[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

"Collega" staat in de weg voor zijn pauze wat doe je?


Arjan1980

Recommended Posts

Daarom blijf ik wel roken:D:D:D

Tot er iemand tegen je zegt, net voordat ze naalden en slangetjes in je lijf gaan jassen, Lissen kegfuilie, aim eunly gonna seey sis wans. Joe sjoed gif up smeuking, it is verrie bed fog joe. :D

En yes, ik ben inderdaad gestopt. Scheelt toch bijna 30 Euri in de week.

mvg Eric :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Tot er iemand tegen je zegt, net voordat ze naalden en slangetjes in je lijf gaan jassen, Lissen kegfuilie, aim eunly gonna seey sis wans. Joe sjoed gif up smeuking, it is verrie bed fog joe. :D

En yes, ik ben inderdaad gestopt. Scheelt toch bijna 30 Euri in de week.

mvg Eric :bey:

Nou, zo'n "belaser" behandeling heb ik ook gehad. U bent wel een snelle denker zeker? Ik kan geen enkel punt vinden bij u. De laser behandeling gedaan en het wijntje 's avonds smaakte nergens naar, het roken des te meer.......:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, zo'n "belaser" behandeling heb ik ook gehad. U bent wel een snelle denker zeker? Ik kan geen enkel punt vinden bij u. De laser behandeling gedaan en het wijntje 's avonds smaakte nergens naar, het roken des te meer.......:stom:

Ja, sinds ik gestopt ben zegt de cardioloog steeds dat het zo goed is. Iedereen in het ziekenhuis zegt het. De huisarts ook. Ik word straks 120, zonder probleem.

Had ook weinig keus. Dat ziekenhuis in Straatsburg is zo groot als een klein dorp. Lag een klere eind van de ingang af en om nou met zo'n infuusstandaard richting uitgang te strompelen. Bovendien, had zoveel morfine gehad dat ik van voren niet echt wist of ik van achter nog in leven was.

mvg Eric :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, sinds ik gestopt ben zegt de cardioloog steeds dat het zo goed is. Iedereen in het ziekenhuis zegt het. De huisarts ook. Ik word straks 120, zonder probleem.

Had ook weinig keus. Dat ziekenhuis in Straatsburg is zo groot als een klein dorp. Lag een klere eind van de ingang af en om nou met zo'n infuusstandaard richting uitgang te strompelen. Bovendien, had zoveel morfine gehad dat ik van voren niet echt wist of ik van achter nog in leven was.

mvg Eric :bey:

Vorig jaar medisch onderzoek gehad bij ons op de zaak, ik was topfit, had de longinhoud van een topsporter:angel: (ben liever lui dan moe, en heb een hekel aan sporten) en ze geloofde niet dat ik rookte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Dat probleem ken ik ook met luxe wagens. Parkeerplaatsen voor vrachtverkeer stampvol geparkeerd met luxe wagens.

Hebben we een lang weekend o.i.d dan is de ramp helemaal niet te overzien: niks anders dan campers en caravans die daar bijna compleet uitgestald hun 'kwartiertje pauze na 2 uur rijden' staan te nemen.

Al verschillende keren aan die bekrompen geesten gevraagd of ze nou iets aan hun ogen mankeren en uitgelegd dat er toch écht duidelijke borden staan.

Voorlopig sta jij weer te kloten of kunt verderop naar de volgende parkeerplaats.:hamer:

Was bij De Lucht ook zo in de oude situatie. Op alle vrachtwagenparkeerstroken stond altijd wel een personenauto. Nu is het er veranderd, maar zag laatst nog gewoon dezelfde situatie. Wederom personenauto's op de vrachtwagen parkeervakken. Snap die mensen niet zo. Een caravan kan ik nog enigszins begrijpen, maar waarom moet je met je autootje van 4,5 - 5 meter persee en vrachtwagenvak bezet houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik maak mijn pauze meestal ook op een fabriek of terminal (ik rij vloeibare chemicaliën met tankcontainers) en maak er geen probleem van indien ik net niet aan mijn 15 of 30 minuten kom. Als ik op een fabriek mijn pauze maak en na belading of lossing nog maar 5 minuten of minder pauze moet, dan stap ik even naar de chauffeur die achter me staat en leg hem uit dat ik nog minder dan 5 minuten wil blijven staan ivm mijn pauze. Meestal is dat geen probleem als je het maar even netjes vraagt of zegt.

Ik heb 1x een gevalletje pauze aan de pomp mee gemaakt, toen stonden 3 collega's bij de pomp en alle drie hielden ze een pomp bezet, moet wel zeggen dat ze ook direct weg gingen toen ik vroeg of er een pomp vrijgemaakt kon worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

*stof*

Weliswaar geen pauze, maar deze bumbhead heeft wel 10 minuten van de route langer gemaakt :mad: Moest met een kooi-aap naar achteren (kwam hem tegen). Was wel slim om een ander weggetje terug te nemen.

post-3768-1394783684,5763_thumb.jpg

(mooie panorama zo :D)

post-3768-1394783684,6776_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden