[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De grote schoonmaak.


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Hoe komen jullie op het idee dat ik mooie dames van ons forum ga gooien ?? ik weet ik heb niet veel snot boven de ogen, maar zo gek is ik nu ook weer niet.. :D :D :D

--== Freddy ==--

Een forumlid had wat grappigs met de namen van alle leden gedaan, althans dat is wat ie denkt.

Zou hem maar eens een ban geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een forumlid had wat grappigs met de namen van alle leden gedaan, althans dat is wat ie denkt.

Zou hem maar eens een ban geven.

Pas maar op want je hebt hem sneller te pakken dan dat je denkt hoor Ibo ...:D:D:D:D:D:p:p:p:p:p

Vooral als er namen van admins instaan .....:zegtniets::zegtniets::zegtniets:

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dank je Teddybeer, maar "community"????? of is dat gedaan voor degenen onder ons die zich in den vreemde hebben gevestigd.:D

Henk

Is standaard VBulletin, is in meerdere forums ongeveer hetzelfde zoals hier de gele balk is.

Maar misschien heb je ook wel gelijk, voelt hij zich toch een beetje erbij horen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden