[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Informatie / ongeval / archief


huibmonster

Recommended Posts

  • Forumlid

Beste Truck chaufeurs,

Mijn vader is 2 1/2 geleden overleden, hij is heel zijn leven internationaal chaufeur geweest. In zijn laatste jaar is hij met zijn vrachtwagen gekanteld in duitsland. Ik ben nu al lang op zoek naar advertentie''s uit kranten of nieuws bladen, maar tot nu toe niets gevonden. Kunnen jullie mij helpen of tips geven, en welke dagbladen werden er tussen 1990 en 2000 het meest gelezen ? Er heeft een groot stuk gestaan in een krant wat toen nog bij een rastatte / grensovergang standaard aanwezig was.

Ik hoop dat jullie ervaren chaufeurs mij een klein beetje op weg kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi Huib, ik heb je berichtje gelezen, zelf kan ik je niet helpen. Maar misschien moet je iets specifieker zijn zoals: waar precies het gebeurt is en voor wie je vader toen gereden heeft, en misschien zijn naam er bij vermelden. Dan zal er w.s vast wel iemand zijn die je een eindje op weg kan helpen! Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden