[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

chauffeur richt ravage aan


Gast schrootmalloot

Recommended Posts

jij zet jezelf voor schut!! als je beetje langer op het forum vertoefd weet je ook dat je nu mister off-topic publiekelijk aanvalt en neem aan dat je nog meer commentaar krijgt...............LOL

He, Friese hoppe, wel een beetje rustig he tegen "onze" nep Yank. Humor staat nu eenmaal hoog in het vaandel bij Corydon. Zijn motto is: een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Het leven is al serieus genoeg. Ik zie er de humor in ieder geval wel van in.

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ter illustratie:

Rood is de weg van desbetreffende "chauffeur",deze is voor auto's/busjes; blauw is de weg voor vrachtverkeer.

bourtange.jpg

Ja dat krijg je nou als je het stratenboek op zijn kop houd, dit zal je met een Tomtom niet gebeuren :angel:.

gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja dat krijg je nou als je het stratenboek op zijn kop houd, dit zal je met een Tomtom niet gebeuren :angel:.

gr. Cor

Dat is nou juist de pest daar. TomTom stuurt je via "nieuw" Bourtange naar het "oude" gedeelte, dus via de rode weg. Zal me niets verbazen dat die kerel zich daar blind op heeft gestaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Moest die "chauffeur" daar zo ie zo wel zijn dan in dat gehuchtje??

Of laat de tom-tom je daar ook gewoon door dat dorp heen rijden als je ergens in de buurt moet wezen en en toevallig langs komt?? Ik ben niet zo bekend in die hoek van nl.

Mijn paspoort gaat niet zo ver:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ter illustratie:

Rood is de weg van desbetreffende "chauffeur",deze is voor auto's/busjes; blauw is de weg voor vrachtverkeer.

bourtange.jpg

Deze man heeft in ieder geval voor de kortste weg gekozen, geen omrijkilometers.

Bourtange staat weer op de kaart, middenstand blij met de extra touristen. Aannemer blij want die heeft er weer een mooi werk aan om de boel op te knappen.

Alleen bijzonder vervelend voor de chauffeur of zijn bedrijf. Want dit zal gevolgen hebben.

Maar bovenal goed dat er geen gewonden zijn gevallen of erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Die man is in zijn hebben en laten de weg kwijt geweest. Beter gezegt door gedraait

Omdat die de weg kwijt was Vergeet niet het gebeurd meer

Ik heb wel eens chauffeurs uit Londen gehaalt. Ook helemaal door gedraait

Huub

Maar verkeerd rijden en je eigen klem rijden kan gebeuren maar als je dan zo daarop reageerd ben je niet echt lekker. hij had dan beter ff rustig een peukie kunnen roken en nadenken van "hoe ga ik hier weer uitkomen op een normale manier"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die man is in zijn hebben en laten de weg kwijt geweest. Beter gezegt door gedraait

Omdat die de weg kwijt was Vergeet niet het gebeurd meer

Ik heb wel eens chauffeurs uit Londen gehaalt. Ook helemaal door gedraait

Huub

Beste HWM.. Wilt U het NOOIT opnemen voor weggebruikers die met drank op achter het stuur gaan???? Om wat voor reden dan ook!! (daar kan nm nooit een reden voor zijn).

Daar geld namelijk geen enkel excuus voor.........alleen maar straffen en zo streng mogelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor degene die het niet weten: de route langs Bourtange is een gewillige sluiproute voor de noordelingen om op zaterdag na 22.00 uur en zondags voor 22.00 uur duitsland uit of in te komen ( ja ik deed het ook wel eens ;)).

Waarschijnlijk heeft deze beste man de afslag naar links niet gezien en is per ongeluk rechtdoor gereden richting de vesting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste HWM.. Wilt U het NOOIT opnemen voor weggebruikers die met drank op achter het stuur gaan???? Om wat voor reden dan ook!! (daar kan nm nooit een reden voor zijn).

Daar geld namelijk geen enkel excuus voor.........alleen maar straffen en zo streng mogelijk!

Schrijft HWM dan dat hij het opneemt voor beschonken chauffeurs? Dat staat nergens te lezen.

Drinken en rijden is geen combinatie, dat ben ik gelijk met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of hij gedronken heeft.Daar blijf ik buiten.

De chauffeur kan ook zijn draai kwijt zijn geweest Want dat gebeurd ook wel eens

Dat een chauffeur niet meer weet wat die doet.Huub

Huub, dat deze chauffeur "even" niet meer wist wat hij deed is duidelijk, gezien de gevolgen:D

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Schrijft HWM dan dat hij het opneemt voor beschonken chauffeurs? Dat staat nergens te lezen.

Drinken en rijden is geen combinatie, dat ben ik gelijk met je eens.

Citaat HWM:

Die man is in zijn hebben en laten de weg kwijt geweest. Beter gezegt door gedraait

Omdat die de weg kwijt was Vergeet niet het gebeurd meer

Ik heb wel eens chauffeurs uit Londen gehaalt. Ook helemaal door gedraait

Huub

Er is gebleken dat ''die'' chauffeur gedronken had (hoeveel interesseerd mij niet!) toen HWM zijn stukje schreef was dat al bekend..........
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het bericht dat er een toegangsweg voor vrachtwagens is naar 'oud bourtange' is onzin, de rode route is de route de vesting in vanaf de nederlndse kant dwz. van uit nieuw bourtange , de blauwe route is van af de duitse kant de vesting in. bijde routes gaan als een weg door bourtange over diverse houten bruggen en door de poorten (zoals die op de foto met de trailer) want daar zijn er twee van een aan de rode en een aan de blauwe kant.

aan de kant waar deze"chauffeur" bourtange in gereden is (niet de rode maar de blauwe route btw.) staan meer dan 4 borden die je vertellen dat je ; er niet in mag met een motorvoertuig (m.u.v. bewoners en bestemmingsverkeer) voertuigen boven de 3,5 ton , voertuigen breder dan 2 meter en een bord dat je er al voor waarschuwd op zon 200 meter voor de brug vlak na de afslag naar de rondweg.

btw over het oud zijn van de bruggen....... het hele dorp is een replica op een of twee huizen na:cool:

herbouwd in de jaren 70 en 80 geloof ik ,

post-2540-1394781716,2492_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Het herstellen van de schade die een dronken vrachtwagenchauffeur begin dit jaar in Bourtange aanrichtte gaat in totaal 38.000 euro kosten.

Dit forse bedrag komt voor rekening van de verzekering. Het vestingstadje was niet berekend op de vrachtwagen combinatie. Zo raakten meerdere bruggen beschadigd en moest de poort met houten deuren er ook aan geloven. Gehoopt word dat men snel kan beginnen met het herstellen van de schade.

Bron: www.112groningen.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lees hier veel reacties van chauffeurs dat drinken en rijden niet door de beugel kunnen.

Schat dat zij allemaal wat jonger zijn.....:D Want dat was meer norm dan uitzondering niet zo heel lang geleden.

Bij veel bedrijven stonden er vrijdag middag een paar kratjes bier.

Of ben ik de enige die eerlijk is????:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Lees hier veel reacties van chauffeurs dat drinken en rijden niet door de beugel kunnen.

Schat dat zij allemaal wat jonger zijn.....:D Want dat was meer norm dan uitzondering niet zo heel lang geleden.

Bij veel bedrijven stonden er vrijdag middag een paar kratjes bier.

Of ben ik de enige die eerlijk is????:angel:

Een paar....? Voor minder dan een pallet kwamen we niet thuis....:ok:

Gekheid, klopt Corydon, wij hadden vrijdagavond ook altijd "wat" biertje besprekingen. Eerst bij een baas in de kantine, later bij een andere baas die roomser dan de paus was :angel:, in het buurtcafe. Zou niet de eerste keer zijn dat vrouwen de kerels kwamen ophalen omdat er, uh, :hamer:een startprobleem met de wagen was....

Toen (vroeger) was het nog gezellig..

Ach, vroeger, toen de lucht nog schoon was en de sex vies....! :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden