[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Drie BV's van Bas Selman failliet verklaard


Gast Cortrans

Recommended Posts

image-6693.jpgARNHEM / HUISSEN – Transportbedrijf Shamp 3, Utrechtsestraat 38 f in Arnhem is naar nu bekend is geworden op woensdag 3 februari door de rechtbank van Arnhem failliet verklaard.

Het bedrijf had als kernactiviteiten het verzorgen van (geconditioneerde) transporten, nationaal en internationaal, transportbemiddeling en handel (im- en export),

alsmede de expeditie en opslag.

Zoals het er nu uitziet is er een duidelijk verband met het eerdere faillissement van het veelbesproken Europe Flyer en de activiteiten van ondernemer Bas Selman.

Shamp 3 is pas op 17 november j.l. opgericht, op dezelfde dag dat ondernemer Bas Selman zich uitschreef bij de Kamer van Koophandel blijkt uit stukken van de Kamer van Koophandel. Bas Selman heeft daarvoor het eerder failliet verklaarde Europe Flyer uit Huissen voortgezet.

Ook de bedrijven Shamp 1 BV en Shamp 2 BV zijn op 3 februari failliet verklaard. Curator is mr. S. Drijber. Drijber was eerder ook de curator bij de afwikkeling van het faillissement van Europe Flyer in de zomer van 2009.

Ondernemer gedupeerd

Transport Online is in contact gekomen met een ondernemer die zegt gedupeerd te zijn door de Gelderse ondernemersfamilie waartoe Bas Selman behoort.

Hij heeft zijn visie van het verloop van de vele faillissementen op papier gezet. Deze tekst publiceert Transport Online hieronder:

Bericht verwijderd door de redactie

Wij verzoeken de bezoekers vriendelijk, op last van advocaat Looyen namens Bas Selman, om de ingezonden brief van de gedupeerde ondernemer niet meer te plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Redactie Transport Online |

© Transport Online / Marcel van der Voort

bewerkt door Freddy
ZIE RODE TEXT...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

het wordt allemaal mogelijk gemaakt door de nederland BV.

doorstarten is een eitje, handjeklap met de staat onder het mom van werkgelegenheid.

ja het is diep treurig hoe keer op keer de staat zich laat belazeren en er vele gedupeerden zijn en het feestje gewoon weer doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dan zijn er altijd nog chauffeurs die bij zo'n oplichters-tent willen rijden (want "mooie dikke auto's") en voor die 'topbaas' door het vuur gaan. Daar kots ik pas echt van!

In een woord een geweldig antwoord.

Ze zullen misschien wel denken dat ze met die ganiejasse (lees scania) alles voor kunnen blijven.

gr wil domen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook wij willen Esther niet in de problemen brengen en hebben de ingezonden brief over de vage constructies verwijderd en de reactie (zoals op de site van T-O te zien is) van Transport-Online ervoor in de plaats gezet ..

Het geeft in elk geval wel aan dat recht niet altijd recht is.. Met veel geld is ook recht om te buigen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is natuurlijk niet alleen de Nederland BV die het nakijken heeft met dergelijke praktijken. Dat handje klap zal nog best meevallen. Met geld is het wat makkelijker de juiste juristen in te huren om dit soort praktijken te legaliseren. Dat is het verhaal.

Erger is de schade die wordt aangericht bij derden. Toeleveranciers, en dan maakt het niet uit of deze groot of klein zijn. Hoewel een groot bedrijf dit beter kan wegschrijven, maar ook in deze barre tijd is schade dodelijk, ok voor de big boys. Dan heb ik het nog niet eens over de transportbedrijfjes die hier al veel langer de dupe zijn. En ik denk dat deze zaak niet op zich staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb je wel een punt Jopse.

Wie wil er als toeleverancier nu nog diesel, AdBlue, auto's, kantoorartikelen, Kopieermachines, uitzendkrachten, etc, etc. leveren ? Als je bij dit faillissement wel je geld krijgt weet je dat er over een paar maanden weer 1 volgt !. Als je dan denkt Pff zijn we mooi de dans ontsprongen, moet je nog maar afwachten of Selman bij het volgende debacle jouw je poen geeft. Ik zeg Nee en niets meer leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat wou ik even kwijt.

& verder ga ik hier ook niet meer reageren, want ik loop graag rond bij Europe Flyer met mn camera!.

De groeten!

Wat ik even kwijt wil:

om met je camera voor je LOL daar rond lopen is inderdaad leuk.

Maar het is schoftig, zelfs meer dan dat, dat er mensen financieel de dupe zijn van deze manier van handelen! De mensen die hier de dupe van zijn werken om hun gezin te onderhouden.

Jouw hele manier van redeneren, volgens mij rij je zelf nog niet eens op een vrachtwagen of staar jij je helemaal blind op die mooie wagen. Dat mag, maar dat je dit soort "ondernemers" dan ook nog durft te verdedigen omdat jij daar zo graag met je cameraatje rond loopt geeft precies aan waar jouw prioriteit ligt.

Die van ons en die van de gedupeerden ligt in elk geval in het onderhouden van een gezin, een hut, een leven en zo lang er ondernemers op deze manier mensen proberen te krijgen en besodemieteren mogen, nee MOETEN reactie's als "dikke auto, maar betalen ho maar" over het gehele internet verspreid worden, in elk chauffeursrestaurant komen te hangen en vooral verder worden verteld.

Wacht maar tot jij je eerste werkgever tegen komt die jouw bedondert! Dan lul je wel anders!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik even kwijt wil:

om met je camera voor je LOL daar rond lopen is inderdaad leuk.

Maar het is schoftig, zelfs meer dan dat, dat er mensen financieel de dupe zijn van deze manier van handelen! De mensen die hier de dupe van zijn werken om hun gezin te onderhouden.

Jouw hele manier van redeneren, volgens mij rij je zelf nog niet eens op een vrachtwagen of staar jij je helemaal blind op die mooie wagen. Dat mag, maar dat je dit soort "ondernemers" dan ook nog durft te verdedigen omdat jij daar zo graag met je cameraatje rond loopt geeft precies aan waar jouw prioriteit ligt.

Die van ons en die van de gedupeerden ligt in elk geval in het onderhouden van een gezin, een hut, een leven en zo lang er ondernemers op deze manier mensen proberen te krijgen en besodemieteren mogen, nee MOETEN reactie's als "dikke auto, maar betalen ho maar" over het gehele internet verspreid worden, in elk chauffeursrestaurant komen te hangen en vooral verder worden verteld.

Wacht maar tot jij je eerste werkgever tegen komt die jouw bedondert! Dan lul je wel anders!

Klopt, ik ben pas 14.

Maar zoals die marvin,

die vertelt alleen maar leugens over Europe Flyer.

Ook op msn, en op mijn hyves.

Mijn plan is om bij Rotra te gaan werken, en niet hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, en zo is het! :cool:

Zo is wat?

Dat de ene de ander beschuldigt van het vertellen van leugens n op hyves en msn (Boeit dat zowiezo? En prive dingen doe je via pb of e-mail?)

Of dat zijn plan is om bij Rotra te gaan werken? Dat zal best zijn plan zijn.

Zeg dan niks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je hoort mijn niet zeggen dat ze geen mooie autos hebben.

Dijco, en andere bedrijven met *toeters en bellen* allemaal mooi,

maar je verdient er geen cent meer mee.

Maar dat ze andere de afgrond injagen door hun failliesementen.

Dat is gewoon asociaal, en telkens weer.

Eerst ritten afpikken om bijna voor niets te rijden, waardoor andere failliet gaan

en dan zelf failliet gaan, dat is triest!

Als je het verhaal gelezen hebt wat hier stond, begrijp je waarom.

En dat je mij van msn gegooit heb, :banaan: hoef ik het zelf niet te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb je wel een punt Jopse.

Wie wil er als toeleverancier nu nog diesel, AdBlue, auto's, kantoorartikelen, Kopieermachines, uitzendkrachten, etc, etc. leveren ? Als je bij dit faillissement wel je geld krijgt weet je dat er over een paar maanden weer 1 volgt !. Als je dan denkt Pff zijn we mooi de dans ontsprongen, moet je nog maar afwachten of Selman bij het volgende debacle jouw je poen geeft. Ik zeg Nee en niets meer leveren.

Als je er voor zorgt dat er geen achterstanden zijn speelt de leasemaatschappij het spel wel mee en de brandstofleverancier ook. De brandstofleverancier heeft sowieso borg staan en de leasemaatschappij zit niet te wachten op +100 wagens op het terrein.

En de rest? Chauffeurs naar het UWV voor hun achterstallige salaris en de andere leveranciers die niet bij een doorstart nodig zijn ja die, die vissen achter het net. De Nederlandse faillissementswet (uit eind 19e!! eeuw) biedt die mogelijkheid.

En voor de goede orde: ik praat dit niet goed en vind deze manier van "werken" beneden alle peil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Het is een zeer laag en schofterig spelletje wat deze "firma" speelt.

En zo andere ook grote finacieele schade toebrengt en er zelf maar rijker van wordt.

En ja het is toch al heel lang bekend dat het er raar en vreemd aan toegaat bij dat bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week nog een kennis gesproken. Hij had afgelopen week gebeld met EF of ze nog chauffeurs nodig hadden. Kreeg als antwoord dat hij met een week of 3 terug moest bellen. Zit er dan weer een nieuwe BV aan te komen?

Ik weet al wel een naam:

AIVB bv

oftewel

Alles Is Voor Bassie bv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo is wat?

Dat de ene de ander beschuldigt van het vertellen van leugens n op hyves en msn (Boeit dat zowiezo? En prive dingen doe je via pb of e-mail?)

Of dat zijn plan is om bij Rotra te gaan werken? Dat zal best zijn plan zijn.

Zeg dan niks...

Nou, dat een jongen van 14 meer ervan af weet dan jij blijkbaar? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij denkt het altijd maar beter te weten.De groeten!

hoe kan hij het nou ALTIJD beter weten?heeft net 12 berichten op dit forum geplaatst, kun je niet echt een idee hebben over hoe iemand doet en laat toch:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt, ik ben pas 14.

Maar zoals die marvin,

die vertelt alleen maar leugens over Europe Flyer.

Ook op msn, en op mijn hyves.

Mijn plan is om bij Rotra te gaan werken, en niet hier.

Ik dacht dat mijn zoon van 18 :ja::ja: hier wel eens een grote mond had maar jij kan er ook wat van en je bent nog jonger :eek:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden