[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Onderzoek naar internationale vrachtwagenchauffeurs


Fedor

Vraag

  • Forumlid

Beste truckers,

Ik zit zelf helemaal niet in de transportwereld, maar ben wel op zoek naar een aantal internationale vrachtwagenchauffeurs.

Ik ben student antropologie en filmmaker. Waar de meeste van mijn collega’s het liefst naar Nieuw-Guinea gaan om te kijken hoe een Papua een peniskoker opschroeft hou ik het zelf liever wat dichter bij huis. Ik ben op dit moment namelijk bezig met een onderzoek naar hoe internationale vrachtwagenchauffeurs omgaan met het vele reizen en het weg zijn van huis. Het is een klein verkennend onderzoek voor mijn studie en als het interessant genoeg blijkt ga ik er volgend jaar een documentaire over maken.

Voor mijn onderzoek nu heb ik alleen een paar internationale vrachtwagenchauffeurs nodig om te interviewen, het liefst in de vrachtwagen zelf. Dus zijn er misschien internationale vrachtwagenchauffeurs met wie ik een keer een stukje mee kan rijden en wat vragen stellen?

Ik zou daar echt heel erg mee geholpen zijn! Ik ben overigens goed verzekerd, want ik las dat dat van belang kan zijn en uiteraard wil ik onderweg wel helpen als het kan, want ja, voor wat hoort wat tenslotte ;-) Dus ben uiteindelijk niet veel anders dan een doorsnee bijrijder.

Dus laat wat weten als je mogelijk mee zou willen werken of als je vragen hebt.

Alvast bedankt!

Fedor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Ik woon in Amsterdam dus in die regio is natuurlijk wel zo makkelijk. Maar ik vind het helemaal geen punt om me te verplaatsen voor dit onderzoek. Goed excuus om de motor weer tevoorschijn te halen :-)

Fedor ik laad regelmatig in Amsterdam voor Frankrijk en van mij mag je altijd mee.

Groet, Leonard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
misschien een idee om je intervieuw hier online te plaatsen zodat wij hem kunnen invullen????

gr.Den

Zou inderdaad wel makkelijk zijn maar het is niet een gestructureerd interview met vaste vragen zo als in een enquête maar echt meer een soort gesprek dus dat gaat helaas wat lastig. Maar na de eerste paar interviews kom ik vast ook nog wel met een paar algemene vragen op het forum. Bedankt voor het mee denken in ieder geval!

Groet,

Fedor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Wel pure discriminatie trouwens;)

Waarom gaat het onderzoek alleen over internationale chauffeurs, en niet over hardwerkende binnenland chauffeurs zoals corydon en ikke:D

Hij zal er nog wel spijt van krijgen, mist uit aan een tripje naar de kust...:p:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Fedor ik laad regelmatig in Amsterdam voor Frankrijk en van mij mag je altijd mee.

Groet, Leonard.

Hoi Leonard,

Ik wou je een bericht sturen omdat ik heel graag gebruik wil maken van je aanbod, ik kan je alleen geen privé of mail berichten sturen. Dus bij deze dan maar zo:

Ik wil heel graag gebruik maken van je aanbod en als het kan ergens in de komende twee weken een keer (een gedeelte) mee rijden. Laat me even weten of er wat mogelijk is, je kan me eventueel ook mailen op fedor.ikelaar@xs4all.nl

Groetjes en nogmaals bedankt!

Fedor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hoi Leonard,

Ik wou je een bericht sturen omdat ik heel graag gebruik wil maken van je aanbod, ik kan je alleen geen privé of mail berichten sturen. Dus bij deze dan maar zo:

Ik wil heel graag gebruik maken van je aanbod en als het kan ergens in de komende twee weken een keer (een gedeelte) mee rijden. Laat me even weten of er wat mogelijk is, je kan me eventueel ook mailen op fedor.ikelaar@xs4all.nl

Groetjes en nogmaals bedankt!

Fedor

Je hebt mail.

Groet, Leonard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
en Fedor, is het gelukt?? heb niks meer van je gehoord....

Sorry, dan is er wta mis gegaan. Dacht dat ik je nog een mail had gestuurd maar kan best in alle mail wisselingen mis zijn gegaan ;-)

Maar ik heb een paar keer mee kunnen rijden en wat interviews afgenomen dus dat is allemaal wel goed gegaan. Ben nu het onderzoek aan het uitwerken wat nog een hele klus is.

Mocht er nog een vervolg komen volgend jaar met een film er bij en zo dan val ik je misschien nog wel lastig ;-)

THNX in ieder geval nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden