[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

  • Forumlid
Op 4-9-2022 om 01:34 zei albertvv:

image.jpeg.ce819e309ef9b4f51c9921b5a87dca9c.jpeg

 

 

Mooie concept zo. Misschien heb je met een vier-as semi nog wat zwaarder werk en groter werk te doen maar eigenlijk is dit het leukst naar mijn mening. Dat heb die gasten toch mooi voor elkaar zulke concepten uitdenken dat je meestentijds op je doorlopende kunt rijden. Kun je vaak nog je eigen tijd indelen zonder last te hebben van allerlei beperkingen.

 

Maar als je goed je best doet en je wil zwaarder dan kun je zomaar F8 verdienen bij die firma zag ik wel! Alleen dat werk moet je wel zien zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei the duke:

Ik weet het niet, eerlijk waar niet. Daar hebben we het niet over gehad. Ik weet wel dat als er iets niet klopt Dees wel gewag daarvan maakt 

Was altijd een fijn iemand om onder de kraan te hebben.  Geen branieschopper. Gewoon recht toe recht aan. Maar had ook gedacht dat hij zijn tijd bij van schaijk wel vol zou maken zoals zoveel oudgedienden daar. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 16-10-2022 om 15:43 zei the duke:

 

 

Mooie concept zo. Misschien heb je met een vier-as semi nog wat zwaarder werk en groter werk te doen maar eigenlijk is dit het leukst naar mijn mening. Dat heb die gasten toch mooi voor elkaar zulke concepten uitdenken dat je meestentijds op je doorlopende kunt rijden. Kun je vaak nog je eigen tijd indelen zonder last te hebben van allerlei beperkingen.

 

Maar als je goed je best doet en je wil zwaarder dan kun je zomaar F8 verdienen bij die firma zag ik wel! Alleen dat werk moet je wel zien zitten.

Vier-as semi's hebben ze in Schelluinen, in Assen (waar ik rijd) hebben ze er een paar en die zitten in de diepladergroep. Die hebben inderdaad wel zwaarder werk maar zitten ook meer te vrotten om ergens te kunnen komen enzovoort.

 

Meestentijds op de doorlopende, eigen tijd indelen en geen beperkingen? Ik rijd 90% van de tijd routeplichtig met spertijden, maar hé dat wist ik vooraf en ik heb nog geen seconde spijt van de overstap naar deze klasse heb het super naar mijn zin.

 

Of er F8 betaald word voor bepaald werk weet ik niet (heb ik me niet in verdiept eerlijk gezegd). Maar als dat zo is dan zal dat, vermoed ik, in het echte zware werk zijn wat vanuit Groot-Ammers/Schelluinen gebeurd. De windmolens en extreem grote machines dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 18-10-2022 om 21:23 zei albertvv:

 

 

Of er F8 betaald word voor bepaald werk weet ik niet (heb ik me niet in verdiept eerlijk gezegd). Maar als dat zo is dan zal dat, vermoed ik, in het echte zware werk zijn wat vanuit Groot-Ammers/Schelluinen gebeurd. De windmolens en extreem grote machines dus.

 

Nou, daar hoef je je niet in te verdiepen hoor dat staat gewoon op de website van van der Vlist. Bij de vestiging Assen staan de lonen er gewoon bij. Das dus niet zo jij zegt voor de extreem grote machines maar voor de diepladers op binnenland/benelux. Daar zal het werk voor Sterk en die andere funderingsjongens mee bedoeld worden. Ben ff kwijt wie er allemaal verzet worden door Holtrop. Maar goed, dan zal je moeten kunnen aantonen dat je een ervaring hebt en jezelf goed verkopen. Maar je kunt wel aan de bak hoor met dat werk, das een hoop gesjouw! Terecht dat je daar wat meer voor betaald krijgt.

 

Hoe het in Schelluinen is weet ik vanzelf niet maar volgens Dokus een enkeling die modulair doet. Tja, voor die kennis en kunde is F8 weer te weinig evenals dat werk wat jij doet in D6 (Schelluinen betalen ze dat ik weet niet bij jullie) ook te weinig is naar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei the duke:

 

Nou, daar hoef je je niet in te verdiepen hoor dat staat gewoon op de website van van der Vlist. Bij de vestiging Assen staan de lonen er gewoon bij. <knip>

Hoe het in Schelluinen is weet ik vanzelf niet maar volgens Dokus een enkeling die modulair doet. Tja, voor die kennis en kunde is F8 weer te weinig evenals dat werk wat jij doet in D6 (Schelluinen betalen ze dat ik weet niet bij jullie) ook te weinig is naar mijn mening.

Met in verdiepen bedoelde ik dat ik daar heel niet naar gekeken heb. Heb, na de reactie van jou en Trieftol, wel ff gekeken op de site en inderdaad staat het erbij vermeld.

Wat betreft D6 in mijn werk, wij zitten wel een schaal hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid
10 uur geleden zei Erwin 75:

Daar electrisch voor een rupsgraafmachine, nog te veel tekortkomingen heeft in de dagelijkse praktijk.  Mag ik het de komende jaren met deze doen stage 5 motor en 100 procent bio diesel. 

IMG-20230303-WA0004.jpg

Wat voor motor ligt daar in? Is dat er een met een dry-sumpsysteem (aparte olietank)? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei sprinter 516:

De grijze Mercdes Sprinter waarin ik te spotten ben is tegenwoordig zwart

 

 

Zag het in je profiel ja,

Dus geen nieuwe combinatie maar een stukje plastic erover getrokken..

Waarom?

 

(ja, zal wel huisstijl zijn.. )

Wordt wel vaker wassen Cor, denk ik.  Zilvergrijs is een mooie kleur om ongezien vies te worden, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei Erwin 75:

Die bevalt goed.  Draait zeer fijn omdat je altijd hetzelfde vermogen hebt. En hij kan 8 uur draaien zonder aan de oplader te moeten. 


Dat is niet het antwoord waar Hendrik op hoopte…

 

2 uur geleden zei suggs73:

De diesel aggregaat bedoeld u ? 


Dít daarentegen wel!

 

49 minuten geleden zei HendrikJansen:

Velen hebben dat niet eens door iddLOL

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei RobNiat:


Dat is niet het antwoord waar Hendrik op hoopte…

 


Dít daarentegen wel!

 

 

Zo spannend is het nu ook weer niet Rob.  Dat ik geen fan ben van die elektrische zooi  moge duidelijk zijn. Maar daarentegen als er iets is dat wel werkt hoor ik dat ook graag. Misschien kan je daardoor  je mening wel bijstellen.

 

Maar zolang die machines nog opgeladen worden door dieselaggregaten en dergelijke is er nog weinig gewonnen lijkt mij.

 

Zelfde als dat er duizenden vogels door die gehaktmolens gaan. Ik weet nog niet wat er uiteindelijk beter is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei suggs73:
10 uur geleden zei Durashift:

de lader ook op een frame die je aan de trekhaak mee kan nemen?

De diesel aggregaat bedoeld u ? 

 

Zou kunnen.. maar kan wellicht ook middels krachtstroom zijn, soort van omvormer.

 

Spierings kan zijn kranen zelfs op 16 Ampère bouwstroom aansluiting laten werken.

https://www.at-aandrijftechniek.nl/nieuws/deze-mobiele-hijskraan-kan-aan-16a-stopcontact-van-een-kookplaat-video/66809/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
59 minuten geleden zei Durashift:

 

Zou kunnen.. maar kan wellicht ook middels krachtstroom zijn, soort van omvormer.

 

Spierings kan zijn kranen zelfs op 16 Ampère bouwstroom aansluiting laten werken.

https://www.at-aandrijftechniek.nl/nieuws/deze-mobiele-hijskraan-kan-aan-16a-stopcontact-van-een-kookplaat-video/66809/

Oftewel 3-fase krachtstroom, wat dus op een bouwplaats wel voorhanden is maar wanneer er gedraaid moet worden bij een particulier of in een bestaande woonwijk dus niet. Moeten ze alsnog op die stage 5 dieselmotor draaien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 uur geleden zei Durashift:

 

Zag het in je profiel ja,

Dus geen nieuwe combinatie maar een stukje plastic erover getrokken..

Waarom?

 

(ja, zal wel huisstijl zijn.. )

Wordt wel vaker wassen Cor, denk ik.  Zilvergrijs is een mooie kleur om ongezien vies te worden, vind ik.

Geen plastic er overheen, maar echt helemaal kaal gemaakt en opnieuw gespoten (tja van Mossel heeft eigen spuiterijen he), du wel netjes eerst alle oneffenheden opgeknapt en toen opnieuw gespoten.

Tja, de huisstijl van Van Mossel, is tegenwoordig ale auto's zwart, ook van de autoschade afdeling die grijs met groene strepen waren.

Zilver vond ik ook mooier staan, maar wie betaald, bepaald he

bewerkt door sprinter 516
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden