[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Volvo topic


erik70

Recommended Posts

  • Forumlid
Ik moest mijn eigen Volvo even wegbrengen voor een beurt en ik vermoed dat deze klaar stond voor oplevering.

Persoonlijk vind ik hem zeer stijlvol, niet te opzichtig, maar duidelijk aanwezig.

Ik stel vast dat bij de XL versie er ook een dakspoiler is te krijgen die dat ' gat' niet heeft. Mss is dit een niet verstelbaar exemplaar/uitvoering.

Maar toch: de ' gewone' Globetrotter is qua lijn mooier. Eigenlijk net zoals bij Scania de Highline mooier is dat de Topline.

Maarre: beide zijn okay hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast combidriver

tja, liever zo'n oude neus, dan jou nieuwe (maar dat is persoonlijk hé) maar om dan nog helemaal eerlijk te zijn, is dit echt mijn droom truck.

Hier zou ik toch wel eens een weekje mee willen rijden hoor (en toen werd ik weer wakker.....)

post-16972-1394790509,066_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

De binnenverlichting rood gespoten met achterlicht spuitbussen, lijkt net origineel volvo. Je heb er geen last van hoor tijdens t rijden, alleen als je de kaart wil raadplegen. De snelwegen zijn namelijk rood op de kaart :

En het lijkt roder als het in werkelijkheid is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De binnenverlichting rood gespoten met achterlicht spuitbussen, lijkt net origineel volvo. Je heb er geen last van hoor tijdens t rijden, alleen als je de kaart wil raadplegen. De snelwegen zijn namelijk rood op de kaart :

En het lijkt roder als het in werkelijkheid is

Geen last ervan tijdens het rijden? Sorry maar dat vind ik moeilijk voor te stellen. Mijn gewone aanzetten in het donker ontneemt me al zicht naar buiten.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nieuwe trekker voor DBT uit Kalmthout, kon het niet laten om even er langs af te rijden en een foto ervan te maken,

Spuitwerk vind ik zeer apart.

Kon jammer genoeg niet even uitgebreid fotograferen i.v.m. met ander verkeer, dus vanuit het raam vlug deze foto gemaakt.

post-17947-1394790700,6729_thumb.jpg

Als je klikt op de foto, dan verschijnt er een pop-up, nogmaals erop klikken heb je hem beter zichtbaar, voor degene die dit niet mochten weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden