Forumlid Nr one Geplaatst 9 februari 2010 Forumlid Share Geplaatst 9 februari 2010 Het Seizoen staat weer voor de deur en we hebben ons dit jaar opnieuw ingeschreven voor de Formule 1 manager 2010. http://formule1.mikewes.com/v44/ Schrijf je in en meld je aan in de chauffeursforumleague... Klik onder Game op :Sub league. Vul dan in de 2e kolom onder Aanmelden bij een Sub-League : het volgende in : aanmeldnaam : chauffeurs en wachtwoord : forum Gaan wij op jacht naar een leuke prijzenpot.. --== Freddy ==-- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 15 maart 2010 Forumlid Share Geplaatst 15 maart 2010 28 chauffeursforum.nl 99 2917 Gaat goed dus 28e plek.:D:D En nee ik doe niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kluk-kluk Geplaatst 16 januari 2011 Forumlid Share Geplaatst 16 januari 2011 Die site bestaat niet meer ? na de laatste race kon ik er niet meer opkomen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid fabia Geplaatst 22 maart 2011 Forumlid Share Geplaatst 22 maart 2011 Doen we dit seizoen nog wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 22 maart 2011 Forumlid Share Geplaatst 22 maart 2011 Doen we dit seizoen nog wat? Heb je een nieuwe site dan ?? Deze doet het niet meer zoals kluk-kluk al aangaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DutchArt Geplaatst 22 maart 2011 Forumlid Share Geplaatst 22 maart 2011 Helaas, het is afgelopen.Voorlopig dan toch. Hier het relaas van het forum van de Renault Tuning Club, één van de andere SL's daar zitten ook mensen bij die bij Formule1 Mangement betrokken zijn. Ben benieuwd of er ooit nog een einduitslag gaat komen van de Formule 1 manager........ ik vrees het ergste..........server is er mee gestopt, was ook de reden om volgend jaar te stoppen.....uitslag gaat Mike nog wel proberen om eruit te krijgen. Misschien komt er wel een doorstart en dan voorzien van de snufjes van tegenwoordig.....2011 neen, 2012 misschien. Het was een uit de hand gelopen hobby ontstaan door de knulligheid van Sportdreams. Bron: Een ander forum.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 23 maart 2011 Forumlid Share Geplaatst 23 maart 2011 Mochten we nog mee willen doen aan een F1-managers game, dan is onderstaande link misschien wel iets. http://www.f1manager.info/ Dan moeten we daar ook maar een chauffeursforumleague aanmaken. Heb al een league aangemaakt: chauffeursforum password is chauffeur Henk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Nr one Geplaatst 24 maart 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik sta je bij Henk.. --== Freddy ==-- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid toyotafreak Geplaatst 26 maart 2011 Forumlid Share Geplaatst 26 maart 2011 zijn al met ons 3en... tis nie veel, maar tis iets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid toyotafreak Geplaatst 30 maart 2011 Forumlid Share Geplaatst 30 maart 2011 alleen was ik iets te laat voor de 1e race... en nu met budget kun je alleen de goedkoopste onderhand kopen... beetje jammer maar ja, zal wel niks meer worden met dat spel dit seizoen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts