[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Geslaagd voor E achter C


jolin1970

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
:confused: wat is een toets besloten terrein in hemelsnaam?

Bij deze toets moet je 8 kleine parcourtjes met de vrachtwagen rijden, vooruit en achteruit.

Je krijgt de tijd om dit te oefenen en daarna heb je een half uur de tjid om de parcourtjes te rijden.

Als je 1 pion aantikt of als je met je uitzwaai buiten de ljinen komt ben je gezakt.

Samen met het onderdeel laden en lossen is dit de code 95.

Ik heb overigens morgen zels mijn E achte c examen ik hoop dat ik het net zo goed doe als de TS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ik ook gisteren geslaagd voor E achter C:banaan::banaan::ja::ja::banaan::banaan::p:p

Jij ook hartelijk gefeliciteerd :ok:en veel succes in de toekomst.

En als TruckerFrank nou ook zijn E bij C haalt, geven jullie dan met zijn drieën een groot feest waar het hele CF bij uitgenodigd wordt???:DLOL:banaan::cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Henk: gefeliciteerd :ok:

En ik hoop dat ik Frank inmiddels ook kan feliciteren.

Goed idee van je Cynthia :banaan:

Bedankt, maar helaas ben gezakt.

Ik ging te langzaam door de bocht :mad:.

Mijn gheluk weer had ik diezelfde eikel die ik ook had met mijn C toen ik mijn dag niet had en gezakt was.

Echter noemt die alle fouten van vorige keer op terwijl ik die fouten deze keer niet maakte :mad:

Wat een amateur als ik een klacht in kon dienen had ik dat gedaan maar helaas volgende keer een ander hoop ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Bedankt, maar helaas ben gezakt.

Ik ging te langzaam door de bocht :mad:.

Mijn gheluk weer had ik diezelfde eikel die ik ook had met mijn C toen ik mijn dag niet had en gezakt was.

Echter noemt die alle fouten van vorige keer op terwijl ik die fouten deze keer niet maakte :mad:

Wat een amateur als ik een klacht in kon dienen had ik dat gedaan maar helaas volgende keer een ander hoop ik!

Jammer, jammer, jammer. Volgens mij kun je wel een klacht indienen bij CBR. Vraag de rijschoolhouder maar eens. Een examinator behoort elk examen afzonderlijk en objectief te beoordelen. Dat deed hij dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Bedankt, maar helaas ben gezakt.

Ik ging te langzaam door de bocht :mad:.

Mijn gheluk weer had ik diezelfde eikel die ik ook had met mijn C toen ik mijn dag niet had en gezakt was.

Echter noemt die alle fouten van vorige keer op terwijl ik die fouten deze keer niet maakte :mad:

Wat een amateur als ik een klacht in kon dienen had ik dat gedaan maar helaas volgende keer een ander hoop ik!

Jammer, volgende keer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Jammer, jammer, jammer. Volgens mij kun je wel een klacht indienen bij CBR. Vraag de rijschoolhouder maar eens. Een examinator behoort elk examen afzonderlijk en objectief te beoordelen. Dat deed hij dus niet.

Een examinator hoort idd objectief te blijven en niet terugkijken.

Ik zou het ook idd ff aankaarten bij het CBR en hopelijk krijg je de volgende keer een andere examinator.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden