[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vernieuwde layout.


Recommended Posts

  • Forumlid

Ziet er weer lekker uit Freddy, nog een beetje licht voor mijn oude ogen, maar ik ga morgen wel even langs de opticien. :cool:

Ik weet niet of het alleen bij mij is maar bovenin ben ik een balkje gedeeltelijk kwijtgeraakt:

post-1719-1394781794,1421_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ziet er weer lekker uit Freddy, nog een beetje licht voor mijn oude ogen, maar ik ga morgen wel even langs de opticien. :cool:

Ik weet niet of het alleen bij mij is maar bovenin ben ik een balkje gedeeltelijk kwijtgeraakt:

[ATTACH=CONFIG]17655[/ATTACH]

Hier gaan we even mee aan de slag.. probleem is denk ik dat er links dan geen google ad verschijnt.. moeten we maar even een transparant balkje voorzetten.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ziet er weer lekker uit Freddy, nog een beetje licht voor mijn oude ogen, maar ik ga morgen wel even langs de opticien. :cool:

Ik weet niet of het alleen bij mij is maar bovenin ben ik een balkje gedeeltelijk kwijtgeraakt:

[ATTACH=CONFIG]17655[/ATTACH]

Dat krijg je als je onze advertenties blokkeert...:D maar we zullen het ff fixen...::D

Update: Zou nou goed moeten zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helemaal O.K.

Ik heb trouwens geen advertenties geblokkeerd hoor...

Maar ik ga toch naar de opticien. :cool:

Nu ik toch bezig ben:

Is het mogelijk om de bladzijden-teller aan te passen zodat die het totale aantal pagina's aangeeft i.p.v. dat het aantal pagina's steeds verder oploopt?

post-1719-1394781795,8343_thumb.jpg

post-1719-1394781794,2198_thumb.jpg

post-1719-1394781795,5287_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal O.K.

Ik heb trouwens geen advertenties geblokkeerd hoor...

Maar ik ga toch naar de opticien. :cool:

Nu ik toch bezig ben:

Is het mogelijk om de bladzijden-teller aan te passen zodat die het totale aantal pagina's aangeeft i.p.v. dat het aantal pagina's steeds verder oploopt?

[ATTACH=CONFIG]17657[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17656[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17658[/ATTACH]

Jij blockt ze niet nee..dat doet een adblocker voor je...Net getest...:D

En dat andere probleem wordt naar gekeken, maar voorlopig snap ik het (lees je) nog niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vreemd.. als je in de huiskamer het topic forumgebruikers gespot opent heb je dat dan ook niet.. ?

ik hier wel..zie bijlage

--== Freddy ==--

Klopt, hier zie ik ze wel allemaal, bij "alle nieuwe berichten" zie ik ze niet.

Bij sommige topics heb ik dat ook, bij andere niet.

Meestal helpt ctrl indrukken en dan scrollen heel goed, dan komen wel alle pagina's in beeld.

Dan worden de lettertjes wel heel erg klein bij mij, dat is in firefox in- of uitzoomen.;)

Jij blockt ze niet nee..dat doet een adblocker voor je...Net getest...:D

En dat andere probleem wordt naar gekeken, maar voorlopig snap ik het (lees je) nog niet

Oeps heb ik die dan ? goh ja , ooit eens als plug-in geïnstalleerd. :stom:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jij blockt ze niet nee..dat doet een adblocker voor je...Net getest...:D

Ik gebruik ook Adblock, maar heel gericht om enkele bepaalde soorten advertenties te blokkeren. Eén daarvan zijn de Google ads. Bijvoorbeeld de advertentie die je te zien krijgt bij de forumregels:

Stoelmassage Bedrijf

Gecertificeerde Stoelmasseurs voor een Energyboost in uw Bedrijf!

Dat soort onzinnige advertenties die alleen bepaald worden door de inhoud van de pagina wil ik liever niet zien. ;)

(ik heb er even een paar keer op geklikt zodat ik in ieder geval wat inkomsten voor het forum genereer :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

FF een vraagje: ik werk meestal met firefox en sinds de nieuwe layout gaat er hier tekst knipperen als ik er op ga staan :eek:

Ook als ik naar de knop "nieuwe berichten" ga en ik klik dan op bijvoorbeeld "alle nieuwe berichten" gaat deze tekst knipperen en werkt deze koppeling niet elke keer.

Soms moet ik 2 a 3 keer op de knop klikken voordat er iets gebeurd.

Dit gebeurd niet met Chrome.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek
dat kunnen de admins zo instellen bij bepaalde leden, ik dacht nog dat ze dat alleen bij Ibo zouden doen :confused::D

nee hoor.

bij mij knippert hij ook in firefox. (IE inmiddels opgegeven)

alleen duurt het dan heel even voor er iets gebeurd.

ik hoef niet meerdere keren te klikken. hij snapt het na 1 keer al!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier laad de forum pagina zeer traag.

Als ik alle berichten lees via nieuwe berichten gaat t wel.

Kanaal 19 is volgens mij om zeep geholpen.

Oh Wilbert, het was goede vrijdag gisteren. Gloeiende vrijdag is iets anders lijkt me....

kanaal 19 loopt niet in ie8 wel in chrome trouwens

enne is t al pasen bij jullie dan Ibo?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
FF een vraagje: ik werk meestal met firefox en sinds de nieuwe layout gaat er hier tekst knipperen als ik er op ga staan :eek:

Ook als ik naar de knop "nieuwe berichten" ga en ik klik dan op bijvoorbeeld "alle nieuwe berichten" gaat deze tekst knipperen en werkt deze koppeling niet elke keer.

Soms moet ik 2 a 3 keer op de knop klikken voordat er iets gebeurd.

Dit gebeurd niet met Chrome.

Is nu uitgeschakeld... heb na je bericht het 1 en ander getest en inderdaad als je klikte op moment dat ie uit was..gebeurde er niks..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Het ziet er netjes uit maar ik had toch liever de oude kleuren.

Maar ach het went vanzelf.

Is het niet mogelijk om de gebruikers te laten kiezen tussen de nieuwe layout en de oude skin??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden