[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Transport-game


seinhuis

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
of gewoon even googelen, zo simpel kan het leven zijn.
Uiteraad heb ik ook gezocht op google, waar ik alleen Euro truck simulator tegenkwam. Omdat ik vermoede dat er veel meer zijn, heb ik deze vraag aan jullie gesteld.

Nu ga ik rustig kijken welk spel ik het leukste vind om te kopen.

Allemaal bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ben begongen met het zoeken naar een leuk spel. Hierbij ben ik achter gekomen dat je van de spellen Euro truck simulator, German truck simulator en 18 weels of steel serie een demo-versie kan downloaden. Hier kan je het spel hele spelen, maar met een max. tijd van 1 uur. Ben bezig om ze allemaal 1 voor 1 te rijden. Uiteraad komt er een verslag van.

Tevens ben ik het spel UK truck simulator tegen gekomen, welke allermaal gemaakt zijn door de zelfde makers. Het demo-versie komt uit, na verwachting, op 19 april. Op

De demo-versie van Euro Truck Simulator heb ik al uitgeprobeerd. Ben helaas niet tevreden over dit spel. Waar je ook rijd, je ziet overaal de zelfde verkeersborden. Had meer verwacht dat je in Nederland de Nederlandse, in Duitsland de Duitse, in Frankrijk de france (enz.) borden zie. Tevens lijken alle afslagen van de snelwegen ook heel erg op elkaar, want volgens mij zijn ze het zelfde.

Op het forum www.trucksimulators.nl kan je van diverse simulators screens vinden, die door gebruikers (dus de spelers) geplaats zijn.

Allemaal bedankt voor jullie hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gewoon zoeken, vind je ze gratis.

Ik heb ze allemaal wel gespeeld en de enige die enigszins leuk blijft voor afentoe is Euro truck sim.

Dan alleen wel met add-ons ;-)

http://rignroll.com/

Dit word een topper, als ik het zie.

Duurt alleen wel ff voor ie uitkomt, de release datum word steeds verschoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
niemand niet, maargoed voor 5e ken je de meeste wel vinden in de opruimingbak bij de intertoys.
Ik heb geen zin om tot 5 december (of bedoel je wat anders?) te wachten, dus koop hem lekker via internet. Maar eerst de demo's uitproberen.

Zo heb ik het spel German truck simulator gespeeld. Ik moest eert een rit naar Frankfurt rijden. Weinig problemen gehad en op tijd aangekomen. Daarna moest ik een lading zuiker afleveren, maar eerst slapen.

Zo vertrok ik om 4 uur. Toen ik op de weg kwam, kreeg ik gelijk een bekeuring voor geen lichten aan te hebben. Sorry oom agend, zat nog op zoek naar me lamp-knopje... Ik had de keus: over de snelweg omrijden of een stuk binnendoor. Ik koos voor het laatste. Veel bochten en afdalingen. Af en toe over de linke rijstrook heen gegaan (kwam toch niks aan) maar amper boven de 30 uitgekomen. Had toch beter over de snelweg moeten gaan. Zeker omdat ik nog een paaltje der uit reed. Hoe dan ook, de snelweg kwam dichterbij en ben snel erop gegaan. En toen ik net lekker de snelheid in had, kwam ik bij een knooppunt, en het ging regenen. En dan ontstaan er files, ook in Duitsland. File kon je het amper noemen: het was meer een opstopping van 60. Maar ook daar heb ik mezelf doorheen gereden, een bezoek aan de bezinestation en toen weer verder. Toen ik bijna op de plek was om me lading af te leveren, was weer een uur voorbij.

Dit lijkt mij wel een leuk spel en gaat zeker kopen. Maar ik ga wel eerst kijken hoe de andere spellen zijn zodat ik in 1 keer kan spelen.

Tevens achter gekomen dat op http://users.telenet.be/trucksimulatorforum/index.html een forum en diverse downloads over dit spel te vinden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

dan zou ik persoonlijk voor euro truck gaan, dan ga je door heel europa heen en niet alleen duitsland.

Zoals al aangegeven is hierboven, zijn er een zooitje mod's voor..

http://truckpol.republika.pl/

ook een goede site, voor downloads van mod's en truck's.

meen dat je met f10 ook screenshots kan maken in-game. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden