[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de week van rubberduck


rubberduck

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat wist ik ook niet toen ik bij ons voor de eerste keer op zo'n oude magirus "mocht" rijden.

Collegas lachten al toen ik rond 9 uur in de kantine kwam. Of ik wel wist hoe zo'n orgel uit moest.

Tuurlijk wel. Maar niet gezegd dat ie ook afslaat als je de koppeling laat opkomen als ie op de handrem staat. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scania 2 en 3 serie kon je juist niet uitzetten met de motorrem (knop op de vloer), daar moest je de motorstop op het dashbord uittrekken. Moest ik lang geleden wel even aan wennen...

En natuurlijk niet vergeten deze weer in te drukken vóór het starten   :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat heeft dat met heilig te maken en waar ligt dan de grens, rust nemen op de vluchtstrook schijnt ook al normaal te zijn. De vluchtstrook is er voor pech gevallen en hulpvoertuigen en verder niets, daar hoef je niet heilig voor te zijn maar gewoon je verstand gebruiken. Ga even een weekje met een bergingsvoertuig mee rijden dan krijg je een heel ander gevoel over wat kansloos is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

^^^terwijl er toch zat parkeerplaatsen zijn tussen Gent en Antwerpen......... En die file's daar staan er gelukkig ook zelden........... :kiss:

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is niet de netste manier om te doen zo over de vluchtstrook , vooral als het nog zo rijd als op het filmpje.

Maar idd zou hij misschien aan zijn tijd zitten of misschien wel heeeeeel erg nodig naar de wc.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet de netste manier om te doen zo over de vluchtstrook , vooral als het nog zo rijd als op het filmpje.

Maar idd zou hij misschien aan zijn tijd zitten of misschien wel heeeeeel erg nodig naar de wc.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

We weten het niet hè LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen wordt code geel afgegeven, want er is dikke storm op komst.

Toch maar eens met de camera langs de snelweg staan en kijken hoe lang het duurt voordat er een truck omwaait.

Jazeker... ramptoerist.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Alsof je niets beter te doen heb ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden