[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Offtopic gaan


Recommended Posts

  • Forumlid

Vanaf deze week worden offtopic berichten die totaal niks met het bericht van doen hebben in het gedeelte Forumzaken, de vrachtwagen chauffeur in de praktijk, wetten en regels en CAO gerelateerde vragen verwijderd.. De afdeling De chauffeur thuis zal niet zo beperkt worden als bovenstaande forumdelen..

Het is velen (inclusief mijzelf) een doorn in het oog geworden dat de eerste paar berichten nog goed gaan en dan het totaal over iets anders gaat. Dit wordt dus veranderd. Het off-topic gaan daar zal onherrroepelijk worden verwijderd en bij het te vaak gebeuren een waarschuwing volgen in de vorm van een kaart. Wil men toch met mekaar bomen over iets anders gebruik dan de Huiskamer of de PB hiervoor.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wellicht is het inderdaad iets te zwaar omschreven.

Dat een discussie een andere draai kan krijgen is begrijpelijk, maar als er bijv een topic wordt gestart over vrachtwagens en men heeft het na 4 berichten al over andere onzin zal het worden verwijderd.

Er wordt wel gelet op de vorm van discussie, vandaar ook de mededeling dat men dat maar in de huiskamer ofzo moet doen. Nogmaals onzin reacties worden gewoon verwijderd zonder opgaaf van redenen want dan hebben we straks daar ook een dagtaak aan.. Daar mag men boos over worden..prima.. Maar de meesten zijn wel in staat om even paar keer diepe zucht te maken en zich er verder niet druk om maken.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry...:angel:

Zou zeker dit forum niet willen bevuilen, als mijn schrijven iemand niet aanstaat, gewoon zeggen en ik verander het:ja:. Ben daar heel makkenlijk in, gewoon recht voor z'n raap inplaats dat iemand zich zou ergeren. Dat helpt niemand.

Ik denk dat jij - en een speciaal iemand die liever niet bij naam genoemd word - je zeker niet aangesproken hoeft te voelen.

Wat een saaie dooie boel zou t dan hier zijn:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bang dat het wel een heel serieus saai forum gaat worden.

Juist de vrolijke noot die je overal tegenkomt/kwam op dit forum gaf me altijd wel een glimlach.Ik persoonlijk vindt het wel jammer.Er is al ellende genoeg in de wereld dus ik hoop dat ze niet al te vlug berichten gaan verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben bang dat het wel een heel serieus saai forum gaat worden.

Juist de vrolijke noot die je overal tegenkomt/kwam op dit forum gaf me altijd wel een glimlach.Ik persoonlijk vindt het wel jammer.Er is al ellende genoeg in de wereld dus ik hoop dat ze niet al te vlug berichten gaan verwijderen.

Het zal er heus niet saaier om gaan worden, maar berichten die helemaal nergens meer over gaan worden aangepakt...Een vrolijke noot is altijd welkom...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden