[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

Dat is een bekende Scania, De container mensen onder ons kennen deze wel, Er hebben er 2 zo rond gereden, van een vader en zoon, hun naam ben ik ff kwijt. Was een bekende verschijning op de APM/Maersk terminal. Kwamen uit Friesland.

John Hummel uit Drachten.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
Ik ben nog steeds springer ... maar mijn laatste nieuwe aanwinst is een MAN.

Die best goed rijdt ... al zeg ik het zelf, ik heb het nooit zo op het merk gehad maar over deze MAN geen klagen dus.

[ATTACH=CONFIG]22880[/ATTACH]

Eigenlijk is het helemaal geen straf om met die auto weg te moeten ...

Zo zie je maar weer, de eene man is de andere niet......:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dus niet hoe je hier foto's moet plaatsen, maar de mijne staat links in 't scherm

apart dat jij in een aanhanger rijdt, want de rest heeft gewoon een cabine gekregen om in te rijden:p:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb liever een volle portomonneee dan een lege.....

Maar dat zit er meestal niet in.:D

Hoop dat ze ons toch wel laten doen wat we al een tijdje doen, Er zijn best wel veel leden die heel wat fotoos hebben geplaatst, en ik vind het maar een gedoe om iedere foto aan te klikken, duurt dan weer een paar seconden.

Dat is veel rijd in een week, die ik echt wel beter kan gebruiken, zoals.... tja.:confused:....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb liever een volle portomonneee dan een lege.....

Maar dat zit er meestal niet in.:D

Hoop dat ze ons toch wel laten doen wat we al een tijdje doen, Er zijn best wel veel leden die heel wat fotoos hebben geplaatst, en ik vind het maar een gedoe om iedere foto aan te klikken, duurt dan weer een paar seconden.

Dat is veel rijd in een week, die ik echt wel beter kan gebruiken, zoals.... tja.:confused:....

Nog meer mensen pesten op dit forum................LOL (ik dacht, ik help je maar even Ibo....:p, zo ben ik nu eenmaal)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ATTACH=CONFIG]22889[/ATTACH]Komt nog een andere zonneklep op.

Groeten Bas

Vind ik ook Bas, anders lijkt die mooie DAF teveel op al die nadert hé:D (nette truck trouwens:ok:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ivm de 10 minuten nog een reactie.

@ Hubo,

als je een bericht maakt/beantwoord staan er boven het tekstvak icoontjes.

Als je er met de muis overgaat zie je waarvoor ze zijn, die paperclip is voor bijlagen[ATTACH=CONFIG]22888[/ATTACH]

Dan add files(foto selecteren op je compu),

post-1853-1394782808,5355_thumb.jpgupload files, en insert inline.

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden