Spring naar bijdragen

Wie wil het adminteam versterken ?


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

We zoeken nog een admin die in staat is om ons tegengas te geven ..

Voorkeuren :

1. Lid van een vakbond of in elk geval de voorkeur geeft aan vakbonden.

Waarom? de meeste admins zijn geen voorstander van de bonden (including myself). Dit heeft als nadeel dat soms berichten 1-zijdig worden beoordeeld op het toelaatbare. Mede daarom willen wij iemand die ook de andere kant kan verdedigen en in staat is om dit op een nette manier te doen.

2. In staat is om berichten zo goed mogelijk te be-oordelen op inhoud en niet op persoonlijke gevoelens.

3. Het in zich heeft om alles zo goed mogelijk volgens de huisregels te doen (eerlijk is eerlijk,. Ook wij hebben dat niet altijd.. maar meestal wel, en daarom ook zo goed mogelijk in plaats van alleen maar)..

4. Geen moeite ermee heeft om de discussie met ons aan te gaan in de afdeling admins only (wat nagenoeg altijd netjes gebeurd).

5. Ook geen moeite heeft met vragen van hulp van een andere admin als ie niet helemaal zeker is van zn zaak.

6. Er geen probleem mee heeft om als het nodig is een kaart uit te delen.

7. In staat is mee te denken om het forum nog beter te krijgen.

Wat kan een admin allemaal ?

Nagenoeg alles om het forum te beheren, bijv: Forumdelen aanmaken/verwijderen, berichten verwijderen/goedkeuren, Leden toegang verschaffen/weigeren, overleggen in de Admins Only over het sommige dingen te doen en nog veel meer.

Wat kan een admin niet ?

De forumlayout veranderen, Taalkeuzes beheren en ook belangrijk..een admin kan NIET PM's lezen zoals door velen wordt gedacht (dit is alleen mogelijk in het uiterste geval door de database zelf uit te pluizen door mij of Wilbert)

Mocht iemand zich geroepen voelen laat het maar weten per PM.. Bovenstaande heeft de voorkeur.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

shit dit was net wat maar vorig jaar net de bond opgezegt na 18 jaar lidmaatschap :ok:

waarom niet je hebt wel ervaring met de bond en durft tegengas te geven ...

Grz -= Marcel =- :p:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
waarom niet je hebt wel ervaring met de bond en durft tegengas te geven ...

Grz -= Marcel =- :p:p

Dat is het punt misschien Marcel al mij iets niet naar het zin gaat klap ik erin en kan dan nogal eens vreemd uut de hoek komen

Misschien dat mede-forumers iemand kunnen "voordragen" en dat dan bij jullie de keuze ligt wie als jullie erbij willen hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het punt misschien Marcel al mij iets niet naar het zin gaat klap ik erin en kan dan nogal eens vreemd uut de hoek komen

Misschien dat mede-forumers iemand kunnen "voordragen" en dat dan bij jullie de keuze ligt wie als jullie erbij willen hebben

Dat is ook juist de bedoeling dat er iemand is die onverwachts uut de hoek komt daarom zijn we admin's ....

En het posten op normale berichten doe je gewoon als poster en geen admin dat is fred er vergeten bij te zetten ...

En om de mede-forummers iemand te laten voordragen vindt ik een persoonlijk een slecht idee omdat het in je moet zitten .

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag het HWM eens zou ik zeggen. Dat is een bondsman en kan ook raar uit de hoek komen. :ja::D

Ik had gedacht dat jij je wel zou aanmelden want jij kan ook raar uit de hoek komen herman ;):D:confused:biertje

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch een reactie,

dat je iemand erbij wilt die de vakbond verdedigd, dat kan ik aan de ene kant best begrijpen.

Maar wat ik wel vrees en wat naar MIJN MENING hier vaak genoeg terug te lezen valt:

men (lees de lui van de vakbond) heeft een bepaald plaatje in het hoofd en heeft nogal moeite met het zien van een andere kant.

Althans, in de berichten is het verrekte weinig terug te zien dat ze ook open staan voor de andere kant. Het gekke is, als je ze persoonlijk benaderd, dan gaat dat stukken beter, maar op het forum wordt het meteen zo "lekker" uitvergroot.

Ik vind het juist prima dat men er nog al kort op zit m.b.t. de vakbond, het is het chauffeursforum, niet het vakbondsforum. Men krijgt meer dan genoeg ruimte om hun dingen te ventileren, ik vrees dat als er een vakbondsman bij komt te zitten dit alleen maar erger wordt!

Naar mijn gevoel:

nu heb ik het idee dat het redelijk neutraal is. Oke, jullie zijn geen fans van de vakbond, maar zolang zij niet overheersend aanwezig is door de diverse leden en bepaalde grenzen niet overschrijden laten jullie ze hun gang gaan en is het beheer behoorlijk redelijk in het beoordelen in geschillen tussen mensen pro vakbond en anti vakbond.

Ik vrees dat een admin met een voorkeur voor de vakbond hier meer moeite mee zal hebben en eerder geneigd zal zijn om partij te kiezen voor "zijn" kant.

Een admin moet in mijn ogen in beginsel neutraal zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is niet te doen om tegenstanders de mond te snoeren.. het is te doen om ervoor te zorgen dat de tegenstanders ook niet over de scheef gaan.. Nu is het zo dat wij makkelijker tegenstanders dingen laten zeggen die op het randje zijn als medestanders. Wij als admins willen er gewoon voor zorgen dat er met gelijke maten wordt gemeten.

Natuurlijk is en blijft het het chauffeursforum.. Maar hoe je het ook wendt of keert de CAO hoort nu eenmaal bij het chauffeursvak...Nu kunnen we die optie ook helemaal weggooien, echter ik denk dat we dan niet reeel bezig zijn.. Moeilijke of heikele punten zouden we dan uit de weg gaan.

Maar zoals het eruit ziet hebben de voorstanders er ook niet veel zin in om hun vingers te branden aan het admin zijn....

Commentaar geven is stukken makkelijker als het te ontvangen.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

de vraag was, wie wil ons team versterken.

zeg gewoon, nee ik an niet, of, ja leuk.

die discussies over de bond daar zijn al topics vol van.

wordt er zo moe van om te zien dat binnen 4 reacties het onderwerp alweer de andere kant opgaat.

als je nu een mening hebt over de bond o fweet ik veel wat, open dan zelf een topic.

Dus ik zeg terug naar het onderwerp.

IS ER IEMAND DIE ONS TEAM WIL VERSTERKEN?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar zoals het eruit ziet hebben de voorstanders er ook niet veel zin in om hun vingers te branden aan het admin zijn....

Commentaar geven is stukken makkelijker als het te ontvangen.. :D

--== Freddy ==--

En vooral het commetaar van andere moeten wij van veel leden op dit forum maar stikken maar dat doen we omdat we het forum lief hebben .

Grz -= Marcel=-:bey::bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen
En vooral het commetaar van andere moeten wij van veel leden op dit forum maar stikken maar dat doen we omdat we het forum lief hebben .

Grz -= Marcel=-:bey::bey:

het hele adin team doe het dingen waarvan ze denken dat het goed is en dat mag ook wel eens gezegt worden.

maar om er weer een discussie van te makne over of je wel of geen admin wilt worden gaat met toch me pet te boven.

ik snap daar toch niks van en dat wil ik zo houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Freddy, ik kom hier morgen achter de pc op terug, of via pb als je dat liever is, sta nu achter de tank, te lastig reageren.

@rubberduck, het is beter nu discussie hier over te voeren, regeren is vooruit zien en achter af stellen: dat had ik je wel kunnen voorspellen is gemakkelijk.

Als Freddy hier geen discussie over wil moet hij t topic dicht gooien en mensen maar via pb laten reageren. Toch?

@Marcel, over commentaar krijgen en dit moeten slikken hoef je mij niks te vertellen! Maar ik wil t je best in herinnering brengen indien nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Freddy, ik kom hier morgen achter de pc op terug, of via pb als je dat liever is, sta nu achter de tank, te lastig reageren.

zoiets hallowed moet je inderdaad via PB doen.

@rubberduck, het is beter nu discussie hier over te voeren, regeren is vooruit zien en achter af stellen: dat had ik je wel kunnen voorspellen is gemakkelijk.

Als Freddy hier geen discussie over wil moet hij t topic dicht gooien en mensen maar via pb laten reageren. Toch?

We proberen het beste voor het forum te betekenen dat er soms topics dicht worden gegooit dan gaan ze over de streef . Dat weet jij ook .

@Marcel, over commentaar krijgen en dit moeten slikken hoef je mij niks te vertellen! Maar ik wil t je best in herinnering brengen indien nodig!

Nee hallowed dat weet ik nog en hoef ik niet nogmaals te horen

Grz -=Marcel =-

Ps

Dit is een serieuze vacaturen op vrijwillige basis .

bewerkt door Marcel
foutje bedankt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Hey admins.

Waarom zelf niet een andere oplossing gezocht?

Hebben jullie al eens gedacht over een un-moderated deel in het forum.

Dat wat jullie zoeken is namelijk niet zo makkelijk. En met zo'n deel moet eigenlijk iedereen alles kunnen zeggen. Zodra een onderwerp "onbeheersbaar" zou worden voor jullie, kan het dan ook daarheen verplaatst worden.

Maar ff OT. Hebben jullie iets aan iemand die zelf een VAB(vakbonds afdelings bestuur) heeft opgericht, jarenlang voorzitter is geweest van een OR, AV-cie en VGW-cie? (Ondernemingsraad, arbeidsvoorwaardencommissie en veiligheid, gezondheid en welzijn.)

Dan mag er pm komen :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zie dat er nu op het moment ook nog maar 4 admins zijn, neem aan dat dat ook een reden is dat jullie er iemand bij zoeken...........

@freddepet je wil ook nog een uitnodiging:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
idd broer.

Gé zou ook voor mij de ideale kandidaat zijn, vraag is alleen wil Gé het ook?

Tja, dat zou een vraag zijn die vanuit noordoost Nederland richting west Brabant gestuurd moet worden.

Ik hoop dat Gé het aanneemt! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden