[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

  • Administrators
[ATTACH=CONFIG]43595[/ATTACH] vanaf maandag rij ik met 1 van deze jongens na 2 jaar springer te zijn geweest

[ATTACH=CONFIG]43596[/ATTACH] en over een paar weken komen de nieuwe wagens binnen en dan krijg ik zo 1 onder m'n kont

Zijn ze vast tevreden over je, en mag je ook blijven ;)

Vanaf maandag rij ik niet meer voor P&O, ik ben dan voortaan met een blauwe tautliner of witte koeler onderweg voor DFDS Vlaardingen.

Van alle markten thuis, of niet? Zag laatst ook een tank rijden!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zijn ze vast tevreden over je, en mag je ook blijven ;)

Van alle markten thuis, of niet? Zag laatst ook een tank rijden!

Maarten

We zitten ook hoofdzakelijk in het tank en tankcontainer vervoer. Er zijn er maar 2 die wat anders doen als met een takje rijden, 1 met een koeler voor v Tuyl gameren en ik dus vanaf volgende week voor DFDS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
We zitten ook hoofdzakelijk in het tank en tankcontainer vervoer. Er zijn er maar 2 die wat anders doen als met een takje rijden, 1 met een koeler voor v Tuyl gameren en ik dus vanaf volgende week voor DFDS.

Takje??? wordt tijd dat je naar bed gaat :D :D :kiss: :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
We zitten ook hoofdzakelijk in het tank en tankcontainer vervoer. Er zijn er maar 2 die wat anders doen als met een takje rijden, 1 met een koeler voor v Tuyl gameren en ik dus vanaf volgende week voor DFDS.

Wat rijd Leo tegenwoordig dan, zie met enige regelmatig een andere trailer erachter, eerst een witte, daarna een blauwe en vorige week een glimmende tank. Zal wel vakantie hebben want de trekker staat al een dikke week in de hoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je zal weinig tanks meer zien rijden in NL, we hebben geen tanks meer in actieve dienst.

Niet elk rupsvoertuig is een tank.

Oh.. dus de NL regering is de tweede wereld oorlog vergeten, de duitsers hadden weinig tegenstand, dappere soldaten, zonder effectieve wapens.

De engelsen hebben de tank uitgevonden, oftewel het rups voertuig, en noemde het een tank, om de,alweer die, duitsers op een dwaalspoor te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat rijd Leo tegenwoordig dan, zie met enige regelmatig een andere trailer erachter, eerst een witte, daarna een blauwe en vorige week een glimmende tank. Zal wel vakantie hebben want de trekker staat al een dikke week in de hoek.

Leo rijdt tegenwoordig vast voor DOBO trans in Zwolle met dierlijke vetten en olieën

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden