[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de week van rubberduck


rubberduck

Recommended Posts

  • Forumlid

Het is weekend voor mij, en wat heb ik dat hard nodig.

Ik kan merken dat ik nog niet de oude ben, gisteren een dag gewerkt en vandaag hard nodig om bij te komen.

Het voelt alsof ik 40 km heb gewandeld, alles doet zeer en ben zeer vermoeid, maar geen geklaag van mij, alles komt goed.

 

Gisteren dus met een Italiaan op pad,

Ik werk dus tijdelijk bij een kwekerij.

Hebben 1 auto en ik struin wat in de buurt om plantjes en hagen op te halen en te brengen.

Leuk bedrijf leuke mensen maar... kan iemand mij uitleggen wie bij Iveco ooit het interieur heeft ontworpen, zeker iemand die het leuk vond om met kleurtjes te werken.

 

gallery_2206_84_589986.jpg

 

De Stralis.

 

gallery_2206_84_186099.jpg

 

Ach, en je komt nog eens ergens.

 

gallery_2206_84_34805.jpg

 

gallery_2206_84_36576.jpg

 

gallery_2206_84_185301.jpg

 

 

gallery_2206_84_60243.jpg

 

 

 

gallery_2206_84_196709.jpg

 

 

Ik ga even in de ruststand.

Vanmiddag alleen nog even langs mijn werkgever om wat zaken te bespreken.

Daarover later meer.

 

Ik wens u allen een genoeglijk weekend alvast.

bewerkt door rubberduck
  • Like 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heerlijk zo'n militair vliegveld in mijn achtertuin, hele dag herrie aan de kop.

Ik dacht laat ik er maar even langsrijden om JULLIE dit te laten zien.

 

 

 

 

 

Ach en nu ik toch bezig ben... een filmpje om jullie even nog deze vrijdag door te helpen tot aan het weekend met een glimlach.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Welke???? Die van 83???? : LOL:

Die zou heel veel ervaring kunnen hebben en zelfs Bert nog wat trucjes kunnen leren...... :p

Tenzij Bert naast een klooster woont (alhoewel dat tegenwoordig ook geen garantie op het celibaat meer is....). ;)

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Leuk bedrijf leuke mensen maar... kan iemand mij uitleggen wie bij Iveco ooit het interieur heeft ontworpen, zeker iemand die het leuk vond om met kleurtjes te werken.

 

gallery_2206_84_589986.jpg

 

De Stralis.

 

 

 

 

 

 

Wij hebben wel Eurocargo's, maar die zijn gewoon Oostblokgrijs van binnen. Lekker goedkope kunststof, die goed krassen opneemt en de gemiddelde stadsbusstoel zit nog beter dan die van een Eurocargo.

bewerkt door RealZeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk zo'n militair vliegveld in mijn achtertuin, hele dag herrie aan de kop.

Ik dacht laat ik er maar even langsrijden om JULLIE dit te laten zien.

 

 

 

 

 

Ach en nu ik toch bezig ben... een filmpje om jullie even nog deze vrijdag door te helpen tot aan het weekend met een glimlach.

 

Nou kan zo'n apache redelijk iemands dag verpesten.

Nou kan zo'n apache zelfs de dag van de gemiddelde boom verpesten.................toch ??

 

Minder bottenwerk, en enten in één lancering............was't probleem ????? (werk gerelateerd)

 

Oh, jouw achtertuin........................... :rolleyes:

 

Mooi dat je min of meer de gang er weer in hebt Bert !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of Gilze....

Ze zijn nog luidruchtiger dan de straal jagers. Die gingen tenminste een stuk sneller. Toen de trein kapingen aan de gang waren oefenden ze ook in Gilze Rijen, zat toen op de LTS, die is naast de snelweg, en uiteindelijk werden we naar huis gestuurd. Er was een compleete trein op t vliegveld geparkeerd sinds er in die tijd nog een spoor naartoe ging. Dat is later weg gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het gaat hard met de firma Claassen. Nog niet zo heel lang geleden stonden er een paar bakwagens op een klein terrein bij de flats in Tilburg-Noord. Florent Claassen is in het gat gesprongen waar ooit anderen zoals Hessinex, Swaans, Ad de Bont, Van Gend & Loos, Hooijen voor reden of te wel veel MKB-bedrijven in Midden-Brabant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een stukje nostalgie wordt weggevoerd... waarschijnlijk onderweg naar Antwerpen waar het de boot op gaat naar Afrika, waar de nieuwe eigenaar er heel blij mee is.

Dit is een 2800, voorop de trailer staat ook nog een 3300, zelf ook nog in een grijs verleden op een 2800 gereden, het blijven mooie auto's.

gallery_2206_84_99163.jpg

 

 

 

Voor de jeugd onder ons... zo ziet een 2800 of een 3300 er van binnen uit.

 

 

 

 

dasbord%20%20daf%202800.jpg

https://modelbrouwers.nl/media/albums/689/4818/dasbord%20%20daf%202800.jpg

bewerkt door rubberduck
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha...wat een allemachtig Spartaans dashboard achteraf gezien.

Er is heel wat veranderd, afgelopen jaren.

Maar het waren inderdaad best fijne wagens.

Je had echt nog het gevoel in een vrachtwagen te rijden.

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, ik heb ook nog met een 2800 gereden (een ATI uitvoering :D )

Met een oude unigro trailer erachter, voor de zwaagdijkse grootgrutter

Later is die trailer pendeltrailer geweest omdat de laadklep eronder uit was geflikkerd :D

Wij hadden tot een jaar of 4 terug een 2100 koppeltrekker. Komt er zo'n broekie aan. Net van de opleiding, schijf kende hij niet. Hij vroeg al waar moet de pas in ?? Dus starten, trailer erachter en voor de deur en auto uit...... Auto uit hoe doe ik dat ??? Tja, dat word wat moeilijker. Maar hem dat ook maar verteld.

De oude garde moet dit nog wel weten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden