Spring naar bijdragen

de week van rubberduck

Recommended Posts

• Administrators

Gefeliciteerd Bert, goed bezig :ok:

Wat ik me afvroeg: waarom moet die stuur-as vastgezet worden met achteruitrijden dan? Met een standaard trailer hoeft dat ook niet (meer) en nu wordt je benodigde ruimte toch nóg groter??

Maarten

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alles in het gareel weer hier. Weer lekker aan het sturen. Werkzaam bij een werkgever in Friesland (van der Werff in Heerenveen). Elke dag tussen 17:00 uur en 20:00 vertrek ik vanuit El

Een wijs besluit   eind juni zat ik bij de bedrijfsarts aan het bureau, hij stelde de vraag "hoe is het ermee"? Ik begon te vertellen dat ik was afgevoerd met de ziekenauto en het hele verhaal daaro

daar ben ik weer, ben nu 12 weken onderweg... en heb het nog steeds naar mijn zijn in de fabriek. Eerst even mijn gezondheid, die gaat beter... maarrr, ik merk dat ik voorlopig nog niet de oude ben,

Posted Images

• Forumlid

Wat ik me afvroeg: waarom moet die stuur-as vastgezet worden met achteruitrijden dan? Met een standaard trailer hoeft dat ook niet (meer) en nu wordt je benodigde ruimte toch nóg groter??

Bij een gedwongen gestuurde trailer kan dat Maarten. Een ongedwongen gestuurde trailer stuurt net als het voorwiel in je fiets. Probeer maar eens: als je vooruit rijdt met je fiets blijft hij keurig op koers, kun je zelfs met losse handjes rijden. Maar pak het ding eens in je handen en rij er hard mee achteruit. Dan zwabbert je stuur alle kanten op.

Zo ook met die ongedwongen stuuras op een oplegger. Die staat er in no time dwars onder als die niet vastgezet wordt. en dan gaat die krabben. (als een krab achteruit...)

Bij sommige gaat de blokkering automatisch, gestuurd door je achteruitrij-verlichting. Anderen hebben een schakleaar in de cabine en weer anderen een kraan achterop de oplegger.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Heb ik eindelijk mijn lzv diploma...sturen ze me op pad met de kleinste trailer die we hebben.

adujaraq.jpg

Planner snapt het echt niet.

Had gister toch echt gezegd 'langer' en niet korter.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Duidelijk Rob, daar had ik nooit aan gedacht... Is heel logisch als je het éénmaal weet!

Waarschijnlijk ben je nog even ontzien vanwege de examenstress Bert, en kom je volgende week niet eens meer van de auto af om te p*ssen met al die trailers  :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ontzien.

Nou daar is geen sprake van.

Volgende week weer buitenland.

Dussss. Weet wat me te doen staat.

Vanmiddag even mijn gal gespuwd naar planner.

die weet nu hoe ik erover denk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Zozo mooi span zeg.

En ze zoeken nog een chauffeur voor de lzv.

Iemand ervaring met cornellisen?

agady9a4.jpg

Bertje Bertje.... sinds wanneer val jij voor het uiterlijk, dacht dat je meer diepgang, lees naar de centjes kijkt, had.... :p

Ken dat bedrijf natuurlijk niet, maar je weet hoe het gaat, vaak lijkt het gras groener, 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Nu is het officieel.

De kaart is binnen.

Bestuurder lange zware voertuigen.

#klinktgoed

25.25 meter rules

Volgende week weet ik meer.

Heb bij meerdere bedrijven hier in tilburg gesprekken omtrent lzv.

'

vuqururu.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Dan vraag je toch om een steekwagen, hoef je ook niet zoveel te zeulen  ;) . Maar zonder gekheid, alsnog gefeliciteerd. Was dit nu een keuze met voorbedachte rade? omdat je nu ook lijntjes aan het gooien bent naar een andere broodschieter?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

De gesprekken gaan volgende week plaatsvinden.

Krijg alle medewerking van mijn huidige werkgever.

Dus er komt binnenkort een stoeltje vrij in de actros.

Wie slim is en werk zoekt die reageert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Moet je dan in Waalwijk wonen ?

Zal wel hé ... en da wil ik nie straks woon ik naast rubber duck je weet wel die

gast van het for ... eh ik bedoel ik ben allergisch voor stoeptegels dat is het.

Link naar bericht
Deel via andere websites