[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Raymund v Mook


europeaan

Recommended Posts

  • Forumlid

Kende jij hem europeaan?

41 jaar, dat is heel jong.

Hersen bloeding. Moeten jullie regelmatig gekeurd worden? Dit is vaak het resultaat van te hoge bloed druk. Of een bloedader in de hersenen die vergroot, en dan soms wat zwakker is.

Als je een hersenbloeding overleefd is verlamming vaak het resultaat.

Ik had een zeer kleine hersen bloeding zo een 7 jaar geleden. Was aan t rijden, s'avonds laat.

Temperatuur was normaal, geen verwarming of AC.

Kreeg in 1 keer een raar gevoel inj mijn hoofd en begon ongeloofenlijk te zweten.

Wagen gestopt op de vlucht strook en even bij gekomen.

Daarna de rit af gemaakt, naar huis. en dag later naar t ziekenhuis.

Daar zagen zwe dat ik een bloedvat in mijn hersenen:confused: heb die wat groot is.

Alles maar zelf betaald zodat het niergens op papier staat......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kende jij hem europeaan?

41 jaar, dat is heel jong.

Hersen bloeding. Moeten jullie regelmatig gekeurd worden? Dit is vaak het resultaat van te hoge bloed druk. Of een bloedader in de hersenen die vergroot, en dan soms wat zwakker is.

Als je een hersenbloeding overleefd is verlamming vaak het resultaat.

Ik had een zeer kleine hersen bloeding zo een 7 jaar geleden. Was aan t rijden, s'avonds laat.

Temperatuur was normaal, geen verwarming of AC.

Kreeg in 1 keer een raar gevoel inj mijn hoofd en begon ongeloofenlijk te zweten.

Wagen gestopt op de vlucht strook en even bij gekomen.

Daarna de rit af gemaakt, naar huis. en dag later naar t ziekenhuis.

Daar zagen zwe dat ik een bloedvat in mijn hersenen:confused: heb die wat groot is.

Alles maar zelf betaald zodat het niergens op papier staat......

Ja Corydon,Het was een collega bij Bas transport,ik heb een tijd met hem gewerkt tot ik met pre-pensioen ging.

Omdat ik nog wel eens wat doe voor hun kwam ik daar vorige week en kreeg de boodschap van zn overlijden,dan ben je wel even stil,,,41 jaar is veel te jong.

Hij was op woensdag thuis onwel geworden en was naar het ziekenhuis gebracht waar men een hersenbloeding constateerde,en op vrijdagavond kreeg hij er weer een overheen,en deze werd hem blijkbaar fataal.

Het was een vent zoals wij allemaal,in de fleur van zn leven,at en dronk op zn tijd en voor de rest geen extremiteiten.

Wij krijgen hier wel regelmatig een ARBO controle maar met zulke dingen is dat toch een moment opname.

Ik hoop dat jij er niet al te veel nadelige gevolgen aan over gehouden hebt,ik ken een paar mensen die ook een hersenbloeding gehad hebben,deze zijn er allemaal weer bovenop gekomen,min of meer,maar ze zeggen dat het ergste is dat men zich slechter kan concentreren en een deel van het geheugen is weg

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden