Spring naar bijdragen

De Lichtmis

nanno
 Share

Recommended Posts

Gast schrootmalloot

maar ook mijn tent niet,rij liever door naar de raket...En dan spreek ik al over een jaar of 12 geleden..Was laatst nog bij de de raket en dat was ook aardig veranderd...Kaartje trekken en bewaakt parkeren...! Helemaal goud daar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Die pannenkoeken zijn vooral bedoeld om ook ander publiek (gezinnetjes) te trekken....

Nog meer keuze daar trouwens: een kiprestaurant aan de overkant, en je hebt nog het restaurant in de toren aan de andere kant van de A28. Maar die is "wat prijzig": http://www.dekoperenhoogte.nl/

Nou, het goedkoopste is slechts 45 eurootjes:D:D kolere..... je zal maar 6 kinderen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Zie een paar vreemde dingen, de eigenaar raakt de gehaktbal aan met zijn vijngers, die superkok raakt de schnitzel aan.

Maar het ergste, de serveerster bij 2 minuten 17 ongeveer, ze likt haar vingers af nadat ze net wat heeft geserveerd....:eek:.

Ben zelf heel precies als het op eten aan komt, een vieze plee, en ik eet daar niet, of als de tent niet schoon is.... bah.:D

Heb in mijn tienerjaren bij vd valk gewerkt, die twee bij Gilze... Daar werd, of wordt, veel "gerecycled".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
T concept lijkt me prima, iemand al ervaring icm het pannekoekenhuis ?

Ik ben hier zelf nog nooit geweest, en hoop het eigenlijk wel snel te ervaren !

leef je uit.

ik rij door naar de raket, ongeacht wat de tacho wil......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Deed ik 20 jaar geleden al,sorry maar wat een volk daar zeg..Ben dr 1x geweest en daarna altijd doorgereden naar de raket...Ja smaken verschillen..;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Valt mij wel op dat het 's nachts behoorlijk druk is bij de Raket volgens mij heeft ie meer klanten gekregen nu hij alles in de klinkers gegooid heeft of dat het komt door dat betaald/beveiligd parkeren en daar toch vraag naar was :ok:

Hoe druk het 's nachts bij de Lichtmis is weet ik eigenlijk niet (kom er niet meer langs)

Maar die had het overdag drukker als de Raket ....(ongeveer 3 jaar geleden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Valt mij wel op dat het 's nachts behoorlijk druk is bij de Raket volgens mij heeft ie meer klanten gekregen nu hij alles in de klinkers gegooid heeft of dat het komt door dat betaald/beveiligd parkeren en daar toch vraag naar was :ok:

Hoe druk het 's nachts bij de Lichtmis is weet ik eigenlijk niet (kom er niet meer langs)

Maar die had het overdag drukker als de Raket ....(ongeveer 3 jaar geleden)

Staat 's nachts ook vol, zoals ik kon zien als ik er 's nachts langs ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6 months later...
  • Forumlid

waren afgelopen zondag bij lichtmist ik had een groentesoep besteld en kipragout.

1. inplaats van groentesoep met ballen zat er champions in :S

2. me kipragout was niet dik de saus was dunne saus en broodje was knoelhard kon er wel iemand tegen zijn kop mee meppen.

en inderdaad het is er erg duur en ze naaien je een oor aan om een mandje met stokbrood met kruidenboter die we niet hadden besteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
  • Forumlid
Deze week was de herhaling van Herrie in de Keuken (of zoiets), met Herman den Blijker. Hij had toen bij de Lichtmis verbouwd.

Ik vroeg mij af of dit nu een succes is geworden en de pannekoeken er smaken.

Wie o wie?

Het zal wel

Wat ik gehoort heb is Dat er nog niemand er dood aan gegaan is

En als je ondernemer bent zul je toch iets moeten Zeker als de chauffeurs weg blijven

Nog een paar jaar hebben we ook geen chauffeurs meer

De reden is Het brengt niks meer op.En er wordt meer geklaagd Dan er gewerkt wordt

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Het zal wel

Wat ik gehoort heb is Dat er nog niemand er dood aan gegaan is

En als je ondernemer bent zul je toch iets moeten Zeker als de chauffeurs weg blijven

Nog een paar jaar hebben we ook geen chauffeurs meer

De reden is Het brengt niks meer op.En er wordt meer geklaagd Dan er gewerkt wordt

Huub

Wat dan geen chauffeurs ? Zitten we dan thuis achter een scherm met zo'n ding :D

post-6581-1394786874,1378_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dan geen chauffeurs ? Zitten we dan thuis achter een scherm met zo'n ding :D

[ATTACH=CONFIG]45913[/ATTACH]

Je kan er wel een grap om maken, maar in dit geval heeft Huub voor 300% gelijk.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites