Spring naar bijdragen

We moeten naar de rechter..!!


Recommended Posts

ik ga er vanuit dat een ieder die hier post akkoord is met de huisregels en dat de forumleiding na kennisneming alles in het werk heeft gesteld om deze zaak te verwijderen en hun goede en beste kant te tonen.

dit kan toch niet als niet- welwillend uitgelegd gaan worden.

ik hoop het beste voor freddy en co en we zullen het wel lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Het slaat toch nergens op dat het forum beheer wordt gedaagd voor berichten en texten die zij zelf niet plaatsen. het gaat om een persoonlijke uiting van de individuele poster.

Heel veel sucses donderdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik was zojuist Trucksmurf aan de telefoon en hij een prima idee. Als ieder forumlid netjes 2 of 3 euro overmaakt naar de rekening van Chauffeursforum, lijkt een probleem opgelost te worden.

De kosten die de heren nu voor hun kiezen krijgen zijn tenslotte toe te rekenen aan het forum, dus verantwoording in deze lijkt me op zijn plaats. Is dit wat heren???

Laten we niet op de zaken vooruit lopen.. De forumkas kan een stootje hebben (geen dreun :D).

We gaan eerst vol goede moed die zaak afwachten..

Wat is de reactie van het forumlid op de dagvaarding? Komt hij/zij ook naar de zitting toe of stelt dit forumlid zich passief op?

Officieel weten wij niet meer wie het is.. :D, de database kunnen we helaas niet meer raadplegen..

waar is die rechtszaak?

want als het in de buurt is wil ik er wel naar toe, om freddy en wilbert bij te staan!

want dit is te gek voor woorden!

Wij worden om 9.30 uur in Utrecht verwacht.. (kon zeker niet dichterbij :( )

Storm in een glas water.......

Ik hoop van ganser harte dat je hierin gelijk hebt....Voorlopig gaan we daar in elk geval van uit.

Onze advocaat zag het tenminste wel met vertrouwen tegemoet.

--== Freddy ==--

P.S laten we alsjeblieft niet gaan speculeren over het bedrijf (dat kan Donderdag met wat geluk wel) om de zaak niet nog verder op de spits te drijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden