[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kassabonnetje


europeaan

Recommended Posts

  • Forumlid

In Italie is een wet die voorschrijft dat je ten alle tijden een bewijs van betaling moet kunnen laten zien bij een evt controle door de guardia di finanza :kill:als je een winkel,barbiertje,restaurant :cake:,enz,verlaat.

Die wet is er gewoon,daar gaat t niet om,waar ik nieuwsgierig naar ben is:of er onder ons mensen zijn die ooit wel eens zo n controle hebben meegemaakt.

Het is mij n.l. nog nooit overkomen.

Ik ben benieuwd.

Groeten Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is mij ook nog nooit overkomen. Het zal er niet om gaan dat je zonder te betalen de toko verlaat, meer dat de eigenaar z'n inkomsten wel op de kassa aanslaat..:cool:

@Corydon: Als je naar buiten loopt kun je op de stoep een controle krijgen in Italia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe gaan zij bewijzen waar je gegeten hebt?

het gaat ze er ook niet om wat jij doet,het gaat erom dat de verkoper,kroegbaas,restaurant houder, aangeeft wat hij omzet,om zwarte omzet tegen te gaan.

zoals Ge al zegt kunnen ze een bepaalde figuur in het vizier hebben.

JIj moet dan een kasabonnetje kunnen laten zien,ze moeten je dan wel controleren zodra je buitenkomt,geen half uur daarna .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden