[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de week van rubberduck


rubberduck

Recommended Posts

  • Forumlid

Wat nou weer!!!????

Nou lees zelf maar, wat een week, heb ik weer.

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66674-1797260-279909748826728-443215092-n.jpg

Daar sta je dan op zondag avond bij je truck om 23:00 uur, dat is toch raar?

Dat betekent dat er weer gewerkt gaat worden.

Rondje Frankrijk staat er op het programma.

Maandagochtend 9 uur lossen midden Frankrijk, dus een nacht door zitten...1 voordeel op dit belachelijke uur, de spits in Parijs blijf ik mooi voor.

Ik had er al 2 uur rijtijd opzitten om voor jullie forumleden een foto te maken van het bord Schoonebeek, ach je hebt wat over voor je medemens.:D

En dan nu nog ff naar Midden Frankrijk in de nacht.

Radio op vol volume en de koelkast vol met red bulletjes en gaan met die banaan.

137350407_1_big.jpg

Voor Parijs maar even op bed gelegen een uur, verleidelijk om de hele nacht te blijven liggen, toch maar niet gedaan.

Door Parijs ging als een trein, binnen een uur stond ik bij Orly, Makkie dus, niet treuzelen maar doorrrr.

Klokslag 9 was ik bij de klant, lossen en weer door, rij ik me toch verkeerd staat er in 1x een bord 3,60 meter...heb ik dat.

Dus maar weer een kilometer achteruit, slaapgebrek??? zzzz.

Tweede adres Bordeaux dus gas erop, oh nee er moet ook nog geslapen worden, dus het katoen maar voor de ramen en mezelf in de horizontale positie gemanoeuvreerd.

's Avonds 10 uur wordt ik wakker, badend in het zweet, Bert en Ernie en Dr. Phil zaten achter mij aan, nutteloze informatie...maar ik meld het toch.

Even een wandeling rond de truck gemaakt, en hup weer het bed in verder slapen, helemaal naar de kloten heet zoiets.

Hoorde ik daar de wekker, jazeker. half 3, een nieuwe dag begint weer, goedemorgen, eerst maar eens die overheerlijke gore Senseo aanslingeren, en even wakker worden.

9 uur in Bordeaux staan, dus genoeg te doen vandaag, voor bordeaux duik ik de file in

Maar met 4 uur en 27 minuten trek ik hem op de handrem bij de klant voor de deur.

Telefoon...Hallo???

De vage kennis aan de andere kant van de lijn.

Je weet wel, die vorige week is gedegradeerd tot vage kennis.

Waar ben je? ja in bordeaux, oh leuk maak even een foto.

Dus bij deze...

c4hd.jpg

Vage kennis was aardig tegen mij, dus heb hem of haar maar weer bijgeschreven op de verjaardagskalender.

Bordeaux gelost, op naar de volgende, oh nee...honger.

Dus even een ontbijtje scoren bij het tankstation, rij het terrein op douanecontrole.

Deze keer met honden en latexhandschoenen, uuh...ik dacht blij lachen Bert, en ik mocht door, ze lachten terug, en die met de latexhandschoenen stond het meest te lachen...ja bonjour.

Dus voor de zekerheid de auto maar helemaal aan het eind van de parking neergezet.

Ik het restaurant in, moest wat zoetigheid hebben, dus een warme chocolademelk en kroosant (schrijf je dat zo) besteld met nuttela.

Nuttela op een croissant is lekker...wel als het erop blijft, ik neem een hap knijp zo alle chocolade tussen de krozand (of schrijf je dat zo) uit.

er valt een grote klodder bovenop de telefoon, shit heb ik weer.

daar zit je dan, in een bomvol restaurant en nu? geen servet natuurlijk want ik was weer te lui om zo'n ding te pakken want ik knoei nooit.

Wat nu??? weet je wat ik lik gewoon mijn telefoon af, om mezelf te plezieren tover ik een mooie foto van een dame tevoorschijn hehe.

En 3, 2, 1, en lik, dat heeft niemand gezien, ik kijk op...zitten 80 man mij schaapachtig aan te kijken, met de pasta nog aan mijn kin en mondhoeken zeg ik bonjour.

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66663-1616218-280418638775839-755933089-n.jpg

Na dit heerlijke zoete ontbijt dacht ik, idee, ik pak ff een douche hier.

Dus na de auto om douchespullen te halen, en weer terug naar de douche.

Stap de douche in, deur op slot, kleren uit, slippers aan, handoek aan de haak.

Zo nu nog ff de shampoo...hallo, shit shampoo in de truck laten liggen.

Dusss, chagrijnig onder de water stralen met mijn goddelijke lichaam.

Na 10 minuten was ik het zat, stond maar een beetje met de armen over elkaar heen onder de douche, pompidom.

Ah gelukkig ik dacht wanneer zit het mee, ook geen borstel meegenomen.

Dus met haar door de war stapte ik weer door het restaurant heen, (ja kijkbuiskinderen had me wel eerst aangekleed hoor).

Je zag de mensen kijken, ah de telefoonlikker is weer in the house.

Kom ik bij de auto, staat er een roze Scania naast me, met als lading schapen, ik loop er langs beginnen die krengen me toch te blaten, wat een herrie, dan nog liever een koeler. Wilde nog een foto maken van die Roze truck, toch maar niet gedaan, wilde weg hier.

Fris en fruitig achter het stuur op naar de volgende klant.

Daar aangekomen bij klant zie ik dat ik moet lossen met laadklep.

tuurlijk die heb ik, nieuwe trailer dus die moet het doen.

Wat denk je...die doet het (jullie lekker op het verkeerde been gezet.)

lossen en klaar, deurtjes dicht laadklep inklappen en hup inschuiven, WTF!!! ding wil niet, ff kijken, blijkt ie uit de tandrails te zijn gelopen neeeee!!!!

Nieuwe trailer, dus meneer Dholandia, 'gevalletje, kijk er nog es ff naar'.

Eerst maar eens even de auto achterop de parking kwijt zodat ik ff kan repareren.

Gereedschapskist maar tevoorschijn kruip ik onder de trailer, of er 2 schapen (daar zijn ze weer) hebben zitten schijten, ja hoor heb ik weer,parkeer ik de truck weer op een hoop stront, knap he.

Dus truck maar weer 10 meter naar voren, kansloze prutser, pff.

Ik dus maar gelijk de moed opgeven, dit moest op de ouderwetse manier, spanband tevoorschijn, band om de achteras en aan de klep vast, dan ratelen om de klep maar weer een beetje in de geleider te krijgen, na 3 kwartier ha dik hem eronder, hoezee!!!!!!

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66672-1779550-280514768766226-2083603468-n.jpg

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66670-1743392-280516478766055-334654192-n.jpg

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66675-1800878-280515422099494-1538872237-n.jpg

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66678-1899008-280510135433356-473387415-n.jpg

Oh, na de reparatie was het tijd om weer te slapen, heb naar 8 schapen geteld en ik lag te meuren (weer die schapen).

De volgende dag door midden Frankrijk van rechts naar links. alleen maar storm en wind tegen, tuurlijk.

9 uur bij klant, 10 uur de afspraak, mooi nog ff de benen strekken.

ff om het winkeltje waar ik moet lossen heen lopen, ik gluur door het hek... het zal toch niet...GEEN HEFTRUCK!!!

Fuck, dat wordt weer pielen dadelijk met de klep, 10 uur, rolluiken gaan open, ik meld me.

Laat ik maar ff vertellen wat de fransoos zei, 14 :00 uur en niet eerder.

dussss, 4 uur wachten, bellen, bellen en nog meer bellen.

Dan maar weer naar de mac, ff de wifi leegtrekken daar.

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66677-1801016-280730122078024-1104003796-n.jpg

Hehe ik mocht lossen, pallet eruit, en ik zie dat gezicht van die man, nee idd dat gaat niet passen, of de deur te klein of de pallet te groot.

uh succes met afstapelen, oh, en er komen nog 12 pallets, en dat duurde en duurde maar, ik niet eerder lossen, dan ik gewoon de boel volplempen voor de deur, daag.

De laadklep weer onder de trailer krijgen, spanband blablabla.

Op naar de volgende, onderweg even een brug over, het woei flink.

Ik dacht ongeveer kracht 10, bovenop kracht 12, ik dacht ff daar gaat ie, toch lullig als ik omval, scheelt wel hoef ik ook geen uitleg meer te geven over die laadklep.

Maar was wel even een zweethandmomentje.

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66667-1654759-281226135361756-1014127661-n.jpg

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66666-1624216-281226115361758-248800395-n.jpg

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66673-1797028-281226062028430-1079135680-n.jpg

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66664-1616636-281226015361768-723761899-n.jpg

Volgende klant, midden in het centrum, waar parkeer je een drieasser??? nou gewoon midden op de weg.

Na 5 minuten de politie, wat ik hier moest, nou lossen, ok.

Een verkeersopstopping door mij, dat voelt niet fijn, maar goed, het werk gaat door, 10 uur was de klant er.

tuurlijk was ie er niet, 11 uur pas, en bedankt, na anderhalf uur lossen, zonder laadklep, was er nu wel klaar mee.

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66676-1800958-281224412028595-1923292026-n.jpg

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66668-1743156-281224372028599-360285403-n.jpg

Nog een mooi plaatje geschoten van een regenboog.

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66669-1743226-281224455361924-1864733885-n.jpg

De rest van de week ging het wel weer, aardig rustig gebleven...gelukkig.

oh verhip weer een brug.

Die hadden we nog niet.

rubberduck-albums-nog-veul-meer-picture66671-1779386-281224295361940-1256776393-n.jpg

Gisteravond met 3 minuten over de rijtijd was ik weer op de zaak.

ach soms mag je stout zijn.

Vandaag...geen idee wat ik gedaan heb, oh ja trof nog iemand onderweg van het chauffeursforum, goed gesprek mee gehad, het was gezellig, medeforumlid.

zo, dit is waarschijnlijk mijn laatste verhaal hier, dinsdagochtend sta ik met de koffer op schiphol om lang weg te gaan, kennis heeft winnend staatslot gekocht. tenminste dat zegt hij of zij,

dus, het volgend verhaal zal wel vanonder een palmboom zijn.

tabee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het woord uitzwaaien...ff kijken hoor.........................................................................................................................blader blader..................................................................................................................nee, staat niet in mijn woordenboek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Croissant.... spreek de T (laatste letter dus) niet uit, zoals schijnbaar met alle franse woorden.:cool: Gewoon lam volk denk ik, mag dat wel...:p

Waarom gebruikte je niet ergens een muurtje of iets om die klep terug onder je oplegger te rammen? Zo te zien is het tandwiel verschoven op de as, of de heele as?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Croissant.... spreek de T (laatste letter dus) niet uit, zoals schijnbaar met alle franse woorden.:cool: Gewoon lam volk denk ik, mag dat wel...:p

Waarom gebruikte je niet ergens een muurtje of iets om die klep terug onder je oplegger te rammen? Zo te zien is het tandwiel verschoven op de as, of de heele as?

Lam volk...klopt en zeker tussen 12 e 2 's middags.

En een muurtje om dat ding terug te rammen daar zat ik ook aan te denken, (stoeprand), maar was bang om de klep nog meer schade te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast grietje80
als je dat had gedaan, dan krijg ik dat voortaan elke keer van arno te horen...... en hij is altijd zo blij als ie mij ziet XD

Misschien is hij zoizo blij om je te zien.. ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast grietje80
Ben niet zo van actie...

Tja eeuhhh ff nachtje over slapen wat ik hierop ga zeggen....

nou elke keer als ie mij ziet denk ie "on nee, wat is er nou weer mis met de erfenis" ( ey dat rijmt :p )

Netjes gezegd... voor mijn doen... misschien krijgt ie wel een hard plassertje als hij jouw ziet.......;-)

Je weet maar nooit...

Tja eeuhhh ff nachtje over slapen wat ik hierop ga zeggen....

Kort nachtje.....

KANSLOOS..... met hoofdletter C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes gezegd... voor mijn doen... misschien krijgt ie wel een hard plassertje als hij jouw ziet.......;-)

Je weet maar nooit...

Wat mij betreft de spreuk van de dag....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Stond net bij de glasbak met 2 vuilniszakken vol met lege flessen.

Een paar uur geleden stond ik nog in de woonkamer omdat de zoon jarig was.

je kent het wel zo'n puber die 16 wordt en wat vrienden uitnodigt om dit heugelijke feit te vieren.

Dus vanmorgen nog even door de HALLO JUMBO heen gewandeld om even wat drank en eten in te slaan

(lekker hoor de winkel open op zondag)

Daar is de regel "vierde in de rij, dan krijg je de boodschappen gratis".

dussss, vrouw en ik door de winkel heen, de halve winkel in de kar, en natuurlijk de vette bek hoek, (frituurspul).

Ik stond met mijn kar waar echt een kop op zat, te wachten, mijn vrouw lag op de uitkijk achter de diepvriespizza's.

ze wenkte me, ik met de kar als een dolle naar de kassa, ik tellen, JA HOOR!!!, riep ik, 4E IN DE RIJ!!!.

Dat was mooi toch mooi voor 180 euro boodschappen...mis, het is de vierde wachtende...dus eigenlijk de 5e in de rij.

Stond ik mooi weer voor paal, volgende keer maar weer mooi 4 vrienden meenemen, kijken of dat werkt.

Maar goed, zoonlief jarig, het hele interieur uit het huis gehaald, de eerste vrienden waren er, ja verplicht een roze feesthoedje op.

'Wat doet die ouwe vent raar' zag je ze kijken.

Maar ja...geen feesthoedje = is geen bier. dus wie stonden er met een hoedje op...juist.

Daarna wat vriendinnen van zoon kwamen langs, hij kreeg een playboy cadeau...die is nu van mij.

De rest van de visite druppelde binnen, al gauw waren de eerste flessen leeg, overal stond volk, in de keuken, kamer en buiten (de rokers).

daar ging ik tussendoor in polonaise...ik en mezelf hadden veel LOL.

Tijd voor een vette bek.

Dus ff de frituurpan tevoorschijn, naar de schuur toe...ja daar is ie.

kom ik in de woonkamer, tadaaa...FRITUURTIJD!!!

Oh zegt de vrouw...en dat ga je doen in de broodbakmachine?

Shit...25 man lachen (triest, ik en mezelf waren niet zo blij)

Beste productontwikkelaars, waarom maken jullie alle spullen van dezelfde kleur, en waarom lijkt alles op elkaar.

Het was nog een paar uur onrustig hier in de woonkamer.

Kreeg net de vuilniszakken met lege flessen in de handen gedrukt.

Hier...ga jij maar ff een frisse neus halen bij de glasbak.

Mijn roze hoedje is inmiddels verdwenen.

en mijn schouders hangen naar benee, want de jonge vriendinnen van zoon zeiden U tegen mij.

Kansloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast grietje80
Oh die vriendinnen,...maar die moet je eerst opblazen toch?

Je weet t he rubberduck... oogjes wit... dan is ze vol ;-)

Tenminste zegt man...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden