[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mistlamp


wimke

Recommended Posts

  • Administrators

Op je rug d'r onder. Als je de hoed klapt, heb je meer zicht, maar geen ruimte.

@schots en scheef: De MAN heeft een optie: daglicht. Dat zijn de mistlampen aan op halve kracht en gaan aan zodra de motor loopt, ongeacht de stand van de schakelaar.

Had dat ook op mijn MAN. Heb hier oeverloze discussies met de politie mee gehad. Maar na controle konden ze de bekeuring verscheuren. Mistlampen waren veel feller dan de daglichtstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op je rug d'r onder. Als je de hoed klapt, heb je meer zicht, maar geen ruimte.

@schots en scheef: De MAN heeft een optie: daglicht. Dat zijn de mistlampen aan op halve kracht en gaan aan zodra de motor loopt, ongeacht de stand van de schakelaar.

Had dat ook op mijn MAN. Heb hier oeverloze discussies met de politie mee gehad. Maar na controle konden ze de bekeuring verscheuren. Mistlampen waren veel feller dan de daglichtstand.

Dat wist ik niet, me neef had er 7 van en nooit gezien, zal wel een optie zijn geweest die zij niet hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
staat allemaal in het instructieboekje wat bij de auto hoort.

boekje pleite?

vraag de dealer!

Heb 13 jaar enkel IVECO gereden, toen de MAN aangeschaft. Dealer weet een hoop....

Die optie wordt idd niet veel verkocht in Nederland, in Noorwegen is deze bijna standaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden