[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de week van rubberduck


rubberduck

Recommended Posts

  • Forumlid

Hier bij die domme amerikanen kun je gewoon volle snelheid door de betaal poortjes rijden heren als je het juiste electroniese tol kastje hebt....:ja: wij lopen toch zo achter volgens de rest van de wereld......:rolleyes:;)

En over de plilice in F, die beschermden altijd de protesters in mijn ogen en ervaring. Die openden je oplegger deuren om te zien wat je had geladen, en die corrupte gendarmerie stond op 20 meter afstand gewoon toe te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

 

 

Afgelopen week was ik op de terugweg vanuit het zuiden, moest nog 1 adres lossen in Bastogne, ja van die koeken.

Wat was er eerder...de koek of de plaats?

Maar goed ik kende het adres, en het bedrijf was tot 18:00 uur open, hoe laat was ik daar, juist 17:55 uur, dus ruim op tijd.

Bonjour!!! ja natuurlijk wordt er nog gelost.

Of ik ff met hem mee wil rijden naar de andere loods aan de andere kant van het dorp, tuurlijk joh, tijd zat.

Alleen het was in het buitengebied van Bastogne, je kent dat wel, meer koeien dan inwoners.

Zo'n dorp waar de rolluiken na etenstijd dicht gaan, dan vraag ik mij af...schud dan de echtelijke sponde flink heen en weer of zitten ze allemaal voor de tv?

Ja geen idee wat daar achter die rolluiken plaatsvind in zo'n dorp.

Enfin, ik met die man naar het magazijn, ff lossen en nadien begon die man tegen mij aan te praten, in het frans natuurlijk.

Verstond er geen zak van, zit ie dialect bastonges te praten, vaag hoor.

En een LOL dat ie had, ik natuurlijk gewoon in het Nederlands terug kletsen dat ik dit weekend mijn vrouw es ff alle hoeken van de kamer laat zien. (netjes omschreven)

Hij gaf geen kick...dusss leermomentje van de dag, hij spreekt geen woord Nederlands. test geslaagd.

Nu had ik nog een half uurtje rijtijd over en een parking aan de snelweg was nog een half uur rijden.

dus ffkes het gas erop, ja soms telt het nieuwe rijden niet.

Maar goed ik over de plattelands wegen richting de parking, ik kom daar de parking opstuiven met een grote stofwolk achter me aan, ha nog 3 minuten over.

daar stond ik dan op de parking, ffkes kijken, wat staat er allemaal...7 vrachtauto's en wel 14 personenauto's, en allemaal nog de binnenverlichting aan.

Tuurlijk heb ik weer, en allemaal mannen die een beetje rondlopen op de parking, juist zo'n parking.

gauw de gordijnen dicht, want als ze mij zien (met mijn goddelijke lichaam) dan heb ik dadelijk wel heel veel volk aan de deur staan.

Maar shit, ik mot pissen, hoe gaan we dit oplossen, nou heb het opgelost.

Uit het raam? Nee fout.

Een fles cola gevuld? nee.

Nee, nee en nee, ik ben gewoon uitgestapt, dapper he?

Ik stap dus de truck uit, draai me om...Nondejuu, staan er in 1 keer 2 koeien mij aan te kijken, bonjour! die liepen hier dus ook nog.

Ik dus snel pissen, je blaas legen in 5 seconden doet auw kan ik je zeggen, dus weer de truck in, missie geslaagd.

Later verscholen achter mijn gordijnen bedacht ik het volgende, zullen die kerels en die koeien...Nee!!!! nu krijg ik die gedachte nooit meer uit mijn kop, en dan ook nog iets met rubberlaarzen.

Later belde ik met een bekende die vertelde ik dit verhaal, die had het nog over "sloot" en "terugduwen". Neeeee wil het niet weten.

(bekende is inmiddels gedegradeerd tot vage kennis voor straf)

Maar goed, ik me nest in.

Alarm erop, span band tussen de deuren en een vork ingeslikt.

De volgende ochtend maar eens heel voorzichtig naar buiten kijken, ik zag niets, parking was leeg.

nou dan lopen we maar ff een rondje om de auto, verhip daar lagen de koeien nog te kauwen en keken mij aan, bonjour.

ffkes water in het gezicht, de staalborstel ff over de tanden heen en weer doen en we zijn weer fris en frui...wakker.

met een vers bakkie koffie knallen we richting nl, opdracht...7 uur op de zaak zijn en om koppelen.

10 voor 7 op de zaak, ha op tijd, om koppelen en door naar Rotterdam.

Rotterdam, binnenstad en een trailer, yep, dat dus.

Hier is het bewijs.

rubberduck-albums-foto-s-picture66486-20140130-141034.jpg

Maar ja, ook aan deze dag komt een eind.

Dus op naar de mac voor een vette bek.

Waarom zit ik met een koffie beker op mijn hoofd? ja ik kan wel vertellen van kleine groene mannetjes in een ufo, maar dat geloven jullie toch niet, dus laat maar.

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66494-1616463-278865265597843-1635189374-n.jpg

Maar goed, naar bed...ja ik heb een roze handdoek...nou en?

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66495-1654765-278854692265567-1129124393-n.jpg

En dan kom je thuis en dan...

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66493-1779417-279104525573917-1066325273-n.jpg

dusssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Ja.. vorig jaar hebben ze riool gekregen... in 2028 schijnt vers leiding water er aan te komen...

In de jaren 80' gingen we hier nog met paard en wagen goederen afleveren want wegen hadden ze nog niet, een karrespoor noemden ze dat en onderweg de paarden verversen voor een paar Ossen en zo hebben wij westerlingen de Schoonebeekers in leven gehoudenLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden