[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De grote schoonmaak.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Heeft weer deels plaatsgevonden.

Alle gebruikers die zich wel hadden aangemeld, maar niet hun email account hadden ge-activeerd en geen berichten hadden staan zijn verwijderd.

Ook zijn de leden die meer als een jaar niet online zijn geweest en geen berichten hadden geplaatst verwijderd..

Verder is er een email gegaan naar gebruikers met 0 berichten en langer als 100 dagen geleden hier zijn geweest met het verhaal dat er over 14 dagen nog een opruiming plaats gaat vinden.

Een schoon en goed ledenbestand is hetgeen we dan overhouden.. Oke.. het kost wat leden, maar dan is de ledenteller wel accurater.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Heeft weer deels plaatsgevonden.

Alle gebruikers die zich wel hadden aangemeld, maar niet hun email account hadden ge-activeerd en geen berichten hadden staan zijn verwijderd.

Ook zijn de leden die meer als een jaar niet online zijn geweest en geen berichten hadden geplaatst verwijderd..

Verder is er een email gegaan naar gebruikers met 0 berichten en langer als 100 dagen geleden hier zijn geweest met het verhaal dat er over 14 dagen nog een opruiming plaats gaat vinden.

Een schoon en goed ledenbestand is hetgeen we dan overhouden.. Oke.. het kost wat leden, maar dan is de ledenteller wel accurater.

--== Freddy ==--

nou meneer van de cijfertjes kom maar op met die grafieken dan zou ik zeggen, hoeveel leden hoeveel post enzo :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal eens een geheim verklappen mijnheer Flipper....

Freddy betaald sommige posters hier voor hun wel overwogen en juriedies em intelectueel onderbouwde posten.

Wat zul jij dan een armoe hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:D :D :D

Zal eens een geheim verklappen mijnheer Flipper....

Freddy betaald sommige posters hier voor hun wel overwogen en juriedies em intelectueel onderbouwde posten.

LOL LOL LOL

Wat zul jij dan een armoe hebben!

En om even on topic te gaan... ja ruim 1300 ingeschrevenen hebben de status uitgeschrevene gekregen... en een kleine 500 hebben een mailtje gehad dat hun dan over een dag of 14 ook zullen zijn...

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal als ik iemand van achter aanval moet het heel stil zijn.

Bij sommige slachtoffers kan men echter gewoon fluiten, boeren en scheten laten....:D:D:D

Kun je zelfs op je gemak je .44 doorladen.

Van achteren, had t kunnen weten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kun je zelfs op je gemak je .44 doorladen.

Van achteren, had t kunnen weten...

Dacht jij dat er in werkenlijkheid zoveel vuur gevechten waren als in de Hollywood films?

Meestal van achteren iemand neer schieten, wel zo veilig.

Of als de tegenstander ligt te slapen, ook zeer prakties....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht jij dat er in werkenlijkheid zoveel vuur gevechten waren als in de Hollywood films?

Meestal van achteren iemand neer schieten, wel zo veilig.

Of als de tegenstander ligt te slapen, ook zeer prakties....:D

Ik ben een romanticus CD. Geloof in eerlijk gevecht, man tegen man, open vizier.

Misschien moet jij mijn avatar maar over nemen en ik er eentje van the Duke nemen (voor de niet-cinefielen onder ons, da's John Wayne)

Past beter bij jouw, past beter bij mij...

(uitspraak van John Wayne over zijn filmrollen: I ain't shooting someone in the back)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden