekken verloopt. Onder het mom van journalistieke vrijheid probeert onze grote vriend de agent, die inderdaad alleen zijn werk doet, uit te lokken.

Zoals hierboven al gezegd: en dat alles van ons geld via de publieke omroepen.

Het is zo gemakkelijk om te scoren door overal tegen aan te schoppen. Journalist, mijn arsch.

Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

nou vind ik die van geen stijl ook geen stijl hebben maar die politieagent had ook wel wat vriendelijker kunnen reageren,je weet dat er zulke gasten bij je komen dat ze wat te zeiken hebben en als je ze dan wat stroop aan hun gaat smeert is het niet meer leuk(om ui te zenden) en zijn ze zo weer weg!!!!!!!!!!

oftewel die agent had het ook anders aan kunnen pakken en ik denk dat die van geen styl nog de gezelligste zijjn die er op zn (geblindeerde) deur klopppen!!!!!!!!!!!!!!!

gr jc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mwah, ik was de afgelopen jaren (2005-2009) op zich ook best gezellig gezelschap... heb er ook wel eens plaats mogen nemen hoor..:

Aangezien direct linking niet mogelijk is, de links:

http://www.flitsservice.nl/rpics_2005/160505/A28hmp14.9/s%20007_t.jpg

http://www.flitsservice.nl/rpics_2005/31052005/A28_153_Assen_Hoogeveen/009_t.jpg

Zo kom je nog eens wat te weten.

Binnenkant flitskliko IJsselland:

http://www.flitsservice.nl/repo_s/36/3644/9_t.jpg

;)

En nee, ik was geen boa/flitsagent of wat dan ook. Tot vorig jaar reportages voor Flitsservice.nl en nu nog actief achter de schermen...:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb het wel vaker aangehaald Tiny, hoe vergaat het die mannen tijdens een verjaardag in hun familie of vriendenkring?? Zal toch ook niet lekker gaan??

Trouwens, ik kom Wolk maandag met een bezoekje vereren! De Havenweg 22 om precies te zijn.

mmmm....heb je niet gezien vandaag, volgende keer beter :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • Forumlid

Ik zie een paar keer het zinnetje: "ze staan er om geld op te halen"

Ik ben het hier niet helemaal mee eens.

Je weet dat je op een snelweg 100 of 120 moet rijden.Waarom denk je dat dat is?Voor je eigen veiligheid!

Je trapt zelf het gaspedaal in en weet dus met voorbedachte rade dat je bij voorbaat al sneller rijdt.

Dat heeft de wet dus verboden en de politie is alleen maar een soort toezichthouder met de toestemming om boetes uit te delen.

Wordt dit allemaal gewoon toegelaten,nou,dan is het eind zoek.

Ik vindt het goed werk wat ze doen.

Je zal maar aangereden worden op de snelweg door iemand die harder rijdt dan de toegestane snelheid terwijl je zelf netjes de 100 of 120 aanhoud.

Dan gaan we lopen brullen: waarom flitsen ze niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden