[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]40329[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]40330[/ATTACH]Hier hebben 'wij' er vijf van. Alle vijf vrijwel identiek: Western Star Constellation. Voortbewogen door een Caterpillar C15-550pk. Roadranger 18 versnellingsbak.

Dit is PM (prime mover) #1 die ik van de week mee had.

Mooie Western Star, is de bijrijdersplaats nog vrij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cocoolkast
Met die lampen op de zonneklep doet het me erg denken aan een ex van Nedexco, ook het kenteken is al van dec vorig jaar......

is er ook een van nedexco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Idd zelfs achterstevoren 10 keer liever een VOLVO dan zo'n stuiterkip

Dolf, mijn oude kip bij Verduyn stuiterde niet vergeleken met de 2, 3 en 4 serie. Denk ook dat het kwam door de optionele 4 balgs luchtvering op de achteras. Ik wist ook niet beter dat je de hele dag de cabine doorstuiterde en zat te "ja-knikken", zelfs met bladvering veerden die oudjes beter dan 1 met luchtvering. Ik heb nu de ervaring dat de R serie een heerlijke comfortabele wagen geworden is vergeleken met zijn voorgangers, alleen de ruimte in dat hok is wat aan de krappe kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maarreh, 1 bed zit er maar in. Dus dat wordt een 'swag' voor je. Is een soort van combinatie tussen slaapzak en matras. Kun je mooi naar de sterrenhemel kijken 's-nachts!

Noud vind het niet denk ik niet erg om met jou de lakens te delen...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goed gezien Alain !!:ok:

Hmm.....bij "ruige mannen" zie ik altijd een bepaald beeld voor ogen.

Waarom weet ik niet..iets met boten, grachten en Amsterdam...:D

[ATTACH=CONFIG]40663[/ATTACH]

Als je zoiets ziet denk je toch, Waar ging het fout??/ Niet genoeg aandacht van papa?:rolleyes:

Hadden ze allemaal een bazige zus? Bizar. Blij dat ik niet daar in A'dam woon....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zolang het duurt is dit m'n vast auto. Helaas kom ik niet verder dan de gemeentegrens van Delfzijl, tenzij er iets is met het voertuig. De N33 en de N362 worden frequent bereden. Op woensdag heeft deze auto een vrije dag, tenzij m'n collega problemen heeft.

post-3768-1394785919,4586_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden